Την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου στις
6:30 το απόγευμα,στο κτήριο της Γεωγραφίας στην αίθουσα Στ'(εκεί που έγινε και την προηγούμενη φορά)
θα γίνει η προβολή ενος ντοκυμαντέρ
για το θάνατο του Ήλιου και άλλα θέματα.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας: Μάξιμος Παρολίνι, Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος και Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφορίες: 6970882010 (Μάξιμος)