ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
Ξεκινάμε και πάλι φέτος τις συναντήσεις μας.
Την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου στις 6:30 μ.μ. στο μεγάλο αμφιθέατρο της γεωγραφίας
(λόφος Ξενία),θα γίνει η προβολή δύο ντοκυμαντέρ συνολικής διάρκειας μιας ώρας με θέμα την πιθανότητα ύπαρξης εξωγήινης ζωής και άλλα.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
πληροφορίες: 6970882010