ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο ιστότοπος βρίσκεται σε λειτουργία μόνο για ανάγνωση. Το περιεχόμενο αποτελεί αρχειοθετημένο αντίγραφο αυτού το οποίο και εμπλουτίζεται για λόγους διάσωσης και διατήρησης αρχείου.....
Constanteinstein έγραψε:
Μπράβο, Εύα. Πες και στον αδερφό σου να ανεβάσει εκείνη που μου έστειλε στο mail μου. Άντε καιρός είναι τώρα να μάθεις να κάνεις καινούρια κολπάκια.
Φίλες και φίλοι, σε λίγο καιρό αναμένουμε το καινούριο βιντεάκι με νέο κολπάκι για φωτογραφίες. Θα μπορείτε να κάνετε το παρακάτω...
Πώς σας φαίνεται? Το θέλετε?
^
δεν εμφανίζονται δυστυχώς οι φωτό!
[δοκίμασε να τις ανεβάζεις από εδώ]