φημολογιες για το πανεπιστημιο!

   
   

 Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Γενικά θέματα

 
Συγγραφέας φημολογιες για το πανεπιστημιο!
 
       
Τετ, 27 Οκτ 2010 11:27 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


fraoulitsa
Γκουρού
Γκουρού


Aug 22, 2008
1390


ανοιγω αυτο το ποστ για να ξεκαθαρισουμε οτι ακουμε γιατι εχουμε και πολυ νεαροκοσμο/πρωτοετης!!

παιδια, ενα πανεπιστημιο δεν κλεινει τοοοοσο ευκολα!!! και πιστεψτε με κανεναν δεν τον συμφερει!!!!

οι συγχωνευσεις τμηματων απο την αλλη πλευρα, ειναι και αυτες δυσκολες, ειναι ομως μια λυση αναγκης!! το θεμα ειναι να επεξεργαζομαστε αυτα που ακουμε και να πιστεψουμε λιγο τον κ.Σουλλακελη γιατι θα επικρατησει χαος!

επισης, οι καταληψεις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ!! το να χανουμε μαθηματα δεν ειναι υπερ μας!!!

ψυχραιμια και κριση λοιπον!

     
 
       
Πεμ, 28 Οκτ 2010 2:53 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


inertia
Ανεμοδαρμένος
Ανεμοδαρμένος


Dec 14, 2003
5084


fraoulitsa θα συμφωνήσω στα περισσότερα, και καλό είναι να "κρατάμε μικρό καλάθι" όταν ακούμε πολλές φημολογίες ή κινδυνολογίες...

Δυστυχώς είναι μες στη νοοτροπία μας να εμμένουμε στον αρνητισμό και στην αρνητική προπαγάνδα, επιδιώκοντας να διαλυθούν κάθε μορφής προσωπικές ή συλλογικές άμυνες και να γινόμαστε έρμαια του καθενός που θα κοιτάξει να εκμεταλλευθεί καταστάσεις και ανησυχίες ή άγνοια συνανθρώπων του, πολλές φορές για ανήθικους σκοπούς.

Καλό είναι να κάνει ο καθένας την προσωπική του έρευνα, αλλά να μην σταματά ποτέ να στηρίζεται στις δικές του δυνάμεις και να πιστεύει σε αυτές. Σε συνεργασία και με άλλους που πιθανώς θα βρει ή θα συναντήσει, μπορούμε να κοιτάμε το μέλλον αισιόδοξα. Γιατί με απαισιοδοξία και ηττοπάθεια (και κυρίως απάθεια-απραξία) δεν πάμε πουθενά.
Το μέλλον όλων μας και του καθενός μας ανήκει σε όσους έχουν πάθος γι'αυτό, και πράττουν γι'αυτό. Όσοι το βλέπουν με οκνηρία ή μένουν άπραγοι (μικρο-σκοπικά ή μακρο-σκοπικά) ή επιδιώκουν να βάζουν "τρικλοποδιές" σε άλλους, σιγά-σιγά θα πρέπει να απομονώνονται, από το ίδιο το κοινωνικό σύνολο. Μας αξίζουν ακόμη καλύτερες ημέρες, και δεν θα πρέπει ποτέ να παύσουμε να αγωνιζόμαστε γι'αυτό! Και να αγαπάμε τον χώρο όπου φοιτούμε και ζούμε σαν "σπίτι μας" ...(όσο μπορούμε)!


keep up! keep strong. Cool

     
 
       
Κυρ, 31 Οκτ 2010 10:41 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


slide
Γκουρού
Γκουρού


Nov 04, 2008
772


Προσωπικά, διαφωνώ με τα όσα γράφεις.

