Μια ευρεσιτεχνία για Αντισεισμικό Σύστημα (πληροφορίες & ανάπτυξη-εξέλιξη project)

 
  
 
   

 Επιστήμη, Τεχνολογία

 
Συγγραφέας Μια ευρεσιτεχνία για Αντισεισμικό Σύστημα (πληροφορίες & ανάπτυξη-εξέλιξη project)
 
       
Τρι, 13 Οκτ 2015 5:33 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Απλά και κατανοητά Rolling Eyes
Όπως λέει και το τραγούδι γιατί να κάνεις 20 πατώματα και να φάει η μούρη χώματα ? αλλιώς πρέπει να κάνουμε το εξής.
Αν έχουμε ένα ξύλινο ασταθή τραπέζι ( σαν αυτά που πουλά ο Μαρινόπουλος )
Επάνω του τοποθετήσουμε τρεις ξύλινες κολόνες.
Την πρώτη απλά την ακουμπάμε πάνω στο τραπέζι.
Την δεύτερη την καρφώνουμε με μία πρόκα κάτω από το τραπέζι, έτσι ώστε η μύτη της πρόκας να μπει στο κάτω μέρος της κολόνας.
Στην τρίτη κολόνα ανοίγουμε με ένα τρυπάνι μία τρύπα έτσι ώστε το τρυπάνι να διαπεράσει εγκάρσια την κολόνα και το τραπέζι μαζί.
Μετά περνάμε μέσα από την οπή μία βίδα και στο άνω και κάτω της μέρος τοποθετούμε και σφίγγουμε με δύο κοχλίες την κολόνα με το τραπέζι.
Αν κουνήσουμε το τραπέζι η κολόνα που απλά ακουμπάει πάνω στο τραπέζι θα ανατραπεί.
Οι άλλες δύο κολόνες αντέχουν στο κούνημα.
Αυτό έκανα και εγώ στις κολόνες της οικοδομής για να αντέχουν στο κούνημα του σεισμού.
Ας εξετάσουμε τώρα τις άλλες δύο κολόνες την βιδωμένη και την καρφωμένη.
Ποια κολόνα αντέχει πιο πολύ σε μία πλάγια δύναμη ?
Η καρφωμένη κολόνα και το τραπέζι συνδέονται με την πρόκα μέσο της συνάφειας μεταξύ ξύλου και πρόκας.
Δηλαδή μέσο τριβής.
Το μήκος της πρόκας που καρφώνεται μέσα στην κολόνα καθορίζει και το μέγεθος της αντοχής της στην πλάγια δύναμη που θα της εφαρμόσουμε.
Δηλαδή η τριβή που ενώνει την πρόκα με το ξύλο είναι ανάλογη του μήκους της πρόκας, της διαμέτρου της πρόκας και της αντοχής στην τριβή του πιο ανίσχυρου υλικού που στην περίπτωσή μας είναι το ξύλο.
Η κολόνα με την βίδα έχει διαφορετικό τρόπο λειτουργίας στην πλάγια δύναμη. Είπαμε έχει οπή οπότε ουδεμία συνάφεια η βίδα με το ξύλο. Οι κοχλίες πάνω κάτω είναι που συνδέουν το τραπέζι και την ξύλινη κολόνα.
Αν εφαρμόσουμε σε αυτή την μέθοδο μία πλάγια δύναμη η κολόνα θα έχει την τάση να ανασηκώσει μονόπλευρα την πλευρά της βάσης και του δώματός της.
Εκεί αντιδρά ο κοχλίας ως προς την άνοδο του δώματος της κολόνας. Η δύναμη που δημιουργείται μεταξύ κοχλία και δώματος ονομάζετε θλίψη.
Πια κολόνα εσείς λέτε ότι αντέχει στην πλάγια δύναμη περισσότερο. Αυτή που δέχεται θλίψη ή αυτή που δουλεύει μέσο τριβής?
Φυσικά η κολόνα με την βίδα είναι αυτή που μπορεί να δεχθεί περισσότερα πλάγια φορτία.
Η ασύνδετη κολόνα είναι αυτή που κατασκευάζουν σήμερα οι μηχανικοί.
Οι άλλες δύο είναι η ευρεσιτεχνία μου.
Ναι αλλά τι οι μηχανικοί απλά ακουμπάνε τις κολόνες στο έδαφος όπως την ασύνδετη κολόνα του τραπεζιού?
Όχι τις συνδέουν μεταξύ των με την δοκό και την πεδιλοδοκό. Αυτά τα δύο στοιχεία έχουν μία μεγάλη αντίδραση στην ροπή που
δημιουργείτε με την τάση ανασηκώματος της βάσης και του δώματος της κολόνας.
Είναι όμως μία άλλη αντίδραση μόνη και έρημη.
Εγώ τους πρόσφερα άλλες δύο πρόσθετες προς την δική τους αντιδράσεις ώστε τα γράφουμε στα @@@ μας τον σεισμό.

     
 
       
Τρι, 03 Νοέ 2015 9:53 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Εγώ θα ήθελα να αναφερθώ, σε μία βασική παράμετρο, η οποία υπάρχει σε όλους τους σύγχρονους αντισεισμικούς κανονισμούς, (και στους ελληνικούς) και ονομάζεται: συντελεστής "q" ή αλλιώς "συντελεστής συμπεριφοράς".
Συμφωνήσω ότι οι αντισεισμικοί κανονισμοί παρέχουν πλήρη αντισεισμική προστασία.Διότι αυτοί μας την παρέχουν επιστημονικά, οι μελετητές όμως καλούμαστε να συντάξουμε μελέτες με τα "εργαλεία" που μας δίνουν κι ένα από τα πιο σημαντικά αυτών είναι ο συντελεστής "q".

Ο συντελεστής συμπεριφοράς είναι μία παράμετρος που επιλέγει ο μελετητής και αφορά τα σεισμικά φορτία που θα καταπονήσουν το κτίριο όταν έρθει ο σεισμός σχεδιασμού (κούφια η ώρα, αλλά πρέπει να προφυλαχθούμε αν έρθει), όπου για συνήθη κτίρια μπορεί να είναι από 1 εώς 3,5. Ο συντελεστής αυτός βρίσκεται στον παρανομαστή του κλάσματος που ορίζει το μέγεθος των σεισμικών φορτίων, άρα όσο πιο κοντά στο 3,5 είναι, τόσο μικρότερη είναι η φόρτιση που θεωρούμε ότι θα δεχτεί η κατασκευή κατά το σεισμό σχεδιασμού,άρα η κατασκευή θα διαστασιολογηθεί για μικρότερα σεισμικά φορτία. Αυτή η ευελιξία που παρέχουν οι κανονισμοί, οφείλεται στην θεμελιώδη παραδοχή ότι λόγω της πλαστιμότητας των κατασκευών, η οποία εξασφαλίζεται από τον ικανοτικό σχεδιασμό (αν εφαρμοστεί σωστά, που στην πράξη λίγοι επιβλέποντες ελέγχουν την ορθή εφαρμογή του), ένα μέρος της σεισμικής ενέργειας μετατρέπεται σε μόνιμη παραμόρφωση, άρα μειώνεται το φορτίο σχεδιασμού.
Όταν λοιπόν ο μελετητής επιλέγει q=3,5 αποφασίζει ότι η κατασκευή κατά το σεισμό σχεδιασμού θα αποκτήσει μόνιμες πλάστιμες παραμορφώσεις όμως δε θα καταρρεύσει. Να διευκρινίσω ότι πλάστιμη συμπεριφορά έχει ένα κουτάλι όταν πάμε να το λυγίσουμε, ενώ ψαθυρή συμπεριφορά έχει ένα μπισκότο, το οποίο δε λυγίζει καθόλου, αλλά αμέσως σπάει. Η πλαστιμότητα του κτιρίου όμως εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, οι οποίες δεν είναι και τόσο εύκολο να διασφαλιστούν 100%.Έστω και ένα κομμάτι της κατασκευής να συμπεριφερθεί ψαθυρά, γίνεται ο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας που ονομάζουμε πλαστιμότητα.
Αν ο μελετητής επιλέξει q=1-1,75 τότε αποφασίζει ότι θα σχεδιάσει μια κατασκευή η οποία θα συμπεριφερθεί ελαστικά στο σεισμό σχεδιασμού, δε θα λάβει δηλαδή υπ'όψιν την πλαστιμότητα, δε σημαίνει όμως ότι το κτίριο δε θα είναι πλάστιμο. Απλά σε περίπτωση υπέρβασης της σεισμικής απόκρισης σχεδιασμού, τότε θα ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός άμυνας που λέγεται πλαστιμότητα.
Φυσικά το κόστος της πλήρους αντισεισμικής προστασίας αυξάνει το κόστος κατασκευής.Σύμφωνα με έρευνα, για τα συνήθη κτίρια του ελληνικού χώρου η αύξηση κυμαίνεται από 3 εώς 10% επί του τελικού κόστους της κατασκευής.
Αν το κόστος αυτό αξίζει...δε θα το απαντήσει ο μηχανικός...αλλά ο εργοδότης!
Θα έπρεπε λοιπόν ο μηχανικός να ενημερώνει για τη δυνατότητα επιλογής της συμπεριφοράς της κατασκευής του, με τις ανάλογες συνέπειες,στα αρχιτεκτονικά (μεγαλύτερες κολώνες και δοκάρια), στο κόστος αλλά και στην ασφάλεια την κρίσιμη στιγμή.Στην Ελλάδα αυτό που γίνεται κατά συντριπτική πλειοψηφία, είναι ο μηχανικός να επιλέγει από μόνος του q=3,5 χωρίς να μπαίνει στη διαδικασία συζήτησης με τον ιδιοκτήτη.Ίσως γιατί..."έτσι γινόταν πάντα".

Ο κανονισμός λοιπόν μας δίνει τη δυνατότητα για πλήρη αντισεισμική προστασία, οι μελετητές με τους ιδιοκτήτες επιλέγουμε αν θα την αξιοποιήσουμε...

Δεν υποστηρίζω ότι οι κατασκευές που μελετήθηκαν με q=3,5 (το 90% στην Ελλάδα κατά δική μου εκτίμηση) είναι επικίνδυνο να καταρρεύσουν. Εφόσον είναι εντός του επιτρεπόμενου εύρους (1-3,5) τότε είναι ασφαλείς. Όμως σε περίπτωση που έρθει σεισμός μεγαλύτερος από το μέγιστο για τον οποίον σχεδιάστηκαν, τότε θα έχουν σπαταλήσει το "μαξιλαράκι ασφαλείας" που λέγεται πλαστιμότητα ή ανελαστική συμπεριφορα.
Συμπέρασμα
Όλα είναι συνάρτηση κόστους απόδοσης. Ο αντισεισμικός σχεδιασμός είναι μία μέθοδος που ακολουθούν παγκοσμίως
γύρω από τον συντελεστή συμπεριφοράς q. Είναι όμως μία μέθοδος όπου στο μέλλον μπορεί να αλλάξει και να βρεθεί μία άλλη μέθοδος σχεδιασμού.
Αυτήν την μέθοδο την βρήκα.
Αν με ακούσετε θα κατασκευάζετε δομικά έργα που το κόστος κατασκευής θα πέσει στο ήμισυ, και ο συντελεστής συμπεριφοράς θα διπλασιαστεί.
Πλήρη αντισεισμική προστασία υπάρχει.... απόλυτη και φθηνότερη μόνο η μέθοδος που αναφέρομαι την προσφέρει.
Σε αυτό το βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=l-X4tF9C7SE που αντιπροσωπεύει το σύγχρονο αντισεισμικό σχεδιασμό κατά την διάρκεια του πειράματος παρατήρησα το εξής.
1) Οι κόμβοι μεταξύ των επιμήκους υποστυλωμάτων και των δοκών στο δώμα ήταν υπέρμετρα πολύ ισχυροί.
Αυτή η μεγάλη αντοχή των κόμβων ( κατά την ροπή ανατροπής του δοκιμίου που δημιούργησε η αδράνεια με το λίκνισμα του ) αρχικώς άντεξε χωρίς η ροπή να σπάσει την δοκό. Για τον λόγο αυτόν αρχικώς τα πίσω υποστυλώματα σήκωναν μέσο της δοκού τα μπροστινά και αυτό γινόταν εναλλάξ.
2) Την ώρα που ανασηκωνόταν μονόπλευρα το δοκίμιο του πειράματος τα κάθετα στατικά φορτία του ενός υποστυλώματος ήταν αστήρικτα λόγο του ότι έχαναν την επαφή τους με το έδαφος. Κατά την στιγμή αυτήν η δοκός δουλεύει σαν ένας μοχλός που έχει το υπομόχλιο στον απέναντι κόμβο, και τα κάθετα αστήρικτα στατικά φορτία του φέροντα είναι η δύναμη που δημιουργεί την ροπή σε αυτόν τον κόμβο.
Η ροπή αυτή άρχισε να καταπονεί τον κόμβο με αποτέλεσμα αρχικός να αρχίσει να αποκόπτεται η δοκός από το υποστύλωμα.
Αργότερα όταν μεγάλωσε η καταπόνηση έσπασε η δοκός πάνω στο υπομόχλιο που δεχόταν τις δύο αντίρροπες ροπές, δηλαδή εκεί όπου από την μία μεριά η δοκός ανέβαινε λόγο της ανύψωσης του δώματος του υποστυλώματος, και από την άλλη κατέβαινε λόγο των στατικών αστήρικτων φορτίων.
Σταματώντας την άνοδο του δώματος του υποστυλώματος με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας σταματάνε και οι ροπές στους κόμβους.
Για τον λόγο αυτόν στο άλλο πείραμα που έκανα https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q με το ίδιο δοκίμιο και με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας επάνω του δεν έπαθε τίποτα, αν και δοκιμάστηκε με μεγαλύτερη επιτάχυνση και μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
Με και χωρίς την ευρεσιτεχνία δίπλα δίπλα για πιο εύκολα συμπεράσματα. https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4
ΥΓ.
Γιατί δεν μπορεί ο σύγχρονος αντισεισμικός κανονισμός με τον μεγαλύτερο συντελεστή q να κατασκευάσει τον απόλυτο αντισεισμικό σχεδιασμό και σταματά στον πλήρη?
Διότι κανένας κόμβος στον κόσμο δεν μπορεί να αντέξει τόσο ώστε το ένα υποστύλωμα να ανασηκώνει μέσο της δοκού κατά τον σεισμό το άλλο απέναντι υποστύλωμα.
Δηλαδή...Κανένας κόμβος δεν μπορεί να αντέξει τα αστήρικτα στατικά φορτία όλου του κτηρίου....( που δημιουργούνται κατά την ταλάντωση ) όσο οπλισμό και αν βάλουμε, και ότι διαστασιολόγιση και αν κάνουμε στα στοιχεία του φέροντα.

     
 
       
Δευ, 11 Ιαν 2016 4:50 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Μετά από αυτό το άρθρο που διάβασα δεν πιστεύω ότι θα γίνει κάτι από το Ελληνικό κράτος για την πατέντα του Π.Ζωγράφου. Πνίγουν πλέον κάθε προσπάθεια του Έλληνα να ορθοποδήσει και αυτό δεν είναι τυχαίο ούτε κατέχονται από σύνδρομο βλακείας. Και εγώ εφευρέτης είμαι και έχω πολλά προβλήματα στην διάδοση και τελικά στην παραγωγή του προιόντος μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα παρατήσουμε. Πρέπει όμως να εφεύρουμε τις αποτελεσματικές αυτές ενέργειες που θα αναγκάσουν την πολιτεία στην υποστήριξη γενικώς των ευρεσιτεχνιών και των καινοτόμων ιδεών. Ο πόλεμος δεν γίνεται με χαρτοπόλεμο...Περιμένω να υπάρξουν προτάσεις γενικά ώστε να λυθεί το πρόβλημα καταπολέμησης των ευρεσιτεχνιών γιατί αλλιώς εμείς και η Ελλάδα που ξέραμε θα σβήσει . Διαβάστε για να καταλάβετε ότι το πρόβλημα είναι γενικό και δεν είναι μόνο του Π. Ζωγράφου! http://www.capital.gr/story/3093739

Πολλοί στα φόρουμ μου λένε ότι τα πειράματα που έκανα δεν ήταν σωστά γιατί είχαν μικρή μάζα
και τεράστια δυσκαμψία που σημαίνει πρακτικά μηδενική ιδιοπερίοδο.
Η γνώμη μου είναι
1) Τα πειράματα με μοντέλα μπορεί να έχουν ένα στατιστικό λάθος που είναι γύρω στο 20% της αλήθειας. Αν δηλαδή το κουνήσεις με 0,5 g επιτάχυνση και αρχίσει και αστοχεί σε αυτή την επιτάχυνση η απόκλιση μπορεί να είναι +ή - 10% Αν το κουνήσεις με 12 g πάλη το στατιστικό λάθος θα είναι +ή - 10% Αν τα σπίτια στην Ελλάδα κατασκευάζονται να αντέχουν 0,36 g τότε έχει σημασία αν το μοντέλο μου αστοχεί στα 10 ή 14 g? Που δεν αστόχησε ούτε σε αυτά οπότε δεν ξέρουμε σε πόσα g αστοχεί.
2) Τα πάρα πάνω που είπα στην πρώτη απάντηση μετράνε όταν κάνεις ένα και μοναδικό πείραμα. Αν όμως κάνεις δύο πειράματα με και χωρίς το σύστημά μου μπαίνει το ερώτημα ... γιατί το ένα μοντέλο έσπασε, και το άλλο ούτε που το κατάλαβε?
3) Τεχνικά στοιχεία πειράματος. Στο μοντέλο που δοκίμασα, δεν
χρησιμοποίησα τα σωστά υλικά σκυροδέματος, και τον πλήρη
οπλισμό που βάζουν στις κατασκευές.
Υπήρχε λόγος που το έκανα.
Δεν ήθελα το σκυρόδεμα που κατασκεύασα το μοντέλο να έχει
ίδια αδρανή σε μέγεθος με το σκυρόδεμα που χρησιμοποιού-
με στις κανονικές κατασκευές.
https://www.youtube.com/user/TheLymperis2/videos
Τα μοντέλα πρέπει να έχουν την κλίμακα εντός της δομής
τους (στο μέτρο ελαστικότητας), ώστε η υπο κλίμακα ένταση
του σεισμού να προκαλεί αντίστοιχες υπό κλίμακα μετακινή-
σεις που να συμφωνούν με την ελαστική θεωρία.
Αν έβαζα κανονικό μπετό, και οπλισμό, θα είχα μικρή μάζα
και τεράστια δυσκαμψία που σημαίνει πρακτικά μηδενική ιδιοπερίοδο.

     
 
       
Κυρ, 20 Μάρ 2016 10:11 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


ΝΕΟ ΑΡΘΡΟ http://www.thegreeksenergy.com/t69439-topic#381090

     
 
       
Κυρ, 05 Ιούν 2016 8:50 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Most popular papers in Open Journal of Civil Engineering http://www.scirp.org/journal/HottestPaper.aspx?JournalID=788
To τρίτο είναι το δικό μου. The Ultimate Anti-Seismic System http://www.scirp.org/journal/PaperDownload.aspx?paperID=598...rnalID=788

     
 
       
Δευ, 13 Ιούν 2016 3:19 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


[img] http://nees.ucsd.edu/projects/2013-caltrans-rocking/rendering.jpg [/img]
Η λογική λέει ότι ... στον σεισμό όλες οι κολόνες μετατρέπονται σε προβολικά συστήματα.
Ο πρόβολος για να μην αστοχήσει χρειάζεται μία πολύ ισχυρή πάκτωση μεγαλύτερη του φορτίου που κουβαλά. Στον πρόβολο αυτή η πάκτωση γίνεται στην πλάκα της κατασκευής.
Στις κολόνες κάπου πρέπει να γίνει.... και δεν βλέπω κάτι καλύτερο από το να γίνει στο έδαφος.
Όσο για τον οπλισμό του προβόλου αν είναι καλύτερη η προένταση ή ο χαλαρός οπλισμός ή ο συνδυασμός και των δύο συστημάτων, αυτό έχει λυθεί από την βιβλιογραφία.
Πάντως θεωρώ αδιανόητο και βλακώδες που οι μηχανικοί δεν μπορούν να καταλάβουν ότι οι κολόνες πρέπει να πακτώνονται στο έδαφος γιατί απλά στον σεισμό δρουν σαν πρόβολοι, και πρέπει να έχουν την αντοχή να αντέξουν... αν όχι όλα τα στατικά φορτία της κατασκευής σαν να υφίσταντο σε οριζόντια προβολική φάση,,, τουλάχιστον πρέπει να αντέχουν την ροπή ανατροπής που δέχετε το κάθε ένα υποστύλωμα σε έναν ισχυρό σεισμό.
Φυσικά όλα αυτά χρειάζονται πειράματα και μετρήσεις.
Το να βάλεις όμως έναν ιδιώτη να τα κάνει όλα αυτά μόνος του είναι σαν να του ζητάς να πάει στο φεγγάρι.
Για τους υπολογισμούς των φορτίων του σεισμού που αναλαμβάνει η ευρεσιτεχνία εγώ θα υπολόγιζα
Α) Όλες τις αδρανιακές εντάσεις και θα τις μοίραζα στις διατομές των υποστυλωμάτων ελέγχοντας την τέμνουσα.
Β) Θα υπολόγιζα την ροπή ανατροπής των υποστυλωμάτων, για να βρω πόσα είναι τα φορτία παραλαβής του τένοντα του μηχανισμού και του εδάφους.
Γ) Θα υπολόγιζα την αντοχή του σκυροδέματος στην θλίψη και την κάμψη σε επιμέρους περιοχές.
Δ) Θα υπολόγιζα την αντοχή του μηχανισμού.
Ε) Θα υπολόγιζα την αντοχή των διαφόρων εδαφών.
Έναν ικανοτικό σχεδιασμό για τα πάρα πάνω και τίποτα άλλο.

