Έχετε εγγραφεί; Πρέπει να έχετε εγγραφεί για να μπορέσετε να συνδεθείτε. Μήπως έχετε αποκλειστεί από την Δ. Συζήτηση (σε αυτή την περίπτωση εμφανίζεται σχετικό μήνυμα); Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πρέπει να επικοινωνήσετε με το διαχειριστή για να μάθετε το λόγο για τον οποίο δεν σας επιτρέπεται η πρόσβαση. Εφόσον έχετε εγγραφεί, και δεν έχετε αποκλειστεί από την σελίδα, και εξακολουθείτε να μην μπορείτε να συνδεθείτε, ελέγξτε το όνομα χρήστη και τον κωδικό χρήστη που εισάγετε (στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό είναι το πρόβλημα). Σε αντίθετη περίπτωση επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του πίνακα για να διαπιστώσετε τι μπορεί να συμβαίνει.
Μπορεί και να μην χρειάζεται. Αυτό εξαρτάται από το εάν ο διαχειριστής της υπηρεσίας έχει ορίσει να απαιτείται η σύνδεση, προκειμένου ο χρήστης να έχει τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων. Από την στιγμή που θα εγγραφείτε, θα αποκτήσετε πρόσβαση σε πρόσθετες υπηρεσίες οι οποίες δεν είναι διαθέσιμες στους χρήστες-επισκέπτες. Τέτοιες είναι, η χρήση οριζόμενων εικόνων Άβαταρ, η δυνατότητα αποστολής προσωπικών μηνυμάτων, αποστολή email στους άλλους χρήστες, συμμετοχή σε ομάδες χρηστών, κλπ. Χρειάζονται μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή, και επομένως είναι προτιμότερο να είστε εγγεγραμμένος χρήστης.
Εάν δεν έχετε επιλέξει το κουτάκι Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη κατά τη σύνδεσή σας στο σύστημα, θα παραμένετε συνδεμένος μόνο για προκαθορισμένο χρονικό διάστημα. Αυτή η ρύθμιση υπάρχει για να αποτρέψει κατάχρηση του λογαριασμού σας από κάποιον άλλο. Για να παραμένετε συνδεμένος, επιλέξτε το κουτάκι που υπάρχει στην οθόνη σύνδεσης. Προσοχή όμως, εάν χρησιμοποιείτε κοινόχρηστο υπολογιστή (υπολογιστής ο οποίος βρίσκεται για παράδειγμα σε βιβλιοθήκη, σε internet cafe, σε κέντρο υπολογιστών πανεπιστημίου ή σχολείου, κ.λ.π.) θα ήταν φρόνιμο να μην ενεργοποιείτε ποτέ αυτή την επιλογή.
Πώς γίνεται η απόκρυψη (μη συμπερίληψη) του ονόματός μου στη λίστα των συνδεδεμένων χρηστών;
Στο προφίλ σας θα βρείτε την επιλογή Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης , αν το ενεργοποιήσετε ναί το όνομα σας, όταν είστε συνδεμένος θα είναι ορατό μόνο από τους διαχειριστές του συστήματος και εσάς. Θα υπολογίζεστε ως μη ορατός χρήστης.
Μην πανικοβάλλεστε! Παρ' όλο που δεν μπορούμε να ανασύρουμε τον παλιό σας κωδικό, μπορούμε να του δώσουμε νέα τιμή. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αυτή πηγαίνετε στη σελίδα σύνδεσης και πατήστε Έχω ξεχάσει το συνθηματικό μου , ακολουθήστε τις οδηγίες για να λάβετε το νέο συνθηματικό σας.
