inertia έγραψε:ΒΑΡΙΑ κουβέντα. Ξαφνικά έγινες και ο ειδήμων στα περί της υγείας/ιατρικής γνωμάτευσης του ανθρώπου? Sorry αλλά στο θέμα αυτό δεν υπάρχει ούτε "μεμονωμένη" κρίση, ούτε "χαλαρή" αντιμετώπιση.
...είναι όσα έγραψες αρχικά, με τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς (ξαφνικά έγινες και ο ειδήμων στα περί υγείας, το επισημαίνω για να μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις) σε πρώτο πλάνο.
Επομένως, άλλος ειδικεύεται στις "χαριτωμενιές".
Τελικά, το ιατρικό ανακοινωθέν το βρήκες?
Αν ναι, ελπίζω να σου λύθηκαν οι απορίες για την έκφραση που χρησιμοποίησα: οι ιατροί ανέφεραν αρρυθμίες (καρδιακό επεισόδιο), γι' αυτό και έκαναν προληπτική εισαγωγή στην εντατική.
Αυτό ήταν όλο.
< OFFTOPIC (again) >
Slide, ΜΕ ΑΦΟΡΑ η έκφραση που χρησιμοποίησες.
Γιατί προφανώς ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ τι σημαίνει "αρρυθμία" ή "καρδιά".
ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ "ΜΑΓΚΑΚΙ" όταν βάζεις στον ίδιο "μύλο" ένα τσίμπημα καρφίτσας με ένα θέμα καρδιάς, εγκεφαλικού ή άλλης βαρύτερης πάθησης/επιπλοκής.
Αυτό είπα και τέλος. Δεν έχω κάτι άλλο για το θέμα να συζητήσω μαζί σου.
slide έγραψε:
Αυτό ήταν όλο.
^ Αυτό είναι κάτι, δεν είναι ανάξιο σημασίας.
Τα "παιχνιδάκια" λοιπόν αλλού.
< /OFFTOPIC (again) >
__________
Και κάτι on-topic, έτσι μπας και "σταυρώσουμε" νορμάλ συζήτηση και δεν troll-άρουμε all-the-time :
slide έγραψε:
Αν θέλεις ένα καλύτερο κράτος πρέπει να ενεργοποιηθούν οι πολίτες, με όποιο κόστος κι αν γίνει αυτό.
Αυτό αποτελεί μια δήλωση-πρόταση.
Προφανώς για να το αναφέρεις, θα έχεις κάποιες σκέψεις ή "ατζέντα" με τρόπους, ή συγκεκριμένες προτάσεις-θέσεις για να το στηρίξεις, όπως κι ο καθένας βέβαια που ενδεχομένως να κάνει μια όμοια δήλωση.
Μάλιστα, για να μιλάς και για "κόστος", ενδεχομένως να θεωρείς πως θα υπάρχουν συγκρουσιακές συνθήκες, όπου κάτι κάποιος θα "κερδίσει" και κάτι σε κάποιον θα "κοστίσει"... [Προσβλέπω στην κατανόηση όλων αν το ερμηνεύω λανθασμένα.]
Θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας λοιπόν (μιας και το ανέφερες άλλωστε) μερικές σκέψεις/προτάσεις σου για το πώς "περιμένεις"/εκτιμάς να γίνει αυτό που αναφέρεις; Με χαρά να τις ακούσουμε.
Την τελευταία φορά που έγραψα σε αυτό το thread ήμουν φοιτητής στο ΜΠΕΣ στη Σάμο. Τώρα είμαι Υ.Δ στην ΑΣΟΕ. Αναρωτιέμαι για πιο άσυλο μιλάτε. Πέρυσι τέτοιο καιρό μας έσπαγαν το εργαστήριο, το καλοκαίρι μας έδειραν την ώρα της επιτηρησης επειδή κάποιοι "αντιγραφείς συνειδήσεις" μας είδαν σαν "wanna be μπάτσους" (κάνω copy paste από γνωστή σελίδα που χρησιμοποιεί τους πόρους του Ε.Μ.Π για βγαίνει στο δίκτυο), πριν ένα μηνα έδειραν έναν καθηγητή επειδή δεν δέχτηκε να σταματήσει το μάθημα για να κάνουν "κάποιοι" μια εκδήλωση και φυσικά φαντάζομαι πως μας καμαρώσατε σε όλα τα δελτία ειδήσεων όταν τα κομματο σκυλάκια της ΠΑΣΠ και ΔΑΠ πλακώθηκαν στο ξύλο.
