Την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου στις 6 μ.μ. στο μεγάλο αμφιθέατρο της Γεωγραφίας (λόφος Ξενία) θα γίνει η προβολή ενός αστρονομικού ντοκυμαντέρ
με θέμα
την έκλειψη Ηλίου. Επίσης θα γινει μια παρουσιαση για την πρόσφατη ολική έκλειψη Ηλίου στην Αυστραλία.
Μετά την προβολή θα ακολουθήσει συζήτηση και παρατήρηση με τηλεσκόπιο.
Οι προβολές είναι ανοιχτές σε όλους.
Πληροφορίες: 6970882010
Σας περιμένουμε!!!
Πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους:
Όποιος επιθυμεί μπορεί κάθε φορά να αναλαμβάνει να παρουσιάσει κάποιο θέμα σχετικό με την αστρονομία που να του αρέσει για οση ωρα θέλει εκείνος (απο 2 λεπτά μεχρι μια ώρα) καθώς επίσης μπορείτε να μας προτείνετε κάποιο θέμα για την επόμενη φορά ή να φέρετε κάποιο ντοκυμαντέρ σχετικό με την αστρονομία για να το προβαλλουμε.
Αφίσες Συναντήσεων: