Καλώς ήρθες στο forum! Για να συμμετάσχεις στις συζητήσεις πρέπει να εγγραφείς στην πύλη. Γίνε μέλος τώρα!
GIAGONAN-H FOITHTIKH APANTHSH STO LORD OF THE RINGS |
|
|
Τηλεόραση, Θέατρο, Cinema, Μουσική |
| Συγγραφέας |
GIAGONAN-H FOITHTIKH APANTHSH STO LORD OF THE RINGS |
| |
|

GIAGOS
Ψαρούκλα

Jul 06, 2006
3
|
|
GEIA SAS PAIDIA ME LENE GIAGO
PROSPA8O NA GYRISO MIA EPIKH TRILOGIA
ONOMAZETAI GIAGONAN O BARBAROS
GIA TOYS PERIERGOUS
WWW.GIAGOS.GR
OPOIADHPOTE BOI8IA EUPROSDEKTH
EYXARISTO
|
|
|
|
| |
|

inertia
Ανεμοδαρμένος

Dec 14, 2003
5131
|
|
Καλωσόρισες GIAGOS..
Ευπρόσδεκτη η συνεισφορά σου, αλλά θα σε παρακαλούσαμε να μην γράφεις με κεφαλαία γράμματα. Είναι ένας από τους βασικούς κανόνες στα Forum, που μπορείς να δεις εδώ και γενικά στο σύνδεσμο " Κανονισμοί Forum"!
Θα περιμένουμε τα νέα σου από την εξέλιξη των γυρισμάτων!
|
|
|
|
| |
|
|
|
Ο γνωστός ο Πατρινός είσαι ο γιανκόναν ο βάρβαρος? Δεν είχες γυρίσει μια τέτοια ταινία ήδη? Αμα μπορείς στείλε την αν υπάρχει και είμαι από τους πρώτους που ψήνομαι να βοηθήσω για την ταινία! Αϊντα!
|
|
|
|
| |
|
|
|
Δεν παίζει ρε φίλε! Τώρα μόλις πέρασα από το site σου.Πως θα γίνει να μου στείλεις και τα 2 dvd να τα προβάλουμε στη Μυτιλήνη?
|
|
|
|
| |
|

GIAGOS
Ψαρούκλα

Jul 06, 2006
3
|
|
sto site exo ena kinito steile minima ekei na ta kanonisoume ola
stelno se oles tis poleis pou mou zitane
euxaristo gia to endiaferon
|
|
|
|
Πρόσφατες συζητήσεις - topics
|
| | |