Like a boss...
Και πώς να μην προκαλεί σχόλια (άλλοτε θαυμασμού κι άλλοτε ανησυχίας) από όσους έχουν δει το εν λόγω βίντεο ή μπορεί να δουν από κοντά σε τόσο σύντομο χρονικά διάστημα να δένεις το πλοίο.
Αναμφισβήτητα, πρόκειται για ικανότατο χειρισμό του πλοίου.
Όπως και αναμφισβήτητα, δεν πρέπει να λησμονούμε πως ένας παραπάνω λόγος για την "βιασύνη" είναι σε μεγάλο βαθμό πιέσεις και άλλων παραγόντων ή ιθυνόντων για "πιο γρήγορα δρομολόγια", ή μια "κούρσα χρόνου" για να προλάβουν τις γραμμές. Πολλές φορές αυτό δημιουργεί εξτρά άγχος σε πληρώματα, είτε είναι πιο δύσκολο να κρατηθούν οι χρόνοι όταν έχουν υπάρξει καθυστερήσεις. Όμως, σε μια τέτοια μέρα "καλοκαιρίας" (που βλέπουμε στο βίντεο), φαίνεται να είναι πολύ "άνετη" η εξοικείωση με το λιμάνι και το χώρο, όταν ένας έμπειρος καπετάνιος καλείται να ανταπεξέλθει ακόμη και με ~8 μποφώρ πιο δύσκολες θάλασσες.
Λένε πως ο καπετάνιος έχει καταγωγή και από το νησί, άρα ένας λόγος παραπάνω να είναι πιο "οικείο" το λιμάνι για εκείνον.
Σημειώνουμε πως το πλοίο εκτελεί το στάνταρ δρομολόγιο Πειραιάς - Σύρος - Τήνος - Μύκονος - Τήνος - Σύρος - Πειραιάς, ξεκινώντας στις ~07:30 το πρωί και επιστρέφοντας ~ 08:30 το βράδυ πίσω στον Πειραιά..