H ευρεσιτεχνία αφορά την μέθοδο σχεδιασμού. Η επάρκεια της αγκύρωσης στο έδαφος είναι θέμα κόστους. Αν πας πιο βαθιά την γεώτρηση και έναν σκέτο τένοντα να βάλεις μέσα στο σκυρόδεμα πλήρωσης της οπής θα είναι επαρκής. Τώρα όπως σχεδιάζουν οδηγούν όλη την ροπή ανατροπής της κάθε μίας κολόνας και όλες τις αδρανειακές εντάσεις των πλακών πάνω στους κορμούς της κολόνας και της δοκού οι οποίες αφού εξαντλήσουν την ελαστικότητα που έχουν σπάνε από την μεγάλη κάμψη. Αν αυξήσουν τις διαστάσεις της δοκού και της κολόνας για να παραλάβουν περισσότερα καμπτικά φορτία αυτό είναι δώρον άδωρο διότι αυξάνοντας τις διαστάσεις αυξάνεις το πρόβλημα διότι αυξάνεις τις αδρανειακές εντάσεις.
Η λύση είναι ότι χρειάζεται να μεταφέρεις ( εκτρέψεις ) το σύνολον ή μέρος αυτών των σεισμικών φορτίσεων σε άλλες πιο ισχυρές περιοχές.
Αυτό κάνει η ευρεσιτεχνία. Η αντίδραση του μηχανισμού στην άνοδο του δώματος των επιμήκη υποστυλωμάτων προερχόμενη από το έδαφος και η άλλη αντίδραση στο αντικριστό κάτω μέρος της βάσης των ( στο Π της βάσης ) εκτρέπουν την πλάγια φόρτιση του σεισμού στην κατακόρυφη τομή των η οποία είναι μεγάλη και ισχυρή. Με αυτήν την εκτροπή της πλάγιας φόρτισης του σεισμού στην κατακόρυφη τομή των υποστυλωμάτων, καταργούνται οι στροφές στους κόμβους διότι τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού τις αναλαμβάνουν 100% τα επιμήκη υποστυλώματα, διότι αδυνατούν να στρέψουν τον κορμό τους.
Αφού αδυνατούν 1) να στρέψουν τον κορμό τους ( λυγίσουν ) 2) να χάσουν την καθετότητα και 3) να ανασηκώσουν την βάση και το δώμα τους τότε δεν μπορούν να υπάρχουν και οι ροπές στους κόμβους που λυγίζουν και σπάνε τους κορμούς της κολόνας και της δοκού.
Αν αντί την αγκύρωση στο έδαφος είχαμε πακτώσει τον τένοντα μέσα σε 5 υπόγεια ή με ρητινούχα αποξειδωτικά σκευάσματα πάνω σε βράχο ( όπως κάνουμε με τα βλήτρα ) κάναμε την ίδια δουλειά.
Οι άλλες διαφορές είναι οι διαφορές μεταξύ αδρανή χαλαρού οπλισμού και προέντασης.
Δηλαδή το να πάει ο τένοντας μέχρι το δώμα και εκεί να μπει ένας κοχλίας στοπ ... είναι σαν να κάνεις προένταση σε πρόβολο.
Αν πακτώσεις μόνο την βάση με το έδαφος και μετά οπλίσεις το υποστύλωμα με χαλαρό οπλισμό είναι σαν να οπλίζεις τον πρόβολο με χαλαρό οπλισμό.
Τις διαφορές τις ξέρουμε από την βιβλιογραφία.
Η πραγματική καινοτομία της εφεύρεσης είναι ότι εφαρμόζω μία τάση στα άκρα του δώματος των επιμήκη υποστυλωμάτων Αυτή η αντίθετη τάση στο δώμα πρέπει να προέρχεται από μία εξωτερική πηγή, και όχι εφαρμοζόμενη από μία πηγή η οποία να βρίσκεται πάνω στον ίδιο τον φέροντα. Αυτή η εξωτερική πηγή είναι το έδαφος κάτω από την βάση.

Από εκεί αντλώ αυτήν την εξωτερική δύναμη και μέσο του μηχανισμού την μεταφέρω πάνω στο δώμα.



