BASS

   
   

 Αγγελίες - Προσφορές

 
Συγγραφέας BASS
 
       
Παρ, 22 Φεβ 2008 10:11 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


pixie
Μεγάλο μολύβι
Μεγάλο μολύβι


Oct 18, 2005
198


Πουλάω το μπάσο μου, το βαλα κ σε αγγελία στο πανεπιστήμιο εχθές...
Με τον eνισχυτη μαζι κ καλωδια κλπ.



Έγινε επεξεργασία από τον/την pixie στις Παρ, 22 Φεβ 2008 9:43 pm, 1 φορά
     
 
       
Παρ, 22 Φεβ 2008 7:52 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


anemos
Γκουρού
Γκουρού


Nov 19, 2007
403


Για πες ρε συ pixie δυο λόγια παραπάνω... Γουρούνι στο σακί θα μας πουλήσεις? Εχω ένα φίλο που ψάχνει μπάσο γιαυτό ρωτάω. Τι μπάσο είναι [μάρκα/τύπος/πόσες χορδές κτλ] και πόσο-πάει , τι παίζει με τον ενισχυτή- πωλούνται χωριστά κτλ

     
 
       
Σαβ, 23 Φεβ 2008 8:54 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


King_Of_Cats
Γκουρού
Γκουρού


May 01, 2007
503
Τόπος: Larnaca, Cyprus


Μαρκα ενισχυτη? ενταση ενισχυτη? Μεγεθος ηχειου? Τι εισοδους/εξοδους εχει? Εχει distortion πανω?

Το μπασο τι μαρκα/μοντελο ειναι? Ποσο καιρο το εχεις? Αλλαξες τιποτα πανω του? Οι μαγνητες ειναι σε καλη κατασταση?

     
 
       
Σαβ, 23 Φεβ 2008 12:30 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


pixie
Μεγάλο μολύβι
Μεγάλο μολύβι


Oct 18, 2005
198


ibanez GSR200 μαύρο (4χορδο)
http://www.ibanez.co.jp/products/eb_page2008.php?data_id=62...ries_id=35

2 χρονια το χω, αλλα το χω χρησιμοποιήσει λίγο...τελικά δεν με ενδιέφερε όσο πίστευα

Δεν έχω αλλάξει κάτι...οι μαγνήτες είναι μια χαρά,
Το σκάφος έχει μια μικρή γρατζουνιά έχει αλλά δεν επηρεάζει κάτι αυτή.

Ο ενισχυτής είναι BEHRINGER 10άρης νομιζω..

     
 
       
Κυρ, 24 Φεβ 2008 11:07 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


Cubilone
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 17, 2008
304


Έχω ακριβώς το ίδιο σε βαθύ μπλε. Είναι αρκετά καλό όργανο και με έχει ικανοποιήσει, το προτείνω σε όποιον θέλει να το πάρει!

     
 
       
Σαβ, 24 Ιαν 2009 8:53 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


danobass
Ψαρούκλα
Ψαρούκλα


Jan 24, 2009
1


Poulas mipos to bass 3exwrista apo tn enisxiti??

     
   
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες (ώρα Ελλάδας)


   


 
Μετάβαση στη:  
 



Πρόσφατες συζητήσεις - topics