Την Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου στις
6:30 το απόγευμα,στο κτήριο της Γεωγραφίας στο μικρό εργαστήριο των υπολογιστών (εκεί που έγινε και την προηγούμενη φορά) θα γίνει η προβολή ενός
αστρονομικού ντοκυμαντέρ με διάφορα θέματα.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας: Μάξιμος Παρολίνι,Λεωνίδας Παπασωτηρίου, Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος και Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφορίες: 6970882010 (Μάξιμος)