Το άσυλο δημιουργήθηκε για να προστατεύει την ελεύθερη σκέψη από κάτι φασιστοειδή σαν και αυτά που εμφανίζονται τώρα και το παίζουν αυτόκλητοι σωτήρες.
Τι ειρωνεία, κατάληψη για το άσυλο, τα σπάω για το άσυλο, δέρνω καθηγητές και φοιτητές για το άσυλο.
Ας εφαρμοστεί επιτέλους το άσυλο....
Υ.Γ. Εκεί που καίγανε βιβλία έκαψαν ανθρώπους, εκεί που καίνε πανεπιστήμια, τι θα κάψουν;
Slide έγραψε:
Δεν υπάρχει ανάγκη να γίνει ολόκληρο θέμα, τη στιγμή που ακριβώς το ίδιο πράγμα λέμε: ότι δεν είναι σωστό να γίνονται διαχωρισμοί σε θέματα υγείας.
Αυτό ακριβώς όμως γίνεται από την πλευρά της πολιτείας και των ΜΜΕ, με τη μονόπλευρη παρουσίαση των γεγονότων.
'Οχι δε λέμε το ίδιο πράγμα. Συγνώμη αλλά αν δε με απατά η ικανότητά μου να διαβάζω ελληνικά πριν έγραφες
Slide έγραψε:
Πρέπει να θεσπιστεί βραβείο υποκριτικής προς τιμήν των συντετριμμένων ακαδημαϊκών "δασκάλων" - αυτών που παραιτούνται 6 μήνες προτού λήξει η θητεία τους ενώ μόλις τον προηγούμενο χρόνο έχουν ανακαλέσει παρόμοια απόφαση, αυτών που με τις διασυνδέσεις τους βολεύουν οικεία πρόσωπα στο πανεπιστήμιο και ανέχονται οφθαλμοφανή σκάνδαλα στις σχολές για να είναι αρεστοί σε όλους, αυτών που παριστάνουν τους πολυτραυματίες για να συγχωρέσουν κατόπιν μεγάθυμα τους "θύτες" του "εγκλήματος". Ντροπή πια..
Kαι προφανώς αναφέρεσαι στον πρώην πρύτανη του καποδιστριακού βγάζοντας μια "ετυμηγορία" με την απολυτότητα που μας έχει συνηθίσει η γνωστή σελίδα που χρησιμοποιεί τους πόρους του Ε.Μ.Π. Δεν ξέρω αν έχει τόσο ενδιαφέρον να γίνεται εδώ μια "δημιουργική σύνθεση" γνωστών απόψεων της εν λόγω σελίδας, αλλά σε καμία περίπτωση τέτοιου είδους θέσεις συμβαδίζουν με ίση μεταχείριση σε θέματα υγείας. Ο πρώην πρύτανης είναι υποψήφιος για βραβείο υποκριτικής κατ'εσέ ενώ κάθε περίπτωση αναφερόμενου τραυματισμού από ένστολους είναι οπωσδήποτε έγκυρη και σίγουρα πολύ πιο επικίνδυνη από ο,τι κι αν συνέβη στον κ.Κίττα, στο κ.Γρυσπολάκη και σε άλλους πανεπιστημιακούς που "βρέθηκαν" στο δρόμο των υπερασπιστών (?) της ελευθεριακής σκέψης.
Πριν προλάβεις να μιλάς για "στρεβλώσεις", όπως συχνά κάνεις, θα ομολογήσω πως για Γρυσπολάκη και λοιπούς πανεπιστημιακούς δεν είπες, αλλά είναι στο ίδιο πακέτο "ρητορικής" με ιδεολογικό φερετζέ "υπέρ του ασύλου και υπέρ της ανοχής όλων των κακών που επιφέρει" όπως ανέφερες και στο ακριβώς προηγούμενο post σου.
Επειδή λοιπόν, δε σου αρέσει να σε εμπαίζουν στα μούτρα σου (όπως έχεις πει στο παρελθόν) και επειδή οι "αλλαγές προσεγγίσεων" γίνονται εύκολα ανιχνεύσιμες από τους έχοντες στοιχειώδη νοημοσύνη, θα σε παρακαλέσω να μην ισχυρίζεσαι ανερμάτιστα πως ακριβώς το ίδιο πράγμα λέμε όπως θα διαβάσει κανείς και στην παράθεση.
