Εχω ενα scooter σε καλη κατασταση το οποιο ομως τωρα θελω να πουλησω γιατι πηρα μηχανη:). Η τιμη ειναι γυρω στα 1000 ευρο και δωρο ενα σουβλακι. Ιn case that you are interested please sent a private message or reply to the post for more info. You can also mail me at
wolffakos ΣΤΟ yahoo ΤΕΛΕΙΑ gr. Μαλλον φετος παω Πανεπηστιμιο Αιγαιου Μυτιληνη

. Αν και....ειμαι απο τη μυτιληνη...Τελος παντων..