Καταρχάς, ένα θέμα με τίτλο φημολογίες για το πανεπιστήμιο! δε βοηθάει στην ενημέρωση, πολύ περισσότερο όταν το κείμενο που το συνοδεύει μοιάζει να συνεχίζει μία προφορική συζήτηση.
Από τα συμφραζόμενα, καταλαβαίνω ότι κυκλοφορούν φήμες για την επικείμενη ριζική αναδιαμόρφωση των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων (που περιλαμβάνει δραστικά μέτρα, από συγχώνευση έως κλείσιμο πανεπιστημιακών τμημάτων) και ότι επικρατεί ανησυχία παρόλο που κάποιος (ο κ.Σουλακέλλης?) τις διαψεύδει, ενώ έγινε κάποια συνέλευση/ενημέρωση/συζήτηση στην οποία αναφέρθηκε και η περίπτωση κατάληψης (από τους φοιτητές?) ως αντίδραση.

Τώρα, στην ουσία του θέματος - πρώτον, τα περιφερειακά πανεπιστήμια δεν έχουν πολλούς πρωτοετείς φοιτητές και κυρίως δεν έχουν πολλούς φοιτητές εξ επιλογής.
Αυτό είναι ένα από τα κύρια προβλήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γιατί αποτελεί πηγή άλλων κακών και κάποια στιγμή πρέπει να αντιμετωπιστεί, με ακαδημαϊκά όμως κριτήρια και όχι πιέσεις "άλλου τύπου" από διάφορους "άλλους" που μόνο την εκπαίδευση δεν έχουν στις σκέψεις τους.

Επίσης, πληροφοριακά, ο κ. Ν.Σουλακέλλης είναι αναπληρωτής καθηγητής του τμήματος Γεωγραφίας και αντιπρύτανης.

Επιστρέφοντας στη δημοσίευσή σου, εκφράσεις τύπου "παιδια, ενα πανεπιστημιο δεν κλεινει τοοοοσο ευκολα!!! και πιστεψτε με, κανεναν δεν τον συμφερει!!!!" και "το θεμα ειναι να επεξεργαζομαστε αυτα που ακουμε και να πιστεψουμε λιγο τον κ.Σουλλακελη γιατι θα επικρατησει χαος!", πέραν του ότι είναι παντελώς λανθασμένες, δείχνουν μία ωφελιμιστική νοοτροπία.
Δηλαδή, ορισμένα περιφερειακά τμήματα δεν πρέπει να κλείσουν επειδή θα υπάρξουν αντιδράσεις από τις εμπλεκόμενες πλευρές? Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να πιστεύουν τα λεγόμενα του Χ υπευθύνου επειδή διαφορετικά θα επικρατήσει χάος?

Αυτή είναι η κρίση που ζητάς να δείξουν όλοι αυτήν την περίοδο? Confused

Τώρα, για το δεύτερο στο οποίο αναφέρεσαι, η κατάληξη "επισης, οι καταληψεις ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ!! το να χανουμε μαθηματα δεν ειναι υπερ μας!!!" σαφέστατα φανερώνει ψυχική διάθεση - και αυτή σίγουρα δε θα τη χαρακτήριζα ψύχραιμη, μάλλον το αντίθετο.

Στα όσα σχολίασε στη συνέχεια ο inertia επίσης έχω πολλές ενστάσεις αλλά προέχει να ξεκαθαρίσει η αρχική δημοσίευση.


_____________


Να προσθέσω ότι στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο ήδη έχει ξεκινήσει συζήτηση για τις "φήμες" στην οποία πρόσβαση -με την έννοια της ενημέρωσης, προφανώς- έχουν προφανώς(sic) μόνον
οι διδάσκοντες και οι διοικητικοί υπάλληλοι.

     
 
       
Κυρ, 31 Οκτ 2010 12:41 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


fraoulitsa
Γκουρού
Γκουρού


Aug 22, 2008
1390


πραγματικα slide δεν καταλαβαινω τι δεν καταλαβες απο το ποστ μ!

