Την Δεύτερα 21 Ιανουαρίου στις
6:30 το απόγευμα,στο κτήριο της Γεωγραφίας στην αίθουσα Α (Λόφος Ξενία)
θα γίνει η προβολή του 2ου μερους του ντοκυμαντέρ για την
πιθανότητα ύπαρξης ζωής σε άλλους πλανήτες και πώς θα μπορούσε αυτή ίσως να είναι
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας: Μάξιμος Παρολίνι, Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος και Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφορίες: 6970882010 (Μάξιμος)