Καλημέρα παιδιά!!!!
Θα χρειαστεί να κατέβω Ρόδο τον Ιούλιο γιατί θα δουλέψω στον ΕΟΤ και ψάχνω να βρω κάπου να μείνω.Έκανα μια έρευνα αγορας μέσω internet για ξενοδοχεία αλλά οι τιμές είναι αρκετά υψηλές και σκεφτόμουν μήπως έβρισκα δωμάτιο σε πανσιον.
Μώπως έχετε να μου συστήσετε ή να μου προτείνετε κάτι??
Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη
Σας ευχαριστώ!!!!