την Πέμπτη 28 Νοεμβρίου στις 6 μ.μ. στο μεγάλο αμφιθέατρο τη Γεωγραφίας (λόφος Ξενία) θα γίνει η προβολή ενός ντοκυμαντέρ με θέμα:
τους βραχώδεις πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος (Ερμής,Αφροδίτη,Γη,Άρης)
μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο
πληροφορίες: 6970882010
σας περιμένουμε!!!