Slide έγραψε:
Για το άσυλο, το θέμα είναι μπλεγμένο.
Δηλώνεις ότι το θέμα "είναι μπλεγμένο" περί του ασύλου και αντιτίθεσαι στην πόλωση, τότε γιατί τόσο μένος για ένα συμβάν με υποκριτικές προεκτάσεις από μέρους πρύτανη; Τότε γιατί η ίδια ρητορική με αυτούς που ωρύονται για υπονόμευση του ασύλου ακόμα και μέσω περιστατικού Κίττα;
Δε με εκπλήσσει η διγλωσσία και οι αλλαγές θέσεων εν ριπή οφθαλμού ακόμα και μέσα στην ίδια παράγραφο. Ζούμε πραγματικά σε μια μεταβατική ιστορικά περίοδο σε τούτη τη χώρα και δεν είναι λίγοι όσοι βρίσκονται σε κατάσταση σύγχυσης με έντονες εσωτερικές συγκρούσεις...
Τέλος θα κλείσω με έναν αφορισμό: H βία είναι ένα βαθύτατα εξουσιαστικό κομμάτι της ανθρώπινης φύσης, είναι ειρωνικό να συγκαταλέγεται στην ελευθεριακή πρακτική. Στην ανελευθερία δεν μπορείς να απαντάς χωρίς να είσαι ο ίδιος ελεύθερος
Ποιος είναι ο ουσιαστικός λόγος υπάρξεως του ασύλου; Η διεξαγωγή παρανόμων πράξεων; Διότι η έκφραση ιδεών επιτρέπεται παντού, δεν χρειάζεται το άσυλο για να λες τα πιστεύω σου. Βέβαια εφόσον γίνεται στα πλαίσια του Νόμου. Από το άσυλο προστατεύονται μόνο όσοι έχουν σκοπό να εκφράσουν τα πιστεύω τους με παράνομο τρόπο. Ο ουσιαστικός λόγος όμως υπάρξεως του ασύλου είναι για να δείξουν οι κυβερνήσεις της μεταπολιτεύσεως ότι είναι κατά της 21ης Απριλίου..... Να τονίσω όμως ότι το άσυλο άρεται εάν εκτελούνται αυτόφορα κακουργήματα. Η κατασκευή εκρηκτικών είναι αυτόφορο κακούργημα. Το οποίο σημαίνει ότι όπου κατασκευάζονται μολότοφ το άσυλο δεν ισχύει, άρα η αστυνομικές δυνάμεις μπορούν χωρίς ένταλμα, χωρίς άδεια του Πρυτάνεως να επιβάλουν τον Νόμο και την Τάξη στον παρόντα πανεπιστημιακό χώρο.
Μπορώ να έχω ένα αποδεικτικό έγγραφο απόφασης των ανωτέρω, σύμφωνα με αυτά που λες distefo, με την αρση του ασήλου και με την επιβολή του Νομου απο τις αστυνομικές δυνάμεις στην περίπτωση που ανέφερες? Εξαίρεση αποτελεί το Wikipedia και κάθε λογής ανειδίκευτο φόρουμ!
Το άθρο άρθρο 2 του Ν.1268/82 στην 7η παράγραφο λέει:
Επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια του αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι. επιτρέπεται μόνον εφ' όσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής.
Μπορείς να τον προμηθευτείς από το εθνικό τυπογραφείο. Εγώ τον βρήκα από την ΝΟΜΟΣ, την τράπεζα πληροφοριών.
Επειδή η εξουσία πάντα θα ελέγχεται από τους ισχυρούς οι ιδέες κάπου πρέπει να βρίσκουν καταφύγιο. Ένα σημείο μηδέν πρέπει να υπάρχει αλλιώς τα πάντα μα τα πάντα θα είναι μια ισοπέδωση και ένας έλεγχος.
Το άσυλο είναι ένας θεσμός, δεν είναι όμως για μένα αναρχική ιδεά είναι εννοείται ιδέα που βγαίνει από μη αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες γιαυτό υπάρχει και στο Σύνταγμα. Είναι παιδάκι του κοινοβουλευτισμού το άσυλο θέλουν δε θέλουν μερικοί.
