Την
Παρασκευή 22 Μαρτίου στις 19:00 το απόγευμα,στο κτήριο της
Γεωγραφίας στο μεγάλο αμφιθέατρο θα γίνει η προβολή ενός ντοκυμαντέρ
για τον εποικισμό του Άρη.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας: Μάξιμος Παρολίνι,Λεωνίδας Παπασωτηρίου, Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος και Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφορίες: 6970882010 (Μάξιμος)