Πρώτα από όλα βεβαιωθείτε ότι εισάγετε το σωστό όνομα χρήστη και κωδικό χρήστη. Εφόσον είναι σωστά τότε μπορεί να έχουν συμβεί δύο τινά. Να έχει ενεργοποιηθεί η COPPA διακήρυξη εφόσον κατά τη διάρκεια της εγγραφής έχετε επιλέξει Είμαι κάτω των 13 ετών, οπότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες που έχετε λάβει. Και η δεύτερη περίπτωση, να έχετε μόλις εγγραφεί και ο λογαριασμός σας να χρειάζεται ενεργοποίηση. Μερικά συστήματα απαιτούν όλες οι νέες εγγραφές να ενεργοποιούνται, είτε από εσάς είτε από τον διαχειριστή προκειμένου να μπορέσετε να συνδεθείτε. Μετά την εγγραφή σας, πρέπει να ενημερωθήκατε εάν χρειάζεται αυτή η ενεργοποίηση. Στο σχετικό email που λάβατε ακολουθήστε τις οδηγίες, διαφορετικά αν δεν έχετε λάβει κανένα email πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η ηλεκτρονική σας διεύθυνση είναι έγκυρη. Ένας λόγος για τον οποίο χρησιμοποιείται η ενεργοποίηση λογαριασμών είναι η μείωση της πιθανότητας κάποιοι χρήστες να συνδέονται ανώνυμα και να κάνουν κατάχρηση των δυνατοτήτων που τους προσφέρει το σύστημα. Αν είστε βέβαιος/βέβαιη ότι η ηλεκτρονική διεύθυνση που χρησιμοποιήσατε είναι έγκυρη τότε πρέπει να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή του συστήματος.
Έχω εγγραφεί κατά το παρελθόν αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ πλέον;!
Οι πιο πιθανοί λόγοι για αυτό είναι να έχετε δώσει λανθασμένο όνομα χρήστη ή κωδικό (ελέγξτε το email που λάβατε όταν εγγραφήκατε) ή ο διαχειριστής να έχει διαγράψει το λογαριασμό σας για κάπoιο λόγο. Αν συμβαίνει το δεύτερο τότε μήπως δεν έχετε κάνει καμία αποστολή; Είναι σύνηθες σε τέτοια συστήματα η περιοδική διαγραφή χρηστών που δεν έχουν στείλει κανένα μήνυμα για να μειώνεται το μέγεθος της βάσης δεδομένων. Προσπαθήστε να εγγραφείτε ξανά και να εμπλακείτε στις συζητήσεις.
Όλες οι ρυθμίσεις σας (εάν είστε εγγεγραμμένος) αποθηκεύονται σε βάση δεδομένων. Για να τις αλλάξετε επιλέξτε το Προφίλ (υπάρχει στο πάνω μέρος των περισσότερων σελίδων αν και μπορεί σε κάποιες να μην εμφανίζεται). Η επιλογή αυτή θα σας επιτρέψει να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας
Η ώρα που βλέπετε είναι σωστή, με την διαφορά, η ώρα αυτή είναι διαφορετικής χρονοζώνης από αυτήν στην οποία βρίσκεστε (π.χ. Λονδίνο, Παρίσι, Αθήνα, Σίδνεϋ κ.λ.π). Χρονοζώνη μπορούν να αλλάξουν μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες, και επηρεάζει μόνο το μέλος αυτό και όχι το σύστημα ολόκληρο.
Έχω αλλάξει την χρονοζώνη αλλά και πάλι η ώρα δεν είναι σωστή!
Εφόσον είστε βέβαιος ότι ρυθμίσατε σωστά την χρονοζώνη και παρ' όλα αυτά δεν έχετε το σωστό αποτέλεσμα, η απάντηση βρίσκεται στην Εαρινή Ισημερία. Το σύστημα δεν είναι σχεδιασμένο να χειρίζεται τις αλλαγές από χειμερινή σε θερινή ώρα. Έτσι τους καλοκαιρινούς μήνες η ώρα ίσως να είναι διαφορετική από την τοπική σας ώρα.
Η γλώσσα μου δεν συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο με τις γλώσσες του συστήματος!
Το πιθανότερο είναι να μην έχει εγκατασταθεί η γλώσσα σας από τον διαχειριστή. Ζητείστε από τον διαχειριστή να εγκαταστήσει την γλώσσα που χρειάζεσθε, και εάν δεν υπάρχει μπορείτε να δημιουργήσετε μόνοι σας τα αρχεία της γλώσσας αυτής κατόπιν συνεννόησης με τον διαχειριστή. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στις σελίδες του phpBB Group (υπάρχει παραπομπή στο τέλος κάθε σελίδας).
Πώς μπορεί να εμφανισθεί μια εικόνα κάτω από το όνομα του μέλους;
Μπορούν να υπάρξουν δύο ειδών εικόνες κάτω από το όνομα του μέλους όταν βλέπετε τις δημοσιεύσεις. Η πρώτη εικόνα έχει σχέση με τον βαθμό σας και έχει την μορφή αστεριών ή τετραγώνων τα οποία υποδηλώνουν το πλήθος των δημοσιεύσεων που έχετε κάνει ή το αξίωμα σας στην δημόσια συζήτηση. Κάτω από αυτήν την εικόνα μπορεί να υπάρχει και με μία δεύτερη γνωστή ως Άβαταρ και η οποία είναι μοναδική, προσωπική για κάθε μέλος. Η χρήση των Άβαταρ είναι προαιρετική και εξαρτάται από τον διαχειριστή του συστήματος εάν έχει ενεργοποιήσει αυτήν την δυνατότητα. Η διαχείριση των Άβαταρ γίνεται μέσα από την καρτέλα επεξεργασίας του προφίλ σας.
Γενικά δεν μπορείτε ν' αλλάξετε άμεσα τον βαθμό (οι βαθμοί εμφανίζονται κάτω από το όνομα χρήστη, στις δημοσιεύσεις και στο Προφίλ, ανάλογα με την περιβολή που χρησιμοποιείτε). Οι περισσότεροι πίνακες χρησιμοποιούν γραμμές για να αναφέρουν τον αριθμό δημοσιεύσεων που έχετε κάνει, και για να αναγνωρίζουν συγκεκριμένους χρήστες π.χ. οι διαχειριστές μπορεί να έχουν ειδικό βαθμό. Δεν πρέπει να κάνετε κατάχρηση του συστήματος με περιττές δημοσιεύσεις μόνο και μόνο για να ανεβάσετε τον βαθμό σας διότι πιθανότατα ο διαχειριστής θα αναγκασθεί να απενεργοποιήσει την καταμέτρηση δημοσιεύσεων.
Για να κάνω χρήση του συνδέσμου email ενός μέλους πρέπει να είμαι εγγεγραμμένος;
Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να στέλνουν email μέσω της υπάρχουσας φόρμας (από την στιγμή την οποία ο διαχειριστής έχει ενεργοποιήσει αυτό το χαρακτηριστικό), για να αποφευχθεί η κακόβουλη χρήση αυτού του χαρακτηριστικού από ανώνυμους χρήστες.
Είναι πολύ εύκολο, απλά πατήστε το σχετικό εικονίδιο στην οθόνη των Θ. Ενοτήτων. Μπορεί να χρειαστεί να εγγραφείτε ως μέλος πριν μπορέσετε να στείλετε μήνυμα. Οι δυνατότητες τις οποίες έχετε στην αποστολή των μηνυμάτων εμφανίζονται στο κάτω τμήμα της οθόνης π.χ. (στη Μπορείτε να αναρτήσετε νέο μήνυμα , Μπορείτε να λάβετε μέρος σε δημοψήφισμα, κλπ λίστα)
Πώς μπορώ να επεξεργασθώ ή να διαγράψω ένα δημοσίευμα;
Μπορείτε να επεξεργασθείτε ή να διαγράψετε μόνο τα δικά σας μηνύματα, εκτός και εάν είσθε διαχειριστής. Μπορείτε να επεξεργασθείτε ένα μήνυμα ( συχνά λίγη μόνο ώρα μετά την δημιουργία του ) πατώντας το εικονίδιο της επεξεργασίας στο σχετικό μήνυμα. Θα βρείτε ένα μικρό κείμενο κάτω από την δημοσίευση όταν επιστρέψετε στο Θέμα, το οποίο αναφέρει πόσες φορές επεξεργασθήκατε το μήνυμα αυτό. Αυτό το κείμενο θα εμφανισθεί μόνο, εφόσον δεν υπάρχει απάντηση σ' αυτό το θέμα, όπως επίσης εάν το μήνυμα αυτό έχει επεξεργασθεί ένας διαχειριστής ή ένας διαμεσολαβητής (οι οποίοι πρέπει να παραθέσουν τους λόγους για τους οποίους έκαναν την επεξεργασία). Να θυμάστε ότι ένα απλό μέλος δεν μπορεί να διαγράψει ένα μήνυμα από την στιγμή που το μήνυμα αυτό έχει απαντηθεί.
Πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε μία υπογραφή, και αυτό γίνετε μέσω του Προφίλ σας. Από την στιγμή που θα την συντάξετε μπορείτε να σημειώσετε την επιλογή Προσάρτηση υπογραφής στην φόρμα σύνταξης του κάθε μηνύματος σας, επίσης μπορείτε να σημειώσετε την επιλογή Να προσαρτάται πάντα η υπογραφή μου στην σελίδα του Προφίλ σας για αυτόματη προσάρτηση της υπογραφή σας σε κάθε μήνυμα. Έτσι έχετε την δυνατότητα να ακυρώνετε την αυτόματη προσάρτηση της υπογραφής για κάθε μήνυμα ξεχωριστά ελέγχοντας την επιλογή Προσάρτηση υπογραφής
Είναι πολύ απλό, δημιουργώντας ένα νέο μήνυμα ( ή εάν έχετε τα δικαιώματα να επεξεργασθείτε το πρώτο μήνυμα μιας Θ. Ενότητας ) υπάρχει ένα τμήμα στην φόρμα σύνταξης του μηνύματος με τίτλο Προσθήκη δημοψηφίσματος ( εάν δεν εμφανίζεται τίποτα παρόμοιο πιθανόν να μην έχετε δικαιώματα δημιουργίας δημοψηφίσματος ). Αναγράφετε το Θέμα του δημοψηφίσματος και τουλάχιστον δύο επιλογές προς ψήφισμα ( αναγράψτε μία επιλογή και πατήστε το κουμπί Προσθήκη επιλογής , επαναλαμβάνοντας την διαδικασία για όσες επιλογές επιθυμείτε ) και την χρονική διάρκεια διεξαγωγής του δημοψηφίσματος, με το 0 να ορίζει το δίχως χρονικά όρια του δημοψηφίσματος. Ο αριθμός των επιλογών περιορίζεται σε όριο που έχει ορίσει ο διαχειριστής.
Πώς μπορώ να επεξεργασθώ ή να διαγράψω ένα δημοψήφισμα;
Όπως και με τα μηνύματα σας, έτσι συμβαίνει και με τα δημοψηφίσματα. Μόνο οι δημιουργοί τους ή ο διαχειριστής μπορούν να επεξεργασθούν δημοψηφίσματα. Για να το επεξεργασθείτε επιλέξτε το πρώτο μήνυμα σε μία θεματική ενότητα ( ένα δημοψήφισμα, είναι πάντα συνδεδεμένο με το πρώτο μήνυμα σε μία Θ. Ενότητα ). Εάν δεν έχει συμμετάσχει κανείς στην ψηφοφορία τότε μπορείτε να την διαγράψετε ή να την επεξεργασθείτε, εάν όμως έχετε ήδη δεχθεί ψήφους τότε μόνο οι διαμεσολαβητές και οι διαχειριστές μπορούν να το επεξεργασθούν ή να το διαγράψουν. Αυτό εμποδίζει την χάλκευση των αποτελεσμάτων κατά την διαδικασία της ψηφοφορίας
Μερικές Δ. Συζητήσεις περιορίζονται σε ορισμένα μέλη ή ομάδες μελών. Ίσως χρειάζεστε ειδική εξουσιοδότηση, την οποία μόνο ο διαχειριστής μπορεί να παρέχει και πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί του.
Μόνο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να συμμετάσχουν σε μια ψηφοφορία ( για να αποφεύγεται η νοθεία ). Εάν είσθε μέλος και πάλι δεν μπορείτε να λάβετε μέρος σε ψηφοφορία, τότε δεν έχετε δικαιώματα πρόσβασης σ' αυτή.
Το BBCode είναι μία ιδιαίτερη εφαρμογή της HTML, η χρήση της στα μηνύματα καθορίζεται από τον διαχειριστή στο σύνολο, και από τον συντάκτη ενός μηνύματος κατά βούληση, κάθε φορά που συντάσσει ένα κείμενο. Ο κώδικας BBCode είναι παρόμοιος με την HTML, οι εντολές (πινακίδια) περικλείονται σε αγκύλες [ and ] αντί της μορφής < και > Και προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο του τι και πώς αυτό θα εμφανίζεται στην οθόνη. Περισσότερες πληροφορίες του κώδικα BBCode θα βρείτε στo κείμενο βοήθειας που υπάρχει στην επιλογή μορφοποίησης BBCode στην οθόνη σύνταξης ενός μηνύματος.
Αυτό εξαρτάται από τον διαχειριστή εάν έχει ενεργοποίηση αυτήν την δυνατότητα. Παρ' όλα αυτά, στην περίπτωση αυτή, θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε ορισμένα μόνα tags, προς αποφυγήν θεμάτων ασφάλειας, και αρνητικής παρεμβολής του κειμένου στην συνολική μορφοποίηση της οθόνης. Σε περίπτωση που ο διαχειριστής έχει ενεργή αυτήν την δυνατότητα, μπορείτε να την απενεργοποιείτε κατά βούληση, κάθε φορά που συντάσσετε ένα μήνυμα στην αντίστοιχη οθόνη.
Τα Smileys, ή Emoticons είναι μικρά εικονίδια τα οποία χρησιμοποιούνται για να απεικονίσουν (και να ενισχύσουν τον γραπτό λόγο) τα συναισθήματα μας σε κάθε μήνυμα., π.χ. :) σημαίνει ευτυχισμένος, :( λυπημένος, κλπ. Ο πλήρης κατάλογος με τα emoticons είναι ορατός μέσα από επιλογή στην φόρμα υποβολής μηνύματος. Προσπαθείτε να μην κάνετε κατάχρηση των smileys, διότι μπορεί να καταστήσουν την ανάρτηση σας μη αναγνώσιμη, με συνέπεια ο διαχειριστής να αναγκασθεί να σβήσει αυτό το μήνυμα.
Βεβαίως και μπορείτε να συμπεριλάβετε Εικόνες στο μήνυμα σας. Παρ' όλα αυτά δεν υπάρχει προς το παρόν η δυνατότητα μεταφόρτωσης της εικόνας στο διακομιστή μας. Ο μοναδικός τρόπος είναι να συνδέσετε με παραπομπή μία εικόνα η οποία βρίσκετε ευρέως προσβάσιμο διακομιστή π.χ. http://www.some-unknown-place.net/my-picture.gif. Δεν μπορείτε να συνδέσετε εικόνες οι οποίες βρίσκονται στο υπολογιστή σας τοπικά, εκτός και εάν είναι και αυτός ευρέως προσβάσιμος διακομιστής, ούτε εικόνες οι οποίες είναι αποθηκευμένες πίσω από μηχανισμούς πιστοποίησης γνησιότητας π.χ. hotmail ή yahoo, διακομιστές που προστατεύονται με κωδικούς κλπ. Για να εκθέσετε την εικόνα χρησιμοποιήστε την εντολή της BBCode [img] ή την κατάλληλη εντολή της HTML (εάν είναι ενεργή).
Οι Ανακοινώσεις συχνά περιέχουν σημαντικές πληροφορίες οι οποίες θα πρέπει να διαβάζονται το συντομότερο. Οι Ανακοινώσεις εμφανίζονται στην κορυφή κάθε Θ. Ενότητας στην οποία ανήκουν. Η δυνατότητα σύνταξής τους και η αναγνωσιμότητά τους εξαρτάται από την απαιτούμενη άδεια η οποία ορίζετε από τον διαχειριστή.