Κάτω τα χέρια από το άσυλο! Είναι το τελευταίο που έχει μείνει για να σταματάει την υστερία του κάθε εξουσιαστή!
(καλά ναι είδαμε τι έγινε και στο ΑΠΘ αλλά τελοσπάντων)
@ inertia
Τουλάχιστον δεν το παίζω "χαρούμενος-όταν-τα-έχω-καλά-με-όλους".
Έκανες foul όταν με κατακρίνεις γιατί αναπαράγω μία ανακοίνωση ιατρού που προφανώς εσύ αγνοούσες - δηλαδή, με τη δική σου λογική, πρέπει να κάνω δικές μου προσθήκες για να αποδώσω το νόημά της?
Καρδιακό επεισόδιο γράφει (εδώ), καρδιακό επεισόδιο έγραψα και εγώ - σταμάτα να προσπαθείς να βγεις από πάνω σε κάθε τί που δε σου αρέσει ακόμα κι αν ο άλλος είναι σαφέστατος.
_______
inertia έγραψε:
Προφανώς για να το αναφέρεις, θα έχεις κάποιες σκέψεις ή "ατζέντα" με τρόπους, ή συγκεκριμένες προτάσεις-θέσεις για να το στηρίξεις, όπως κι ο καθένας βέβαια που ενδεχομένως να κάνει μια όμοια δήλωση.
Μάλιστα, για να μιλάς και για "κόστος", ενδεχομένως να θεωρείς πως θα υπάρχουν συγκρουσιακές συνθήκες, όπου κάτι κάποιος θα "κερδίσει" και κάτι σε κάποιον θα "κοστίσει"... [Προσβλέπω στην κατανόηση όλων αν το ερμηνεύω λανθασμένα.]
Ναι, εννοώ το προφανές - ότι όταν επιτρέπεις ένα θεσμό που δίνει ελευθερία δράσης ανέχεσαι και τις περιπτώσεις εκτροπής, όπως βλέπουμε ότι συμβαίνουν.
Το θέμα είναι πως ποτέ δεν πρόκειται να βρεις μία χρυσή τομή ώστε όλοι οι θεσμοί να λειτουργούν τέλεια.
Επομένως οι αποφάσεις λαμβάνονται συνυπολογίζοντας τα οφέλη, δηλαδή την ενεργοποίηση ενός θεσμού για τους πολίτες, με τις συνέπειες -θετικές και αρνητικές- που θα έχει η ατελής πρακτική εφαρμογή του.
Σε άλλες χώρες, για παράδειγμα, η απεργία και η κατάληψη δημοσίων χώρων είναι πολύ περισσότερο ενταγμένες στη συνείδηση των πολιτών ως κοινωνικές πράξεις παρά την έλλειψη "ασύλου" - δείτε παραδείγματα σε Γαλλία ή Γερμανία.
Υπάρχει επομένως μία απόσταση που πρέπει να καλύψουν οι έλληνες πολίτες σε αυτά τα θέματα, θέματα νοοτροπίας.
@ Dali_Doc
Kοίταξε, το ότι κάποιος τραυματίστηκε όντας πρύτανης δε νομιμοποιεί οποιαδήποτε πράξη του.
Αν είναι συγκινητικά φορτισμένος ώστε να μην μπορεί να δράσει λογικά, ας περιμένει μία εβδομάδα για να βγάλει μία αξιοπρεπή ανακοίνωση παραίτησης χωρίς μελοδραματικές κορώνες, λεκτικές υπερβολές και αχρείαστες αυτοαναφορές.
Σε μία εκδήλωση διαμαρτυρίας όπου υπήρξαν 800+ προληπτικές συλλήψεις και δημοσιεύτηκαν εικόνες με αιμόφυρτους διαδηλωτές (όχι κουκουλοφόρους, απλούς ανθρώπους) είναι προκλητικό ο κ.πρύτανης να υπογράφει εκφράσεις όπως "δεν έχει σημασία ο προσωπικός μου τραυματισμός" ή "έχω αδειάσει συναισθηματικά"...δεν το βλέπεις και εσύ?
Γράφει το αυτονοήτο ( έγραψα προηγουμένως για την ίση μεταχείριση όλων των περιστατικών από τα ΜΜΕ) για να κερδίσει τη συμπάθεια του αναγνώστη.
