Να πω ότι αντιμετωπίσαμε το ίδιο πρόβλημα στο guestbook του σταθμού ("Χώρος 94,2")... Τα αφαιρέσαμε προς το παρόν. Να δούμε τώρα αν επαναληφθεί το φαινόμενο. Ελπίζω όχι... Κρίμα πάντως.
Όλα τα αρχεία του wiki έχουν διατηρηθεί αναλοίωτα και προς το παρόν απλώς "παγώνουν" οι ενέργειες... Δυστυχώς είμαστε λίγοι οι ενεργά ενδιαφερόμενοι για να μπορούμε να παρακολουθούμε τα πάντα... Είναι ανθρωπίνως αδύνατο... Το wiki λειτουργεί με έντονα συμμετοχικό χαρακτήρα, και χρειάζεται οι άνθρωποι να το παρακολουθούν τακτικά, να φροντίζουν οι ίδιοι οι χρήστες την υπηρεσία.
Ευελπιστούμε σύντομα να ανεβεί και πάλι "στον αέρα", και να έρθουν κοντά περισσότεροι άνθρωποι που να ασχολούνται ενεργά... Μπορεί να αποτελέσει δυνατή οντότητα... Όποιοι θα επιθυμούσαν να ασχοληθούν υπεύθυνα και να συμβάλλουν, μπορούν να επικοινωνήσουν και άμεσα με την ομάδα..
Δυστυχώς χωρίς υπευθυνότητα δεν μπορούμε να κάνουμε μεγάλα πράγματα, και είναι κρίμα, γιατί πραγματικά έχουμε τεράστιες δυνατότητες ο καθένας μας ως άνθρωποι!
inertia έγραψε:
Δυστυχώς είμαστε λίγοι οι ενεργά ενδιαφερόμενοι για να μπορούμε να παρακολουθούμε τα πάντα... Είναι ανθρωπίνως αδύνατο... Το wiki λειτουργεί με έντονα συμμετοχικό χαρακτήρα, και χρειάζεται οι άνθρωποι να το παρακολουθούν τακτικά, να φροντίζουν οι ίδιοι οι χρήστες την υπηρεσία.
Το Wiki, τα blogs, τα podcasts... Ένα θέμα που έχει αρχίσει να με απασχολεί και να προβληματίζει ιδιαίτερα ως απλό χρήστη και ως blogger. Μήπως φτάσαμε επιτέλους να μιλάμε για διαδικτυακή κουλτούρα? Το θέμα της ηθικής στο διαδίκτυο καθώς και ο έλεγχος των περιεχομένων των blogs, των vlogs και των podcasts γενικότερα, με βασανίζουν...
Όταν βάλω τα πράματα σε μια σειρά μες το κεφάλι μου ελπίζω να ετοιμάσω ένα άρθρο γι'αυτό...
Eπαναφέρω αυτό το θέμα ως μία ιδέα που αξίζει να προωθηθεί.
Το θέμα είναι πως προσωπικά αυτό το project το έχω στο μυαλό μου ως μία online database πάνω στα γνωστικά αντικείμενα των μαθημάτων κάθε τμήματος και όχι ως μία ακόμη "μικρή εγκυκλοπαίδεια".
Θεωρώ μεγάλη παράλειψη για ένα φοιτητικό site να μη διαθέτει ένα wiki, ιδιαίτερα αν σκεφτούμε την κατάσταση της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τη μικρή αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
Πιστεύω ότι, ενόψει καλοκαιρινών διακοπών, μπορεί μία ομάδα να οργανώσει τον "σκελετό" του εγχειρήματος, ώστε να αρχίσει ο εμπλουτισμός του με υλικό από την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά.