Καλώς ήρθες στο forum! Για να συμμετάσχεις στις συζητήσεις πρέπει να εγγραφείς στην πύλη. Γίνε μέλος τώρα!
|
Αγγελίες - Προσφορές |
| Συγγραφέας |
BASS |
| |
|

pixie
Μεγάλο μολύβι

Oct 18, 2005
198
|
|
Πουλάω το μπάσο μου, το βαλα κ σε αγγελία στο πανεπιστήμιο εχθές...
Με τον eνισχυτη μαζι κ καλωδια κλπ.
Έγινε επεξεργασία από τον/την pixie στις Παρ, 22 Φεβ 2008 9:43 pm, 1 φορά |
|
|
|
| |
|

anemos
Γκουρού

Nov 19, 2007
403
|
|
Για πες ρε συ pixie δυο λόγια παραπάνω... Γουρούνι στο σακί θα μας πουλήσεις? Εχω ένα φίλο που ψάχνει μπάσο γιαυτό ρωτάω. Τι μπάσο είναι [μάρκα/τύπος/πόσες χορδές κτλ] και πόσο-πάει , τι παίζει με τον ενισχυτή- πωλούνται χωριστά κτλ
|
|
|
|
| |
|

King_Of_Cats
Γκουρού

May 01, 2007
503
Τόπος: Larnaca, Cyprus
|
|
Μαρκα ενισχυτη? ενταση ενισχυτη? Μεγεθος ηχειου? Τι εισοδους/εξοδους εχει? Εχει distortion πανω?
Το μπασο τι μαρκα/μοντελο ειναι? Ποσο καιρο το εχεις? Αλλαξες τιποτα πανω του? Οι μαγνητες ειναι σε καλη κατασταση?
|
|
|
|
| |
|

pixie
Μεγάλο μολύβι

Oct 18, 2005
198
|
|
|
|
| |
|
|
|
Έχω ακριβώς το ίδιο σε βαθύ μπλε. Είναι αρκετά καλό όργανο και με έχει ικανοποιήσει, το προτείνω σε όποιον θέλει να το πάρει!
|
|
|
|
| |
|
|
|
Poulas mipos to bass 3exwrista apo tn enisxiti??
|
|
|
|
Πρόσφατες συζητήσεις - topics
|
| | |