Για τα άλλα περιστατικά υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες, έχουν κατατεθεί μηνύσεις και, σε ό,τι αφορά στα ΜΜΕ, υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια - γι' αυτό είναι έγκυρες, όχι επειδή το συζητάμε εδώ ή οπουδήποτε αλλού.
Τώρα, αυτά για την προερχόμενη από το indymedia προπαγάνδα που υπονοείς - δεν έχω δώσει κανένα link για αυτό το site, όλα προέρχονται από άλλες πηγές.
Δες ξανά τα δελτία ειδήσεων της ημέρας εκείνης με τις εικόνες από το Σύνταγμα.
Σαφώς είναι μεγαλύτερο θέμα όταν άνθρωποι που πληρώνονται για να υπηρετούν την πολιτεία βιαιοπραγούν εναντίον συμπολιτών τους - δε βλέπεις το παράδοξο της κατάστασης μίας χώρας όταν οι αστυνομικοί της έχουν συμπεριφορά "κουκουλοφόρου" επειδή κυριαρχεί μία νοοτροπία αποδιοργάνωσης του σώματος, άρα δεν υπάρχει και η απαραίτητη κεντρική κατεύθυνση στη δράση?
Η προσέγγισή μου δεν αλλάζει: έχουμε αναίτιους τραυματισμούς διαδηλωτών από ένστολους και δυσανάλογα αθρόες και βίαιες προσαγωγές ενώ τα ΜΜΕ εστιάζουν και μεγεθύνουν μία επίθεση ύπο ασαφείς συνθήκες -στην καλύτερη των περιπτώσεων- σε έναν πανεπιστημιακό απλώς για να δημιουργηθεί "κλίμα" - εσύ αντιφάσκεις αν υποστηρίζεις ότι αυτό είναι θεμιτή πρακτική ενώ ταυτοχρόνα μιλάς για την αξία κάθε ζωής.
Δεν έχω μένος εναντίον του φυσικού προσώπου ή του θεσμού του πρύτανη αλλά δεν είναι δυνατόν να διαστρεβλώνονται τα γεγονότα με την ανοχή όλων μας και ιδιαίτερα όσων εμπλέκονται άμεσα.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνεις τα πράγματα και όσοι έχουν αξιώματα πρέπει να σκέφτονται τί εικόνα δίνουν με τις επιλογές τους.
Και μία ερώτηση προς όλους: πόσο καιρό έχετε να κατεβείτε σε πορεία?
Γιατί σας εγγυώμαι πως κάποια πράγματα θα τα εκτιμήσετε διαφορετικά μόλις τα δείτε με τα ίδια σας τα μάτια.
slide έγραψε:
@ inertia
Τουλάχιστον δεν το παίζω "χαρούμενος-όταν-τα-έχω-καλά-με-όλους".
"Παιδιάστικη" απάντηση. (αυτά τα λέγαμε στο νηπιαγωγείο: <<κυρία δασκάλα, κοιτάξτε-κοιτάξτε! Μου έβαλαν τρικλοποδιά κι έπεσα!! --Αλλά εγώ ήμουν καλό παιδί, δεν έκανα εγώ κάτι κακο, που έσπρωξα την Αννούλα από την τσουλήθρα!>>)
Υπάρχει μεγάλη διαφορά, γιατί στις απαντήσεις μου: Δεν επικαλέστηκα προσωπικούς χαρακτηρισμούς.
Μην εκτρέπεις την απάντησή σου για να προκαλέσεις συναισθηματική αντίδραση στους άλλους. Κάνει "μπαμ" πως δεν μιλάς 'to-the-point' και προσπαθείς να θίξεις τον συνομιλητή σου με "εξευγενισμένο δηλητήριο". Δε μασάμε κουτόχορτο όμως.
slide έγραψε:
Έκανες foul όταν με κατακρίνεις γιατί αναπαράγω μία ανακοίνωση ιατρού που προφανώς εσύ αγνοούσες - δηλαδή, με τη δική σου λογική, πρέπει να κάνω δικές μου προσθήκες για να αποδώσω το νόημά της?
Καρδιακό επεισόδιο γράφει (εδώ), καρδιακό επεισόδιο έγραψα και εγώ - σταμάτα να προσπαθείς να βγεις από πάνω σε κάθε τί που δε σου αρέσει ακόμα κι αν ο άλλος είναι σαφέστατος.
