ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ,ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ?
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ!
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ,ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ.Μ.Ε. ΤΟΥ ΤΕΙ ΠΥΡΓΟΥ,ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ,ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΛΕΨΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΣΑΣ,ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ,ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ.ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ,ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ,ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ,ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΛΕΨΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΧΟΛΗ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ,ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕ ΜΜΕ Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.
Σίγουρα κάποιος θα προσπαθήσει να σου απαντήσει θαρρούμε άμεσα στην ερώτησή σου.
Θα ήθελα όμως να επισημάνω κάτι:
1ον) ΜΗΝ γράφεις σε παρακαλούμε θερμά με ΚΕΦΑΛΑΙΑ. Δηλώνει οργή-θυμό στον κόσμο του internet και είναι γενικώς άσχημο (+ενάντια στους όρους χρήσεις της σελίδας).
2ον) Για το τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας, υπάρχει ήδη σχετικό θέμα συζήτησης: http://my.aegean.gr/web/ftopict-1354.html Μπορείς να τοποθετήσεις εκεί το ερώτημά σου, για να μην έχουμε χίλια ανοιχτά τοπικς που (εν τέλει) όλα αφορούν μέσες άκρες έναν κοινό κορμό θεματικών συζητήσεων!
Και πάλι καλωσόρισες, κι ελπίζουμε να μπορέσεις να βρεις απαντήσεις στις αποριούλες σου!
keep up ...surfing on the Aegean Sea!
Hello dadaist1989 και καλωσόρισες κ από μένα στην παρέα μας!!
Σχετικά με τις ερωτήσεις σου, ίσως οι πιο κατάλληλοι για να σου απαντήσουν να είναι οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού ή ακόμη και οι φοιτητές του. Θα προσπαθήσω να βρω πληροφορίες και να σε ενημερώσω...
Σε γενικές γραμμές όμως, πιστεύω πως και οι καθηγητές ξέρουν ότι δεν είναι όλοι οι φοιτητές απαραίτητα "αστέρια" στον προγραμματισμό και σε άλλα σχετικά μαθήματα, και κάνουν τα μαθήματά τους όσο πιο αναλυτικά μπορούν. Και οι περισσότεροι είναι συνεννοήσιμοι και πρόθυμοι να σε βοηθήσουν αν το χρειαστείς.
Αλλά πιστεύω ισχύει το "αν έχεις θέληση και όρεξη, ακόμη και αν είσαι της θεωρητικής ή χαμηλόβαθμος (όπως αναφέρεις) θα καταφέρεις να ανταπεξέλθεις"!!
Paidia efxaristw para poly gia tis apadhseis sas,rwthsa giati exw metanoiwsei se megalo vathmo,to oti den dhlwsa thn sygekrimenh sxolh otan mas thn anefere enas kathigits mas,giati vlepw poso wraio gnwstiko adikeimeno kai organwsh exei,enw sto diko mas tei,epikratei to xaos
dadaist1989 λίγα ΤΕΙ είναι καλά ,γι' αυτό και δηλώνουν πρώτα πανεπιστημιακές σχολές ανεξαρτήτως μορίων όπως είναι το πανεπιστήμιο-πολυτεχνείο αιγαίου. Το ότι το παν.Αιγαίου έχει λίγα μόρια είναι εξαιτίας της θέσης του και όχι τόσο σε επίπεδο γνώσης,οργάνωσης. Όντος έχουμε καλούς καθηγητές με γνώσεις που πάντα είναι πρόθυμοι να μας βοηθήσουν και έχουμε αρκετά καλή οργάνωση. Βέβαια ακόμα αντιμετωπίζουμε κάποια προβλήματα στα κτηριακά αλλά που θα πάει θα φτιχτούν .
Γενικά, σαν 4οετής του ΤΠΤΕ, μπορώ να σου πω ότι έχω γνωρίσει πολύ λίγους απο θεωρητική που να έχουν δει την σχολή σοβαρά, να κάνουν την διαφορά δηλαδή και να τους ενδιαφέρει το αντικείμενο. Έχω προσέξει ότι η πλειοψήφια των παιδιών απο θεωρητική κατέληξαν στην σχολή μας χωρίς να το επιθυμούν πραγματικά και ότι ήταν ανέτοιμοι για το επίπεδο των μαθημάτων. Τα πρώτα έτη με διάβασμα αυτό λύνεται, αλλά στα τελευταία, όπου απαιτείται δημιουργική, πολιτισμική αν θέλεις, χρήση των εργαλείων που υποτίθεται έχεις μάθει, έκει υπάρχει πρόβλημα.
