GIAGONAN-H FOITHTIKH APANTHSH STO LORD OF THE RINGS

   
   

 Τηλεόραση, Θέατρο, Cinema, Μουσική

 
Συγγραφέας GIAGONAN-H FOITHTIKH APANTHSH STO LORD OF THE RINGS
 
       
Πεμ, 06 Ιούλ 2006 3:02 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


GIAGOS
Ψαρούκλα
Ψαρούκλα


Jul 06, 2006
3


GEIA SAS PAIDIA ME LENE GIAGO

PROSPA8O NA GYRISO MIA EPIKH TRILOGIA

ONOMAZETAI GIAGONAN O BARBAROS

GIA TOYS PERIERGOUS

WWW.GIAGOS.GR

OPOIADHPOTE BOI8IA EUPROSDEKTH
EYXARISTO

     
 
       
Πεμ, 06 Ιούλ 2006 3:09 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


inertia
Ανεμοδαρμένος
Ανεμοδαρμένος


Dec 14, 2003
5131


Καλωσόρισες GIAGOS..

Ευπρόσδεκτη η συνεισφορά σου, αλλά θα σε παρακαλούσαμε να μην γράφεις με κεφαλαία γράμματα. Είναι ένας από τους βασικούς κανόνες στα Forum, που μπορείς να δεις εδώ και γενικά στο σύνδεσμο "Κανονισμοί Forum"!

Θα περιμένουμε τα νέα σου από την εξέλιξη των γυρισμάτων! Wink

     
 
       
Πεμ, 06 Ιούλ 2006 6:51 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


ElSolidario
Μεγάλο μολύβι
Μεγάλο μολύβι


Feb 22, 2005
113


Ο γνωστός ο Πατρινός είσαι ο γιανκόναν ο βάρβαρος? Δεν είχες γυρίσει μια τέτοια ταινία ήδη? Αμα μπορείς στείλε την αν υπάρχει και είμαι από τους πρώτους που ψήνομαι να βοηθήσω για την ταινία! Αϊντα!

     
 
       
Πεμ, 06 Ιούλ 2006 7:46 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


ElSolidario
Μεγάλο μολύβι
Μεγάλο μολύβι


Feb 22, 2005
113


Δεν παίζει ρε φίλε! Τώρα μόλις πέρασα από το site σου.Πως θα γίνει να μου στείλεις και τα 2 dvd να τα προβάλουμε στη Μυτιλήνη?

     
 
       
Τρι, 11 Ιούλ 2006 9:51 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


GIAGOS
Ψαρούκλα
Ψαρούκλα


Jul 06, 2006
3


sto site exo ena kinito steile minima ekei na ta kanonisoume ola
stelno se oles tis poleis pou mou zitane
euxaristo gia to endiaferon

     
   
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες (ώρα Ελλάδας)


   


 
Μετάβαση στη:  
 



Πρόσφατες συζητήσεις - topics