Νομίζω πως δεν κατάλαβες από την αρχή ό,τι ανέφερα. Προφανώς γνώριζα την απόφαση των γιατρών, αλλά εσύ δεν εστίασες στο σημείο που εγώ εστίασα και νόμισες πως έχεις και "δίκαιο", ωσάν αυθεντία -as always-.
Κι όμως, λέγοντας:
slide έγραψε:
...γιατί αναπαράγω μία ανακοίνωση ιατρού
Αυτομάτως "αυτο-διαψεύδεσαι" dear. Γιατί μόνο αυτό ΔΕΝ έκανες. Έβαλες προσωπικό χρωματισμό-χαρακτηρισμό στην ανακοίνωση:
slide έγραψε:Τώρα, προσωπικά θεωρώ εξωφρενικά υποκριτικό να δίνεται τόσο βάρος στο ελαφρύ καρδιακό επεισόδιο που υπέστη ο πρύτανης του Καπποδιστριακού (...)
Το "τόσο βάρος πάνω στο ελαφρύ καρδιακό περιστατικό" είναι το σημείο που προφανώς τώρα προσπαθείς να 'συγκαλύψεις' ρίχνοντας "στάχτη στα μάτια" μας, επικαλούμενη/ος "fouls" και προσωπικούς χαρακτηρισμούς τελείως άτοπους με το θέμα μας εδώ.
Ένα καρδιακό επεισόδιο ΔΕΝ είναι/χρίζει ποτέ "ελαφριάς" αντιμετώπισης, είτε χαρακτηριστεί "ελαφρύ" ή "βαρύ" από τους γιατρούς. Επηρεάζει ανεξίτιλα έναν οργανισμό, άμεσα ή έμμεσα. Αν ο άνθρωπος πέθαινε την επομένη, πάλι θα έλεγες: <<το θεωρώ εξωφρενικά υποκριτικό">> ή μήπως τότε θα έλεγες κάτι άλλο? Δεν ντρέπεσαι να μιλάς για θέματα υγείας και να χρεώνεις <<υποκρισία>> σε κάποιον?. Θα σου άρεσε να το πουν για δικό σου άνθρωπο/συγγενή/φίλο? Ανήθικο. Απάνθρωπο. Απαξιωτικό.
Τέλος:
slide έγραψε:
σταμάτα να προσπαθείς να βγεις από πάνω σε κάθε τί που δε σου αρέσει ακόμα κι αν ο άλλος είναι σαφέστατος.
Εδώ γελάμε. Μάλλον εξ'ιδίων κρίνεις τα αλλότρια.
Μην προσπαθείς πολύ όμως, τα γραπτά μένουν και όλοι έχουμε στοιχειώδη νοημοσύνη και λογική για να καταλαβαίνουμε πού κάποιος παίζει και μιλά με φαύλο τρόπο και πού όχι.
Φιλιά.
Slide έγραψε:
Kοίταξε, το ότι κάποιος τραυματίστηκε όντας πρύτανης δε νομιμοποιεί οποιαδήποτε πράξη του.
Αν είναι συγκινητικά φορτισμένος ώστε να μην μπορεί να δράσει λογικά, ας περιμένει μία εβδομάδα για να βγάλει μία αξιοπρεπή ανακοίνωση παραίτησης χωρίς μελοδραματικές κορώνες, λεκτικές υπερβολές και αχρείαστες αυτοαναφορές.
Όποιος διαβάζει αυτά που γράφω δε θα δει πουθενά κάτι περί νομιμοποίησης ενεργειών ούτε έμμεσα ούτε άμεσα. Αυτό που θίγω όμως και πολύ έντονα, αλλά για κάποιους λόγους τείνεις να παραβλέπεις, είναι πως ο διαχωρισμός στην αντιμετώπιση φαινομένων βίας πάνω σε έμβια όντα αποτελεί έκπτωση στην ελευθεριακή σκέψη.
Ποτέ δεν αξιολόγησα την επικινδυνότητα τραυματισμού του οποιουδήποτε! Το ότι ανακίνησα το ζήτημα με τον πρύτανη έγινε με αφορμή τη λυσσαλέα και απόλυτη έκφραση από μέρους Slide. Ένας λόγος γεμάτος βεβαιότητα, προσωπικούς χαρακτηρισμούς και φανατισμό.