Οι Σημειώσεις εμφανίζονται κάτω από τις Ανακοινώσεις στην Θ. Ενότητα και μόνο στην πρώτη σελίδα. Είναι συχνά πολύ σημαντικές και πρέπει να τις διαβάζετε. Όπως και με τις Ανακοινώσεις, ο διαχειριστής καθορίζει τις άδειες σύνταξης και ανάγνωσης των Σημειώσεων.
Την Θ. Ενότητα την κλειδώνουν οι διαχειριστές ή οι διαμεσολαβητές του συστήματος. Δεν μπορείτε να αναρτήσετε απάντηση σε μία κλειδωμένη Θ. Ενότητα καθώς και οι ψηφοφορίες λήγουν αυτόματα μετά το κλείδωμα της Θ. Ενότητας. Αυτό μπορεί να συμβεί για διάφορους λόγους.
Οι διαχειριστές είναι μέλη, έργο των οποίων είναι να φροντίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία όλης της Δ. Συζήτησης. Αυτά τα μέλη έχουν την δυνατότητα να επεξεργάζονται, να διαγράφουν, να κλειδώνουν, να διαχωρίζουν, τις αναρτήσεις που διακινούνται στην Δ. Συζήτηση. Επίσης έχουν και πλήρη δικαιώματα διαμεσολαβητή σε όλες τις Θ. Ενότητες.
Οι Διαμεσολαβητές είναι μέλη (ή μία ομάδα μελών). Αυτά τα μέλη έχουν την δυνατότητα να επεξεργάζονται, να διαγράφουν, να κλειδώνουν, να διαχωρίζουν, τις αναρτήσεις που διακινούνται στην Θ. Ενότητα, στην οποία είναι υπεύθυνοι. Ο βασικός τους ρόλος είναι να διατηρούν την Θ. Ενότητα καθαρή από περιεχόμενο το οποίο παρεκτρέπεται από τους γενικούς όρους λειτουργίας της Δ. Συζήτησης.
Οι ομάδες μελών είναι ένας τρόπος με τον οποίο οι διαχειριστές ομαδοποιούν τα δικαιώματα που έχουν διαφορετικά μέλη της Δ. Συζήτησης. Ένα μέλος μπορεί να ανήκει σε περισσότερες από μία ομάδες ( αυτή είναι μια σημαντική διαφορά από άλλα συστήματα Δ. Συζήτησης) και κάθε ομάδα να έχει διαφορετικά δικαιώματα πρόσβασης. Έτσι διευκολύνεται ο διαχειριστής στο να αποδώσει δικαιώματα διαμεσολαβητή σε πολλούς χρήστες, να επιτρέπει την πρόσβαση σε μία Θ. Ενότητα σε συγκεκριμένη ομάδα μελών κλπ.
Για να εγγραφείτε σε μια ομάδα μελών επιλέξτε το, Ομάδες Χρηστών στην επικεφαλίδα της σελίδας (ανάλογα με την περιβολή της). Δεν είναι όλες οι ομάδες ανοικτές για εγγραφή, μερικές είναι κλειστές ή ακόμα και κάποιες μπορεί να έχουν μέλη υπό απόκρυψη. Εάν μια ομάδα είναι ανοικτή μπορείτε να ζητήσετε την εγγραφή σας σ' αυτή πατώντας το ανάλογο κουμπί. Το αίτημα σας θα το επεξεργαστεί ο διαμεσολαβητής της ομάδας, κάποιες φορές ζητώντας σας τους λόγους της επιθυμίας σας αυτής. Σε περίπτωση που απορριφθεί το αίτημά σας, σας παρακαλούμε να μην παρενοχλείτε τον διαμεσολαβητή, σίγουρα θα έχει τους λόγου του γι' αυτό.
Οι ομάδες χρηστών δημιουργούνται αρχικά από έναν Διαχειριστή, οι οποίοι επίσης ορίζουν έναν διαμεσολαβητή. Εφόσον ενδιαφέρεστε να γίνετε Διαμεσολαβητής πρέπει να αποταθείτε στον διαχειριστή του συστήματος, στέλνοντας του ένα μήνυμα.
