Καλή Χρονιά!
Αρχίζουμε και πάλι τις προβολές μας με την αστρονομική ομάδα.
Την
Δευτέρα 14 Ιανουαρίου στις 7 το απόγευμα,στο
κτήριο της Γεωγραφίας στην αίθουσα Α (Λόφος Ξενία).
θα γίνει η προβολή ενος ντοκυμαντέρ για την
πιθανότητα ύπαρξης ζωής σε άλλους πλανήτες και πώς θα μπορούσε αυτή ίσως να είναι (πρόκειται για διαφορετικό ντοκυμαντέρ απο αυτό που είχε προβληθεί άλλη φορά).
Από την επόμενη φορά οι συναντήσεις μας θα γίνονται στις
6:30.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας: Μάξιμος Παρολίνι, Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος και Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφορίες: 6970882010 (Μάξιμος)