πρωτον ξερω ποιος ειναι ο κ. Σουλακελλης. και αμα πει κατι ψευδες η αναληθες, πρωτη εγω θα το κραξω!
δευτερον να τονισω οτι δεν ανηκω σε παραταξη απεναντιας τις απεχθανομαι

τριτον το φημολογιες σαν λεξη πιστευω οτι αντιπροσωπευει καλυτερα την κατασταση στο πανεπιστημιο μαζι με την λεξη ανακριβειες! γιατι ακουω πολλους τρομοκρατημενους φοιτητες να παιρνουν τους γονεις τους λεγοντας κλεινει το πανεπιστημιο! ε αυτο δεν ευσταθει και καλο θα ναι να εχουμε ψυχραιμια γιατι δεν θα βοηθησουμε κανεναν με μια ψευτικη εικονα του πανεπιστημιου!
ναι υποχρηματοδοτουμαστε, εχουν γινει οοοολα σκατα, αλλα δεν κλεινουμε ετσι ευκολα και οχι μονο λογω συμφεροντων οπως ανεφερες! ειναι πολλοι παραγοντες που δεν θα το επιτρεψουν! δεν ηταν ωφελιμιστικο, ηταν αποροια της γενικης καταστασης! ενας παραγοντας αν θες ειναι και αυτος! γιατι σε αυτην την χωρα τα περισσοτερα ειναι βασισμενα στο συμφερον! καλο ειναι να γινει διαλογος και να ακουσουμε οτι εχουν να μας πουν ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ, με κριση δικη μας βεβαια και φιλτραρισμα και να προβουμε σε λυσεις!! σαφης λυσεις και οχι κλεισιμο των πανεπιστημιων! δεν θεωρω αυτο που ειπα να μην γινουν καταληψεις ελειψη ψυχραιμιας, του ναντιων ειναι πολυ ψυχραιμο!! το να πανικοβληθω θα θολωσει την κριση μου και στους καιρους που ζουμε αυτο εινα καταστροφικο!!

επισης το κειμενο μου φαινεται προφορικο γιατι δεν υπαρχει καποιο κειμενο εκ του πανεπιστημιου, απο την συζητηση που εκανε ο κ.Σουλακελλης με φοιτητες των τμηματων και καθηγητες.
δεν ειναι σαν τα δικα σου ποστ, αλλα πραγματικα ειναι ενας προβληματισμος μιας τεταρτοετης φοιτητριας κοινωνιολογιας που βλεπει πρωτοετης να πανικοβαλονται και να θελουν να φυγουν! δεν ειμαστε ολοι λογιοι, ειμαστε ανθρωποι εστω με απλοικη σκεψη και προβληματισμο. τολμω να ειμαι και γω τετοιος ανθρωπος και συγνωμη!

αν ο τιτλος θελει αλλαγη παρακαλω αλλαξτε τον ''προβληματισμος για αναληθεις στο πανεπιστημιο"

     
 
       
Κυρ, 31 Οκτ 2010 3:14 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


Dali_Doc
Γκουρού
Γκουρού


Mar 31, 2006
913


Fraoulitsa έγραψε:
αν ο τιτλος θελει αλλαγη παρακαλω αλλαξτε τον ''προβληματισμος για αναληθεις στο πανεπιστημιο"



Προς το παρόν δεν κρίνεται απαραίτητο να γίνει αλλαγή στον τίτλο. Αν θεωρείς η ίδια ότι χρειάζεται αλλαγή μπορείς να το πράξεις με edit στο αρχικό post σου.

     
 
       
Σαβ, 06 Νοέ 2010 6:36 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


slide
Γκουρού
Γκουρού


Nov 04, 2008
772


Στα διαδικαστικά - προσωπικά πιστεύω πως οι τίτλοι των θεμάτων δεν πρέπει να έχουν σημεία στίξης και ότι, ανεξάρτητα από το προσωπικό ύφος στον γραπτό λόγο, καλό είναι να μη γίνεται κατάχρησή τους και στις δημοσιεύσεις.

Επιπλέον, το θέμα δεν είναι να γνωρίζει αυτός που γράφει το κείμενο τα γεγονότα και τα άτομα στα οποία αναφέρεται αλλά να μπορούν να καταλάβουν και όσοι διαβάζουν, ακόμα και αν είναι "άσχετοι". Είσαι τόσο σίγουρη ότι όλοι ξέρουν ποιος-ειναι-ποιος στα πανεπιστήμια και ότι όλοι είναι ενήμεροι για το τί συμβαίνει?
Επομένως, το απόσπασμα Aπό τη συζήτηση που έκανε ο κ.Σουλακέλλης με φοιτητές των τμημάτων και καθηγητές... καθώς και στοιχεία για την ιδιότητά του μάλλον έπρεπε να προστεθούν στο πρώτο post.

