Την
Παρασκευή 5 Απριλίου στις
7 το απόγευμα,στο κτήριο της Γεωγραφίας στο μεγάλο αμφιθέατρο
θα γίνει η προβολή ενός ντοκυμαντέρ
για το διαστημικό τηλεσκόπιο Χάμπλ.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας:
Μάξιμος Παρολίνι,Λεωνίδας Παπασωτηρίου,
Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος και Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφοριες: 6970882010