Καλώς ήρθες στο forum! Για να συμμετάσχεις στις συζητήσεις πρέπει να εγγραφείς στην πύλη. Γίνε μέλος τώρα!
Help!!! Ψάχνω δωμάτιο για όλο τον Αύγουστο [ΛΕΣΒΟΣ] |
|
|
Αγγελίες - Προσφορές |
| Συγγραφέας |
Help!!! Ψάχνω δωμάτιο για όλο τον Αύγουστο [ΛΕΣΒΟΣ] |
| |
|
|
|
Γεια σε όλους!! Θα είμαι στον ΕΟΤ Μυτιλήνης όλο τον Αύγουστο και ψάχνω για διαμονή. Οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων στη μεγάλη πλειοψηφία δεν κλείνουν μηνιαία γιατί δεν τους συμφέρει να χαμηλώσουν τις τιμές.
Μιλώντας με κάποιον από αυτούς, μου είπε ότι ίσως κάποιος φοιτητής αφήσει ξενοίκιαστο δωμάτιο κ βολέψει.
Γενικότερα, οποιαδήποτε πληροφορία θα με ενδιέφερε.
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!!!
|
|
|
|
| |
|
|
|
γεια σου καταρχας! λοιπον μην κοιτας αν ειναι ετσι μεσα στην πολη κοιτα παραεξω! κοιτα στην θερμη, παναγιουδα, μορια, παμφιλα κατι θα βρεις εκει πιστευω και δεν θα τους πειραζει για μηνα!!!
|
|
|
|
| |
|
|
|
Σέυχαριστώ πολύ fraoulitsa! Αυτό που με προβληματίζει όμως για τις γύρω περιοχές είναι για τη μετακίνηση, όχι τόσο κατα τη διάρκεια της ημέρας όσο το βράδυ μετά από μια βόλτα. Γνωρίζεις τι μέσα υπάρχουν κ πόση ώρα απέχουν? πχ βρήκα στα πάμφιλα ένα με ίδια ακριβώς τιμή όπως κ στο κέντρο....
|
|
|
|
| |
|
|
|
δεν εκανα κατι για να με ευχαριστεις! λοιπον η θερμη απεχει 30 λεπτα απο το κεντρο, τα παμφυλα 20 και η παναγουδια 15 περιπου. εχει κτελ για αυτα μεχρι τις 10 το βραδυ.... αν παρεις ταξι θα σου παρει 10 για την θερμη, 8 για τα παμφυλα και καπου στα 7 για τη παναγιουδα.... εχεις δικιο η μετακινηση ειναι το οτι χειροτερο εκει...... ελπιζω να σε βοηθησα, αν θελεις τιποτα αλλο πες μου! και μου φαινεται περιεργο που δεν μπορεις να βρεις στην πολη! ξερω ατομα που ξενοικιασαν! αρκετοι φευγουν σιγουρα σου λενε αληθεια?
|
|
|
|
| |
|
|
|
Δεν μπόρεσα να βρω κάποιον που να νοίκιαζε σε φοιτητές κ έτσι ξέρω μόνο τι παίζει σε ενοικιαζόμενα.
|
|
|
|
| |
|
|
|
και δεν ξερω και γω κανεναν να σε βοηθησω!! σε εστια μενω/ενοικιαζομενο θερμη!
|
|
|
|
Σχετικές συζητήσεις - topics
Πρόσφατες συζητήσεις - topics
|
| | |