την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου στις 6 μ.μ. στο μεγάλο αμφιθέατρο τη Γεωγραφίας (λόφος Ξενία) θα γίνει η προβολή ενός ντοκυμαντέρ με θέμα:
το θάνατο του Ηλίου και τους κινδύνους που διατρέχει η Γη από το διάστημα
μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο
οι προβολές είναι ανοιχτές σε όλους
πληροφορίες: 6970882010
σας περιμένουμε!!!