Τα πληροφορικά μαθήματα παντως αν τα πάρεις απο την καλή, απο μόνα τους δεν είναι δύσκολα. Όλα φτάνουν μέχρι ένα συγκεκριμένο επίπεδο το οποίο είναι βατό απο οποιονδήποτε έχει όρεξη. Για να ανταπεξέλθεις όμως στις απαιτήσεις του αντικειμένου χρειάζεται και επιπλέον προσωπική δουλειά.
Αν θες να θυμάσαι κάτι, θυμήσου αυτό: η κατεύθυνση δεν σε προετοιμάζει καλύτερα ή χειρότερα σχετικά με το τμήμα. Η λίγη ψευδογλώσσα που μαθαίνεις στην τεχνολογική την ξαναμαθαίνεις στο πρώτο εξάμηνο, απλά σε πραγματική γλώσσα προγραμματισμού. Αυτό μόνο. Εγώ όμως παρατηρώ συγκεκριμένες αντιμετωπίσεις απο παιδιά τα οποία προήλθαν απο διαφορετική κατεύθυνση (πχ. Τεχνολογική: Ας μάθουμε! Θεωρητική: Ποτέ δεν θα τα καταφέρουμε με αυτή την πληροφορική, ας κάνουμε ό,τι μπορούμε...)
Χωρίς αυτό να σημαίνει φυσικά, με τίποτα, ότι δεν υπάρχουν παιδιά απο τεχνολογική που βαριούνται.
Παιδια,οσο βλεπω και ξαναβλεπω τα μαθηματα που εχει το τμημα,τοσο περισσοτερο,το μετανοιωνω,Εχω φτασει σε σημειο να σκεφτομαι να ξαναδωσω πανελληνιες παρα το γεγονος οτι ειμαι 20 χρονων και μπαινω στο τριτο εξαμηνο των σπουδων μου,πραγματικα δεν ξερω τι να κανω,το μονο που σκεφτομαι ειναι οτι επρεπε να χα ενημερωθει για την υπαρξη αυτης της σχολης την καταλληλη στιγμη Σε αυτην την περιπτωση τι προτεινετε?
Φίλε dadaist, θα σου πω μια προσωπική συμβουλή ,αν και δεν έχω να κάνω με το συγκεκριμένο τμήμα, που μπορεί να έχεις ξανακούσει. Ποτέ δεν είναι αργά για τέτοια ζητήματα και μάλιστα όταν είσαι σε ένα τόσο αρχικό στάδιο. Μπορείς να ασχοληθείς με τα μαθήματα της σχολής στη Μυτιλήνη παράλληλα με αυτό που κάνεις τώρα και αργότερα να την παρακολουθήσεις. Αυτό θα ήταν μια εναλλακτική αν δεν επιθυμούσες να αφήσεις την τωρινή σου σχολή. Μία γνώμη απλώς....
Το γεγονος οτι δεν ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με την σχολη και την φοιτητικη ζωη μου,στην πολη που ειμαι με εκανε να στεναχωρηθω σε μεγαλο βαθμο για το γεγονος οτι αγνοησα την υπαρξη αυτου του τμηματος.Εγω ηθελα κατι σχετικο με μμε γιαυτο ειμαι στη σχολη που ειμαι τωρα(τει πληροφορικης και μεσων μαζικης επικοινωνιας),αλλα η ανοργανωσια,το μπαχαλο και η απαξιωση της σχολης μας,συν το γεγονος οτι καταλαβα οτι με ενδιαφερουν πιο πολυ μαθηματα θεωριας τεχνης και επικοινωνιας,με εκαναν να ζηλεψω τρομερα την σχολη.Δεν ξερω πραγματικα τι θα κανω την συγκεκριμενη περιοδο,για αρχη,μια αναθεωρηση των σκεψεων μου,ειναι το ιδανικο