Την Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου στις
6:30 το απόγευμα,στο κτήριο της Γεωγραφίας στο μεγάλο εργαστήριο των υπολογιστών
(εκεί που έγινε και την προηγούμενη φορά) θα γίνει η
προβολή ενός ντοκυμαντέρ για τις εκλείψεις,τους αστερισμούς,τα διαστημικά λεωφορεία και άλλα.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας: Μάξιμος Παρολίνι,Λεωνίδας Παπασωτηρίου, Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος και Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφορίες: 6970882010 (Μάξιμος)