Slide έγραψε:
Σε μία εκδήλωση διαμαρτυρίας όπου υπήρξαν 800+ προληπτικές συλλήψεις και δημοσιεύτηκαν εικόνες με αιμόφυρτους διαδηλωτές (όχι κουκουλοφόρους, απλούς ανθρώπους) είναι προκλητικό ο κ.πρύτανης να υπογράφει εκφράσεις όπως "δεν έχει σημασία ο προσωπικός μου τραυματισμός" ή "έχω αδειάσει συναισθηματικά"...δεν το βλέπεις και εσύ?
Γράφει το αυτονοήτο ( έγραψα προηγουμένως για την ίση μεταχείριση όλων των περιστατικών από τα ΜΜΕ) για να κερδίσει τη συμπάθεια του αναγνώστη.
Για τα άλλα περιστατικά υπάρχουν επώνυμες καταγγελίες, έχουν κατατεθεί μηνύσεις και, σε ό,τι αφορά στα ΜΜΕ, υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια - γι' αυτό είναι έγκυρες, όχι επειδή το συζητάμε εδώ ή οπουδήποτε αλλού.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι προσπαθείς να κάνεις με αυτά που γράφεις στο παραπάνω απόσπασμα. Λαμβάνεις μια θέση υπεράσπισης(?) των "αιμόφυρτων διαδηλωτών" εντελώς out of context για ποιο λόγο;; Για να δώσεις τροφή σε ένα μανιχαϊστικό και απλοϊκότατο τρόπο σκέψης του τύπου "Μιλάει ο Dali υπέρ του πρύτανη αρα είναι εναντίον των διαδηλωτών". Μόνο να με εκνευρίσεις κατάφερες με το παραπάνω απόσπασμα γιατί εδώ αγωνίζομαι να εκφράσω κατι που στο ελευθεριακό μυαλό είναι ευνόητο: Πως όταν διαχωρίζεις το βαθμό που κάποιος θίγεται από την αναίτια βία βάσει ιδιότητας και θέσης, τότε γίνεσαι συνένοχος του εξουσιαστή και του καταπιεστή. Και ένα παράδειγμα, μιλάς για κουκουλοφόρους και απλούς ανθρώπους διαχωρίζοντάς τους και το υπογράμμισα, δε σχολιάζω...
Δεν κόπτομαι για τον πρύτανη και για κανένα πρύτανη, το ζητούμενο δεν είναι η υπεράσπιση κάποιου συγκεκριμένου προσώπου. Η μομφή μου στα λεγόμενα Slide ήταν προς την εμφανέστατη σεχταρίστικη τάση του "δικοί μας και δικοί σας" και δικαιώνομαι σαυτό γιατί βλέπουμε στη ρητορική αυτή την πολωτική σκέψη και την άσχετη με το θέμα του ασύλου εκτενή παράθεση εν είδη δελτίου "πεσόντων", λες και έχει απέναντι έναν ιδεολογικό εχθρό, έλεος!
Και επαναφέρω τη συζήτηση στα μέτρα τα οποία όρισα αρχικά. Ο θεσμός του ασύλου κινδυνεύει από "σαλτιμπάγκους" και φερόμενους υποκριτές που ευκαιριακά θα εμφανίζονται ή από ένα μόνιμο βιασμό της ίδιας της ελευθεριακής σκέψης με έναν άκαρπο φανατισμό που διαρκώς θα υπονομεύει το όποιο κίνημα αντίδρασης;
Η συνέπεια στο αγωνίζεσθαι δεν είναι ζαριές, φέρει ευθύνη όποιος εξ'ονόματος της ελευθερίας δρα σε χώρους που αφορούν το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Όταν πάιζεις με τους κανόνες της αστικής δημοκρατίας πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς το τίμημα...
Slide έγραψε:
Τώρα, αυτά για την προερχόμενη από το indymedia προπαγάνδα που υπονοείς - δεν έχω δώσει κανένα link για αυτό το site, όλα προέρχονται από άλλες πηγές.
Δε θεώρησα ποτέ ότι γίνεται προπαγάνδα από κανένα εδώ. Το εν λόγω δικτυακό τόπο που θίγεις το θεωρώ μια αξιόλογη προσπάθεια εναλλακτικής ειδησεογραφίας. Τα περι αντι-πληροφόρησης τα αντιμετωπίζω με ένα μειδίαμα όμως, αλλά δεν είναι της παρούσης να επιχειρηματολογήσω επ'αυτού.