Έγινε επεξεργασία από τον/την seismic στις Δευ, 13 Ιούν 2016 3:49 pm, 4 φορές συνολικά
     
 
       
Δευ, 13 Ιούν 2016 3:37 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Οι πολιτικοί μηχανικοί δεν έχουν εντοπίσει μερικά πάρα πολύ σοβαρά προβλήματα και σχεδιάζουν λάθος.
Το πρώτο λάθος είναι ότι οδηγούν τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού στις μικρές διατομές της κολόνας και της δοκού οι οποίες λόγο των διαστάσεών τους αδυνατούν να παραλάβουν επαρκώς τις επιβαλλόμενες φορτίσεις.
Ερώτηση Πως μεταφέρονται οι φορτίσεις του σεισμού στις μικρές διατομές?
Οι κόμβοι ( γωνίες ) είναι η συμβολή που ενώνεται η δοκός με την κολόνα. Αν αλλάξει την κατακόρυφο η κολόνα ( λόγο του σεισμού της αδράνειας και της ελαστικότητας ) αναγκάζει την δοκό να αλλάξει την οριζόντια θέση της. Αυτό το λίκνισμα της κατασκευής δημιουργεί ροπές ( στροφές ) στους κόμβους οι οποίες λυγίζουν τον κορμό της δοκού και της κολόνας και τις σπάνε.
Για να σταματήσουν τις ροπές που παραμορφώνουν και σπάνε την κατασκευή μόνο ένας τρόπος υπάρχει. Το βίδωμα του δώματος κάθε μιας κολόνας της κατασκευής με το έδαφος.
Ερώτηση Γιατί πρέπει να γίνει αυτό το βίδωμα ... τι καλό κάνει?
Η κολόνα κατά το λίκνισμα της κατασκευής που της επιβάλει ο σεισμός παραλαμβάνει μία μεγάλη ροπή ανατροπής από τις πλάκες λόγο αδρανειακών εντάσεων και χάνει την κατακόρυφό της. Σε αυτό συντελεί η ελαστικότητα του κορμού της και κατά δεύτερον το ανασήκωμα της βάσης της και του δώματός της. Αυτές οι αλλαγές τις κολόνας επιφέρουν μία κάμψη και παραμορφώνουν τον κορμό αυτής και της δοκού και γενικά όλη την οικοδομή και σπάει. Αυτό πρέπει να σταματήσει είναι λάθος σχεδιασμός των μηχανικών. Δεν φταίει ο σεισμός... φταίει η λανθάνουσα μέθοδος σχεδίασης.
Τι πρέπει να κάνουν. Βίδωμα του δώματος της κολόνας με το έδαφος.και-
Που οδηγούνται οι φορτίσεις του σεισμού με το βίδωμα της κολόνας στο έδαφος?
Η αντίδραση του μηχανισμού στην άνοδο του δώματος των επιμήκη υποστυλωμάτων και η άλλη αντίδραση στο αντικριστό κάτω μέρος της βάσης των εκτρέπουν την πλάγια φόρτιση του σεισμού στην κατακόρυφη τομή των η οποία είναι μεγάλη και ισχυρή. Με αυτήν την εκτροπή της πλάγιας φόρτισης του σεισμού στην κατακόρυφη τομή των υποστυλωμάτων, καταργούνται οι στροφές στους κόμβους διότι τις πλάγιες φορτίσεις του σεισμού τις αναλαμβάνουν 100% τα επιμήκη υποστυλώματα, διότι αδυνατούν να στρέψουν τον κορμό τους και να δημιουργήσουν την αναφερθείσα παραμόρφωση των φερόντων στοιχείων του οργανισμού.
Πρέπει να απαντήσετε σε αυτό κύριοι μηχανικοί.
Βασικά όταν ο οπλισμός μια κατασκευής δεν ενώνεται με το έδαφος υπάρχει πρόβλημα παραμόρφωσης και κατάρρευσης..
Αυτό κάνει η πατέντα είναι ένας ρυθμιστής της παραμόρφωσης του κτιρίου ελέγχει τόσο το πλάτος ταλάντωσης, τους μηχανισμούς γενικώς, το έδαφος και γενικά τις παραμορφώσεις.
Είναι μία έχτρα βοήθεια πάνω στον σχεδιασμό των μηχανικών γιατί απλά δεν καταργεί αλλά ενισχύει την υπάρχουσα μέθοδο. Αυτό δεν έπρεπε να το θέλουν οι μηχανικοί?
Έστω και ένα 30% να αυξήσει την απόκριση της κατασκευής έχουμε σταματήσει τις ανελαστικές παραμορφώσεις.
Εγώ σας έδωσα την αρχή του νήματος. Το κουβάρι πρέπει να το ξετυλίξουν οι μηχανικοί.
Αυτή η πατέντα αυτό που κάνει είναι ότι μεταφέρει όλες τις φορτίσεις του σεισμού σε τρις μόνο περιοχές.
α) στο δώμα σαν θλιπτικό φορτίο αρνητικής όμως φοράς από την κατεύθυνση των στατικών κατακόρυφων φορτίων. ( Που αντέχει το σκυρόδεμα )
β) στα βάθη της γεώτρησης όπου έλκη το έδαφος προς τα επάνω.
γ) στο αντικριστό Π της βάσης σε μορφή θλιπτικής δύναμης.
Ενώ σήμερα η αντοχή του κτιρίου εξαρτάτε μόνο από την αντοχή των κορμών των φερόντων στοιχείων ως προς την στρέψη ( στροφή ) Αυτήν την αντοχή ( αντίδραση ) των στοιχείων ως προς την στρέψη δεν την καταργεί η ευρεσιτεχνία διότι δρα σε διαφορετικές περιοχές τις κατασκευής προσθετικά αφαιρώντας φορτίσεις κάμψης από τους κορμούς των στοιχείων, τις οποίες τις εκτρέπει αρχικά στα βάθη της γεώτρησης και κατά δεύτερον στην κατακόρυφη τομή του υποστυλώματος. Η χρήση της προέντασης μπορεί να δώσει λύσεις φορτίων χωρίς να περιορίζει τα ανοίγματα.
Δηλαδή κατασκευή Μεγάλων Ανοιγμάτων και Σημαντικών Ωφελίμων Φορτίων χωρίς να παρουσιάζονται καμπτικές και διατμιτικές τάσεις στην δοκό και την πλάκα.
Αν η προένταση γινόταν και στα υποστυλώματα θα σταματούσε η μεγάλη παραμόρφωση και θα παραλάμβανε περισσότερα σεισμικά φορτία.
Γιατί δεν το εφαρμόζουν οι μηχανικοί? Αν η προένταση εφαρμοσθεί στα υποστυλώματα όλη η ροπή ανατροπής θα μεταφερθεί στον κορμό της δοκού και θα την σπάσει πιο εύκολα.
Για να μην γίνει αυτό χρειάζεται η μία πάκτωση του τένοντα της προέντασης να είναι μέσα στο έδαφος και όχι στο κάτω μέρος της βάσης. Αλλιώς η ακαμψία των υποστυλωμάτων λόγο της προέντασης εκτρέπει όλες τις τάσεις στον μαλακό κορμό της δοκού τον λυγίζει και τον σπάει εύκολα. Το ίδιο που συμβαίνει δηλαδή στον μαλακό όροφο.