__________


Στην ουσία, η αλήθεια είναι ότι κανένας δεν ξέρει τί σχεδιάζεται ή τί πρόκειται να συμβεί στους επόμενους μήνες - αυτό είναι που προκαλεί την ανησυχία στους φοιτητές και καμία διαβεβαίωση δεν πρόκειται να το αλλάξει αυτό.
Επίσης, δε θα έδειχνα τόση εμπιστοσύνη στους "αρμόδιους" γιατί, ακόμα και αν έχουν καλές προθέσεις, πολλές φορές δεν έχουν πραγματική εξουσία και εμφανίζονται κατώτεροι των περιστάσεων.

Παρεπιπτόντως, ποια είναι η γνώμη σου για τη συζήτηση σχετικά με το πανεπιστήμιο σου την οποία κάποιοι -αρμόδιοι, αναμφίβολα- αποφάσισαν ότι δεν μπορείς να παρακολουθήσεις?

[...]Ναι, υποχρηματοδοτουμαστε, εχουν γινει οοοολα σκατα, αλλα δεν κλεινουμε ετσι ευκολα...σαφείς λύσεις και όχι κλείσιμο των πανεπιστημίων!...αλλα πραγματικα ειναι ενας προβληματισμος μιας τεταρτοετης φοιτητριας κοινωνιολογιας που βλεπει πρωτοετείς να πανικοβαλονται και να θελουν να φυγουν!

Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί το κλείσιμο ορισμένων πανεπιστημίων δεν αποτελεί σαφή λύση μίας άρρωστης κατάστασης που χρονίζει και γιατί οι πρωτοετείς να μην επιθυμούν να αποχωρήσουν από ιδρύματα στα οποία δεν είχαν καμία επιθυμία να φοιτήσουν?

Γνώμη μου είναι ότι η συνολική κατάσταση της χώρας απλώς έκανε περισσότερο εμφανή τα προβλήματα σε όλους τους τομείς και η εκπαίδευση δεν αποτελεί εξαίρεση. Συνεπώς, δε θεωρώ ψύχραιμη και λογική στρατηγική να συντασσόμαστε με όσους οχυρώνονται πίσω από δήθεν υψηλά οράματα και αξίες περί παιδείας, αρνούμενοι να δουν την πραγματικότητα που έχουν δημιουργήσει.

Τα παραπάνω είναι κάπως γενικά, θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία για συγκεκριμένα θέματα - απλώς εξηγώ πιο αναλυτικά τους λόγους της αρχικής διαφωνίας μου.

     
 
       
Κυρ, 07 Νοέ 2010 12:22 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


inertia
Ανεμοδαρμένος
Ανεμοδαρμένος


Dec 14, 2003
5084


slide έγραψε:
Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί το κλείσιμο ορισμένων πανεπιστημίων δεν αποτελεί σαφή λύση μίας άρρωστης κατάστασης που χρονίζει και γιατί οι πρωτοετείς να μην επιθυμούν να αποχωρήσουν από ιδρύματα στα οποία δεν είχαν καμία επιθυμία να φοιτήσουν?
Παίρνω το χωρίο αυτό και κάνω μια μικρή επισήμανση, (απευθυνόμενος γενικά, όχι σε Slide συγκεκριμένα), καθώς ίσως δημιουργούνται κάποιες παρανοήσεις σχετικά με το θέμα. Αν κατάλαβα καλά, όσο μπορώ φυσικά να "αφουγκραστώ" από το ύφος γραφής της fraoulitsa, αυτό που θίγει είναι:
- μια χωρίς ορίων κινδυνολογία που δρα ως "σπασμένο τηλέφωνο" στους κόλπους της φοιτητικής κοινότητας
- μια τάση για περισσότερη "απαξίωση" του Πανεπιστημίου ως έννοια
- μια τάση για "φυγή", απαξιώνοντας επίσης την όποια συνοχή ή συνείδηση ως "κοινότητα" μες στα πανεπιστημιακά τμήματα και σχολές
- μια τάση για "ακραίας μορφής διαμαρτυρίες", πολλές φορές με μια κοντόφθαλμη λογική "παρωπίδων" ή δημιουργίας οχλικών καταστάσεων και (ας μου επιτραπεί)..."προβάτων".


