Χρόνια πολλά
Χριστός Ανέστη
Συνεχίζουμε ξανά τις προβολές μας με την αστρονομική ομάδα!
Θα εχουμε προβολη ενός ντοκυμαντέρ
για το Big Bang (Μεγάλη Έκρηξη),
την
Τρίτη 21 Μαίου στις 7:00 το απόγευμα,στο κτήριο της Γεωγραφίας στο μεγάλο αμφιθέατρο.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
πληροφοριες: 6970882010