την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου στις 6 μ.μ. στο μεγάλο αμφιθέατρο τη Γεωγραφίας (λόφος Ξενία) θα γίνει η προβολή ενός ντοκυμαντέρ με θέματα:
την γέννηση του σύμπαντος, τον Γαλαξία μας, τηλεσκόπια και άλλα
μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο
πληροφορίες: 6970882010
σας περιμένουμε!!!