Πάνω σε αυτά, αν ερμηνεύω σωστά αυτό το χωρίο της fraoulitsa (fraoulitsa ζητώ συγνώμη αν κάνω λάθος), υπήρξε μια μορφή έξαρσης λόγου, καθώς και η δημιουργία του post αυτού.

Άρα τα περί "κλεισίματος πανεπιστημίου", αφορά -ίσως- *ΚΑΙ* στη μορφή βίαιης καταπάτησης της ελευθερίας-ανοιχτότητάς του, είτε υπό τη μορφή κατάληψης είτε με άλλους λόγους που ενέχουν κώλυμα στην ομαλή του λειτουργία (όποια κι αν είναι αυτή anyways).

Φυσικά, για πολλούς τίθεται το σύνηθες "τυράκι" διχόνοιας εντός των ιδρυμάτων του στυλ "κατάληψη ή τπτ" ή παρόμοιες δημαγωγικού χαρακτήρα, που -φυσικά- σπείρουν το κλασικό πλέον μοτίβο "διαίρει και βασίλευε", όπως πολύ καλά φροντίζουν πολλοί άρχοντες να κρατούν ενεργό....
Γιατί, το να είναι κλειστό το Πανεπιστήμιο (και μιλώ για το γενικό context + concept του Πανεπιστημίου, στην ιδανική του μορφή), "βολεύει" πολλούς, όπως ισχύει και το ότι δεν είναι όλοι και όλα μες στα ακαδημαϊκά ιδρύματα "καμμένα χαρτιά", όσο κι αν δημιουργείται έτσι η προπαγάνδα από πολλούς-πολλούς)... κάποιοι(αρκετοί) 'γουστάρουν' και πράττουν υπέροχα-αξιόλογα πράγματα και δημιουργούν, ενώ προσφέρονται πάρα πολλά ποιοτικά στοιχεία, παρά το γενικό πλαίσιο (διαπιστωμένης) εξαθλίωσης, άνωθεν και κάτωθεν...

Confused



Έγινε επεξεργασία από τον/την inertia στις Κυρ, 07 Νοέ 2010 1:12 am, 4 φορές συνολικά
     
 
       
Κυρ, 07 Νοέ 2010 12:56 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


e3iswsi
Γκουρού
Γκουρού


May 07, 2009
1671
Τόπος: βιβλίο μαθηματικών


εμένα γιατί δε με κάλεσε κανείς στη συζήτηση;

     
 
       
Κυρ, 07 Νοέ 2010 9:55 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


slide
Γκουρού
Γκουρού


Nov 04, 2008
772


@ inertia

inertia έγραψε:
[...]Άρα τα περί "κλεισίματος πανεπιστημίου", αφορά -ίσως- *ΚΑΙ* στη μορφή βίαιης καταπάτησης της ελευθερίας-ανοιχτότητάς του, είτε υπό τη μορφή κατάληψης είτε με άλλους λόγους που ενέχουν κώλυμα στην ομαλή του λειτουργία (όποια κι αν είναι αυτή).[...]

Επειδή παρερμήνευσες ένα -σχετικά ξεκάθαρο κατά την άποψή μου- απόσπασμα από δικό μου κείμενο, διευκρινίζω ότι όταν μιλάω για κλείσιμο πανεπιστημίων αναφέρομαι αποκλειστικά σε διοικητική απόφαση της πολιτείας και όχι σε περιπτώσεις κατάληψης ή αναστολής της λειτουργίας τους από φοιτητές ή εργαζομένους σε αυτά.