     
 
       
Κυρ, 18 Δεκ 2016 2:01 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


http://www.emichanikos.gr/attachment.php?attachmentid=1503&d=1476521184

Με την μέθοδο σχεδιασμού πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού σε πιο ισχυρές περιοχές της δομής από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται σήμερα. Αυτές οι ισχυρές περιοχές έχουν την ικανότητα να προλαμβάνουν και να αποτρέπουν την εμφάνιση του στρεπτοκαμπτικού λυγισμού πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων, οπότε ευελπιστώ να εμφανίζονται λιγότερες εντάσεις και αστοχίες.
Όπως φαίνεται στο ( Plan 5 ) υπάρχει το ανασήκωμα της βάσης του επιμήκους υποστυλώματος στην θέση ( D2 ) και το ανασήκωμα της ανώτατης στάθμης του στην θέση ( D1 ) όπου προέρχεται από την ροπή ανατροπής ( F ) που κατεβάζει το επιμήκη υποστύλωμα λόγο των πλάγιων αδρανειακών εντάσεων ( 20 t ) που δέχεται από τις πλάκες και τις δοκούς καθ ύψος. Το ζητούμενο είναι
Πόση πρέπει να είναι η δυναμική αντίδραση ισορροπίας ( Β ) στο δώμα στο σημείο του υποστυλώματος ( B1 ) ώστε να μην χάσει την καθετότητα το υποστύλωμα με αποτέλεσμα να έχουμε το ανασήκωμα ( D1 ) και ( D2 ) όταν οι πλάγιες αδρανειακές εντάσεις που δέχεται το υποστύλωμα είναι της τάξεως των ( 20 t ) ανά όροφο?
Πρέπει Β>256 t για να μην ανατραπεί και να μην υπάρχει ανασήκωμα.


Αναλυτικά: Πρέπει Ροπές ανατροπής ήτοι= 20*(12,8+9,6+6,4+3,2) <(μικρότερες) από Ροπή ευστάθειας Β*2,5 .Από δω βγαίνει ότι Β πρέπει να ναι μεγαλύτερο από 256 t για να μην ανατραπεί.
Δηλαδή προσθέτουμε όλα τα ύψη (12,8+9,6+6,4+3,2) = 32 m και τα πολλαπλασιάζουμε με τους τόνους X 20 t = 640 Μετά διαιρούμε το 640 με την διάσταση της βάσης που είναι 2,5 m και βγαίνει 640 δια του 2,5 = 256.τόνοι πρέπει να είναι η ( Β ) Την ίδια αντίδραση πρέπει να έχει και η αντίδραση της δύναμης στην βάση ( Η )

