Την Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου στις
6:30 το απόγευμα,στο κτήριο της Γεωγραφίας στην αίθουσα Α (Λόφος Ξενία)
θα γίνει η προβολή ενος ντοκυμαντερ του
Carl Sagan, με τιτλο:
η αρμονία των κόσμων
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας: Μάξιμος Παρολίνι, Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος και Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφορίες: 6970882010 (Μάξιμος)