inertia έγραψε:
Γιατί, το να είναι κλειστό το Πανεπιστήμιο (και μιλώ για το γενικό context + concept του Πανεπιστημίου, στην ιδανική του μορφή), "βολεύει" πολλούς, όπως ισχύει και το ότι δεν είναι όλοι και όλα μες στα ακαδημαϊκά ιδρύματα "καμμένα χαρτιά", όσο κι αν δημιουργείται έτσι η προπαγάνδα από πολλούς-πολλούς...
Kάποιοι -αρκετοί- 'γουστάρουν' και πράττουν υπέροχα-αξιόλογα πράγματα και δημιουργούν, ενώ προσφέρονται πάρα πολλά ποιοτικά στοιχεία, παρά το γενικό πλαίσιο διαπιστωμένης εξαθλίωσης, άνωθεν και κάτωθεν...

Το πρόβλημα είναι ότι η μορφή των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων στην πραγματική δυσλειτουργική τους υπόσταση βολεύει εξίσου πολλούς.
Επίσης, όσοι "γουστάρουν" να ανήκουν σε τέτοια περιβάλλοντα πρέπει πάντοτε να θυμούνται ότι υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο "εκμεταλλεύομαι ευκαιρίες" και το "εκμεταλλεύομαι καταστάσεις" - ακόμα κι αν δεν υπήρχαν τόσοι άλλοι επιβαρυντικοί παράγοντες, δεν είναι λογικό το δημόσιο χρήμα να χρησιμοποιείται για τη χρηματοδότηση των απωθημένων του καθενός.
Τέλος, αναφορικά με το ποιοι και κατά πόσο είναι άξιοι να ανήκουν στο δυναμικό των ιδρυμάτων, προτιμώ να κρίνεται μέσα από μία διαδικασία αντικειμενικής αξιολόγησης.


@ e3iswsi
e3iswsi έγραψε:
Eμένα γιατί δε με κάλεσε κανείς στη συζήτηση;

Αν και διακρίνω μία ειρωνική διάθεση, θα σου απαντήσω σοβαρά: δεν ξέρω.
Ειλικρινά, δεν ξέρω γιατί δεν μπορείς να παρακολουθήσεις -όχι να συμμετάσχεις- μία συζήτηση που σε αφορά άμεσα.
Έχοντας όμως δει παρόμοια δείγματα συμπεριφοράς, πιστεύω πως αυτό συμβαίνει γιατί στην κοσμοθεωρία ορισμένων τα ακαδημαϊκά ιδρύματα αποτελούν τον κατάλληλο χώρο για να ιδρύσουν το προσωπικό τους φέουδο και δυστυχώς αυτή η νοοτροπία είναι που επικρατεί τόσα χρόνια στον χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.


*Σημειώνω πως θεωρώ ότι η συζήτηση είναι αρκετά γενική ώστε να περιλαμβάνει όλα τα ακαδημαϊκά ιδρύματα της Ελλάδας, ΑΕΙ και ΤΕΙ - με έμφαση φυσικά στα περιφερειακά και ιδιαίτερα στα πλέον προβληματικά εξ αυτών.

     
 
       
Κυρ, 07 Νοέ 2010 10:58 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


e3iswsi
Γκουρού
Γκουρού


May 07, 2009
1671
Τόπος: βιβλίο μαθηματικών


να συμμετέχω ήθελα αλλά δεν ήξερα ότι έγινε αυτή η συζήτηση παρόλο που κοιτώ τακτικά τα email μου και δεν ήρθε τίποτα.

παιδιά, μην καταστρέψετε άλλο ένα θέμα με ατελείωτες φλύαρες αντιπαραθέσεις.

     
   
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες (ώρα Ελλάδας)


   


 
Μετάβαση στη:  
 

Σχετικές συζητήσεις - topics

Θεματική Ενότητα Πληροφορίες Δημοσιεύθηκε
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις λεωφορειο προς πανεπιστημιο!

Συζήτηση: ΛΕΣΒΟΣ - Πανεπιστημιακά Φοιτητικά Απαντήσεις: 2

Παρ, 21 Νοέ 2014 9:35 am Τελευταίο Μήνυμα


Πρόσφατες συζητήσεις - topics