Υπάρχει και η αντίδραση του κορμού των δοκών ως προς την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος ( F ) η οποία είναι μεγάλη έστω και αν αυτή κινείται μέσα στην ελαστική περιοχή μετατόπισης οπότε πρέπει να υπολογισθεί και αυτή η αντίδραση στο σύνολον της απαιτούμενης σεισμικής απόκρισης της κατασκευής που επιθυμούμε να σχεδιάσουμε. Για να υπάρχει αυτή η δυνατότητα συνυπολογισμού είναι απαραίτητη η προσθήκη ενός ελατηρίου στο δώμα μεταξύ του περικοχλίου και του δώματος. Αυτό το ελατήριο βασικά δημιουργεί δύο βασικούς μηχανισμούς απόσβεσης της σεισμικής ενέργειας. α) Από την μία το ελατήριο παρεμποδίζει την ανατροπή του υποστυλώματος με αυξομειούμενες ελαστικές εντάσεις προσφέροντας σεισμική απόσβεση και β) από την άλλη επιτρέπει στα φέροντα στοιχεία της κατασκευής να μετατοπιστούν μέσα στην ελαστική περιοχή και κατ αυτόν τον τρόπο να αποθηκεύσουν σεισμική ενέργεια μέσα στον κορμό τους την οποία αποδείδουν πίσω σε κάθε κύκλο φόρτισης.
Βασικά η αντίδραση ( Β ) είναι μία μεγάλη βοήθεια για τις δοκούς ( ως προς τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό ) διότι παραλαμβάνει μεγάλο μέρος των εντατικών μεγεθών των ροπών από τα σώματα των δοκών. Δηλαδή όσα πιο πολλά αυξομειωμένα φορτία παραλαμβάνει η ( Β ) δύναμη τόσο μικρότερη μπορεί να είναι η αντοχή των κορμών των δοκών ως προς τις τέμνουσες.
Τώρα θα μου πεις γιατί δεν αυξάνομαι τις διαστάσεις των δοκών και των υποστυλωμάτων μαζί και με την αύξηση του οπλισμού ώστε να έχουμε μεγαλύτερες αντοχές..... διότι όταν αυξάνουμε τις διαστάσεις και τον οπλισμό έχουμε μεγαλύτερες αδρανειακές εντάσεις... ενώ με την πάκτωση του δώματος στο έδαφος δεν αυξάνονται οι αδρανειακές εντάσεις διότι η αντίδραση ( Β ) προέρχεται από το έδαφος και απλά μεταφέρεται με τον μηχανισμό στο δώμα για να έχει αρνιτικό πρόσημο προς την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος.
Βασικά η μέθοδος που προτείνω συνεργάζεται άψογα με την υπάρχουσα μέθοδο ώστε μαζί να έχουν την αναγκαία απόκριση της κατασκευής ως προς τις σεισμικές φορτίσεις.
Δηλαδή ότι κάνουν τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου που τα ρυθμίζουμε να είναι μαλακά ή σκληρά, κάνω και εγώ στο κτίριο. Όταν τερματίσουν τα ελατήρια του αυτοκινήτου υπάρχει ένα τράνταγμα και σταματά δυναμικά η ταλάντωση. Το ίδιο συμβαίνει και με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας. Όταν τερματίσει το ελατήριο στο δώμα το περικόχλιο του τένοντα σταματά δυναμικά την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος οπότε σταματά η παραμόρφωση του κορμού της δοκού. Τόσο απλά σώζουμε ζωές. Και οι πολιτικοί μηχανικοί συνεχίζουν τον χαβά τους.
Γιατί άραγε? ..... για να λήξη η ευρεσιτεχνία και να το κάνουν δικό τους χωρίς να μου δώσουν τίποτα...
Δέστε εδώ προς το τέλος του βίντεο την ροπή ανατροπής στην συμβατική κατοικία και δέστε πως σταματά με την ευρεσιτεχνία. https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4&t=43s

Ερώτηση σε ηλεκτρονική πύλη ερευνητών https://www.researchgate.net/post/Is_it_possible_to_control...g_elements
​Ιs it possible to control the lateral torsional buckling over the body of bearing elements?

     
 
       
Τρι, 27 Δεκ 2016 6:26 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


inertia
Ανεμοδαρμένος
Ανεμοδαρμένος


Dec 14, 2003
5118


Χαίρετε! Συγχαρητήρια για τις προσπάθειες και την επιμονή!

    ΠΡΟΣΟΧΗ:
    Έχει παρατηρηθεί πως όταν πρσθέτετε εικόνες που υπάρχουν σε τρίτες πηγές/sites δημιουργείται μια επιπλοκή στο σύστημα ασφάλειας της πύλης μας.

    Παρακαλούμε, όταν ενσωματώνετε εικόνες μέσα σε [ IMG ] , φροντίστε να δίνετε την ακριβή διεύθυνση, και όχι διεύθυνση σελίδας. Ή ανεβάστε τις μέσω των εργαλείων-υπηρεσιών της πύλης μας.


Ευχαριστούμε! Smile

     
 
       
Τετ, 28 Δεκ 2016 5:23 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


seismic
Έμπειρος
Έμπειρος


Jan 06, 2010
369
Τόπος: ΙΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Φίλοι μου απλά θέλω να σας ενημερώσω ότι 10 Ιανουαρίου του 2017 θα δημοσιευθεί το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την συγκεκριμένη πατέντα που βγένει στην Αμερική. Απλά δεν μπορώ εδώ μέσα να ανεβάσω συνημμένο έγγραφο το οποίο αποδεικνύει αυτά που λέω.

     
   
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες (ώρα Ελλάδας)


 
  
 


 
Μετάβαση στη:  
 

Σχετικές συζητήσεις - topics

Θεματική Ενότητα Πληροφορίες Δημοσιεύθηκε
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Πληροφορίες - διαμονή - εμπειρίες και...

από kat-kat
Συζήτηση: τμ. Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής Απαντήσεις: 0

Παρ, 12 Ιούλ 2019 12:24 pm Τελευταίο Μήνυμα
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Προβολή της ταινίας ''The Blair Witch...

Συζήτηση: [ΡΟΔΟΣ] Κινηματογραφική Ομάδα Απαντήσεις: 0

Κυρ, 22 Απρ 2018 12:12 pm Τελευταίο Μήνυμα
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Ανάπτυξη - αξιοποίηση του στρατοπέδου...

από inertia
Συζήτηση: ΣΥΡΟΣ - Πανεπιστημιακά Φοιτητικά Απαντήσεις: 0

Τετ, 07 Φεβ 2018 10:15 pm Τελευταίο Μήνυμα
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Προβολή ντοκυμαντέρ στο Πλωμάρι για τ...

από maximos
Συζήτηση: [ΛΕΣΒΟΣ] Αστρονομική Ομάδα Απαντήσεις: 0

Πεμ, 04 Μάϊ 2017 2:16 am Τελευταίο Μήνυμα
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Πρόσκληση για το project: "Φοιτη...

από inertia
Συζήτηση: ΠαΔίΠαΦΡα (intra-forum) Απαντήσεις: 0

Τετ, 21 Σεπ 2016 2:01 pm Τελευταίο Μήνυμα


Πρόσφατες συζητήσεις - topics