Το ότι ανίχνευσα μια αναπαραγωγή ενός βασικού κορμού σκέψης από το site αυτό είναι γνώμη προσωπική και βασίζεται σε νοηματική αντιπαραβολή θέσεων.
Τη σιγουριά για τα τεκτενόμενα που εξέφρασες εδώ δεν κατάλαβα ποτέ από πού την άντλησες, ξέρω όμως από που την αντλούν πολλοί που εκφράζονται με πανομοιότυπες στέρεες απόψεις
Slide έγραψε:
Η προσέγγισή μου δεν αλλάζει: έχουμε αναίτιους τραυματισμούς διαδηλωτών από ένστολους και δυσανάλογα αθρόες και βίαιες προσαγωγές ενώ τα ΜΜΕ εστιάζουν και μεγεθύνουν μία επίθεση ύπο ασαφείς συνθήκες -στην καλύτερη των περιπτώσεων- σε έναν πανεπιστημιακό απλώς για να δημιουργηθεί "κλίμα" - εσύ αντιφάσκεις αν υποστηρίζεις ότι αυτό είναι θεμιτή πρακτική ενώ ταυτοχρόνα μιλάς για την αξία κάθε ζωής.
Δε διαφωνώ για τους αναίτιους τραυματισμούς. Έγινε για άλλη μια φορά αυτό που γίνεται πάντα και παντού, όπου δηλαδή δίνεται εξουσία. Δεν υπάρχει "καλή" και "κακή" αστυνομία και δε χρειάζεται καν να στο λέω αυτό τελικά. Μιλάς για θεμιτή πρακτική από μέρους των ΜΜΕ, ποτέ δεν ασχολήθηκα με τα ΜΜΕ στην εν λόγω περίπτωση, άλλωστε τα ΜΜΕ ως γνωστόν πάντα τονίζουν ή "θάβουν" θέματα ανάλογα με το τι συμφέρει αυτών/αυτούς που τα ελέγχει, το θέμα είναι πως και εσύ επιδόθηκες σε κρίσεις και διαχωρισμούς με βάση μια πληροφόρηση είτε από συμβατικά είτε από "αντιπληροφοριακά" μέσα ενημέρωσης. Δηλαδή η πρακτική είναι η ίδια με έναν μέσο δέκτη πληροφορίας. Και εστιάζω στην έντονη αντίδρασή σου, τη βεβαιότητα και όλη αυτή τη διαδικασία "αξιολόγησης" της επικινδυνότητας όσον αφορά στην υγεία κάποιου. Σου θυμίζει κάτι η στάση σου;
Και έστω πως έγινε υπερβολή στο θέμα του πρύτανη, γιατί από πολλούς έγινε τόσο μεγάλο το ζήτημα της παραίτησής του; Και ειδικά από τα "αντιπληροφοριακά" μέσα; Μήπως τελικά έχουν όλοι ένα μερίδιο ευθύνης στη δημιουργία εντυπώσεων; Μήπως όσοι οδύρονται για το "κακό που τους βρήκε" δεν είναι και τόσο άμοιροι ευθυνών; Απλά ερωτήματα κρίσεως θέτω και εκφράζω την άποψη πως πολλές φορές ακόμα και οι εποχές κινητοποιήσεων μου φαντάζουν σα μια παρτίδα σκάκι, άλλος παίζει το λοχαγό και άλλος το πιόνι σε μια δυναμική ισορροπία ή αν θες μιας και ανέφερες περί υποκριτικής τέχνης, ένα θεατράκι με όλους από τους κομπάρσους μέχρι τους πρωταγωνιστές σε πλήρη συμφωνία.
Slide έγραψε:
Και μία ερώτηση προς όλους: πόσο καιρό έχετε να κατεβείτε σε πορεία?
Γιατί σας εγγυώμαι πως κάποια πράγματα θα τα εκτιμήσετε διαφορετικά μόλις τα δείτε με τα ίδια σας τα μάτια
Well, you're being too presumptious....Tα ρητορικά ερωτήματα(?) ενέχουν στοιχεία λίαν υποθετικά.
Y.Γ. Ελπίζω το τελευταίο σου ερώτημα να μην ήταν απόπειρα στοχοποίησης γιατί θα αρχίσω να αναπτύσσω τρελές θεωρίες συνομωσίας μετά για το άτομό σου (πλακίτσα)