Την
Παρασκευή 12 Απριλίου και την
Τρίτη 16 Απριλίου στις
7 το απόγευμα, στο κτήριο της Γεωγραφίας στο μεγάλο αμφιθέατρο θα γίνει προβολή της
ταινίας-ντοκυμαντέρ για τον αγώνα της κατάκτησης του διαστήματος.
Το ντοκυμαντέρ αποτελείται από 4 επεισόδια.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
υπεύθυνοι ομάδας:
Μάξιμος Παρολίνι, Λεωνίδας Παπασωτηρίου,
Κωνσταντίνος Λυχναρόπουλος, Δημήτρης Παπαλελούδης
πληροφορίες: 6970882010