Υπάρχουν τρεις λόγοι γι' αυτό. Δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης ή δεν είστε συνδεδεμένος, ο Διαχειριστής έχει απενεργοποιήσει αυτήν την λειτουργία για ολόκληρη την Δ. Συζήτηση, η σας στέρησε το δικαίωμα αυτής της λειτουργίας. Εάν συμβαίνει το τελευταίο ρωτήστε τον Διαχειριστή τους λόγους για τους οποίους ενήργησε έτσι.
Μελλοντικά θα προστεθεί κατάλογος ανεπιθύμητης αλληλογραφίας στο σύστημα προσωπικών μηνυμάτων. Προς το παρόν ενημερώστε τον διαχειριστή, μόνο αυτός έχει την δυνατότητα να αποτρέψει κάτι τέτοιο.
Έλαβα προσβλητικό μήνυμα από ένα μέλος της Δ. Συζήτησης!
Λυπούμαστε για αυτό. Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας των προσωπικών μηνυμάτων στο σύστημα μας περιλαμβάνουν ασφαλιστικές δικλείδες εντοπισμού τέτοιον χρηστών. Πρέπει να αποστείλετε το μήνυμα που λάβατε στον διαχειριστή συστήματος, συμπεριλαμβάνοντας τις επικεφαλίδες (οι οποίες περιλαμβάνουν λεπτομέρειες για τον αποστολέα). Τότε μόνο ο διαχειριστής θα μπορέσει να αναλάβει δράση.
Αυτό το πρόγραμμα (χωρίς τις πιθανές επεμβάσεις από τρίτον στον κώδικα) δημιουργήθηκε, και εκδίδετε υπό άδεια χρήσης από την phpBB Ομάδα. Εκδίδεται υπό την άδεια GNU General Public Licence και διανέμεται ελεύθερα. Δείτε στην παραπομπή για περισσότερες λεπτομέρειες.
Αυτό το πρόγραμμα δημιουργήθηκε και η άδεια χρήσης του αποδόθηκε από την ομάδα ανάπτυξης λογισμικού phpBB. Εάν νομίζετε ότι πρέπει να προστεθεί κάποιο χαρακτηριστικό, επισκεφθείτε τις επίσημες σελίδες της ομάδας ανάπτυξης. Σας παρακαλούμε να μην στέλνετε τις προτάσεις σας απ' ευθείας στην ομάδα, αλλά χρησιμοποιήστε το ειδικό πεδίο στο sourceforge. Διαβάστε στην Δ. Συζήτηση της ομάδας μας για το ποια είναι η θέση μας πάνω σ' αυτά τα νέα χαρακτηριστικά και ακολουθήστε την διαδικασία που σας προτείνουμε.
Με ποιόν θα επικοινωνήσω σχετικά με νομικά ή θέματα κατάχρησης πάνω στο σύστημα;
Πρέπει να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή του συστήματος. Εάν δεν μπορείτε για οποιονδήποτε λόγο να τον βρείτε, τότε μπορείτε να έρθετε σε επαφή με έναν από τους διαμεσολαβητές της Δ. Συζήτησης και να τους ρωτήσετε. Αν δεν λάβετε απάντηση, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον διαχειριστή του Domain (αναζητήστε τον με το who is) στο οποίο ανήκει η Δ. Συζήτηση ή, εάν τρέχει σε ελεύθερο σύστημα όπως yahoo, free.fr, f2s.com κλπ., με την διεύθυνση ή το τμήμα καταχρήσεων της υπηρεσίας αυτής. Σημειωτέον ότι η ομάδα ανάπτυξης phpBB δεν έχει κανέναν έλεγχο και δεν μπορεί με κανέναν τρόπο να θεωρηθεί υπεύθυνη για το πώς ή ποιος χρησιμοποιεί το σύστημα. Είναι άστοχο να έρθετε σε επαφή μαζί μας για νομικά θέματα που δεν σχετίζονται άμεσα με την ομάδα phpBB. Εάν αποστείλετε email στην phpBB ομάδα για κάποιον τρίτο παράγοντα χρήσης του προγράμματος θα πρέπει να περιμένετε μία αρνητική ή και καμία, απάντηση.