Καλή χρονιά
χρόνια πολλά
Ξαναρχίζουμε και πάλι τις συναντήσεις μας με την αστρονομική ομάδα.
την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου στις 6 μ.μ. στο μεγάλο αμφιθέατρο τη Γεωγραφίας (λόφος Ξενία) θα γίνει η προβολή του πρώτου ντοκυμαντέρ μας μετά τα Χριστούγεννα με τίτλο:
τα θαύματα του σύμπαντος.
μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο
οι προβολές είναι ανοιχτές σε όλους
πληροφορίες: 6970882010
σας περιμένουμε!!!