Συχνές Ερωτήσεις: Members-registration-info




Απάντηση

Αναλυτικές Οδηγίες για Εγγραφή Χρήστη;

Δείτε στην παρακάτω εικόνα (animated GIF) την αλληλουχία συμπλήρωσης πληροφοριών του 1ου Βήματος στην Εγγραφή Νέου Μέλους στην κοινότητα:

Εγγραφή νέου μέλους στην κοινότητα My.Aegean.gr
Εγγραφή νέου μέλους στην κοινότητα My.Aegean.gr


  Σημείωση:Στο 2ο Βήμα (πριν την ολοκλήρωση της Εγγραφής δηλαδή) θα σου σταλθεί ένα αυτοματοποιημένο Email με ένα Link Ενεργοποίησης, το οποίο θα πρέπει να επισκεφθείς μέσα στις επόμενες 24-48 ώρες για να μπορείς να ενεργοποιήσεις τον λογαριασμό σου.


Διαφορετικά τα στοιχεία θα διαγραφούν αυτόματα και θα πρέπει να επαναλάβεις τη διαδικασία!

48h email registration


Δείτε στην παρακάτω εικόνα (animated GIF) την αλληλουχία ενδεικτικά όλων των βημάτων στην Εγγραφή Νέου Μέλους στην κοινότητα:

Εγγραφή νέου μέλους στην κοινότητα My.Aegean.gr
Εγγραφή νέου μέλους στην κοινότητα My.Aegean.gr



[ Επιστροφή ]

Γιατί ζητάτε το email μου;

Το MY.aegean.gr πρέπει να γνωρίζει το email σας, διότι εκεί θα σταλεί ο κωδικός σας. Είναι στην ουσία το κλειδί της επικοινωνίας του συστήματος μαζί σας. Μεταξύ άλλων, αποφεύγονται διπλοεγγραφές μελών, καθώς το σύστημα απορρίπτει κάποιο μέλος που δίνει email που ήδη υπάρχει στη βάση δεδομένων. Τέλος, μέσω του email σας, το MY.aegean.gr σας παρέχει υπηρεσίες όπως 1) newsletter, 2) ειδοποίηση αν κάποιος απαντήσει σε topic του Forum που έχετε επιλέξει να παρακολουθείτε, 4) αποστολή/επαναδημιουργία του κωδικού σας 5) ειδοποίηση σε περίπτωση που κάποιος άλλος χρήστης σας έχει αποστείλει Προσωπικό Μήνυμα κ.ά. Ορισμέμες από τις υπηρεσίες προσφέρονται προαιρετικά (π.χ. Newsletters), ενώ άλλες (π.χ. επαναδημιουργία κωδικού) αποτελούν μέρος της δομής της πύλης και -προφανώς- συνιστούν βασικές λειτουργικές δυνατότητες αυτής.


[ Επιστροφή ]

Πόσο ασφαλές είναι το email μου;

  Safe ContentΗ πύλη αυστηρά δεν επιτελεί κερδοσκοπικούς, πολιτικούς ή άλλους σκοπούς, συνεπώς όλα τα δεδομένα κρατούνται ασφαλή & εμπιστευτικά. Η ευθύνη παροχής εξτρά πληροφοριών έγκειται καθαρά στην απόφαση ή ιδιοσυγκρασία του κάθε χρήστη.

Το MY.aegean.gr σέβεται τα απόρρητα στοιχεία των μελών του και σε καμιά περίπτωση δεν τα διοχετεύει σε τρίτους.


[ Επιστροφή ]

Έχω φτάσει στο 2ο βήμα αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμα το email με τον κωδικό μου!

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Μερικές φορές το αυτόματο Email μπορεί να τοποθετηθεί καταλάθος στον υπο-φάκελο «Junk/Spam Αλληλογραφία» του Γραμματοκιβωτίου σου. Για να μην «ψάχνεσαι» με το Email Ενεργοποίησης, αρκεί να προσθέσεις το Email μας στη Λίστα Επαφών σου, ως «φιλική Επαφή» και ύστερα θα μπορείς να λαμβάνεις σωστά.

REGISTER-NOTICE img1
REGISTER-NOTICE img2


Αν έχετε προβλήματα είναι επειδή κάποιοι mail servers απορρίπτουν κάποια emails, θεωρώντας τα διαφημιστικά. Επειδή το email με τον κωδικό σας αποστέλλεται αυτόματα, είναι πιθανόν να θεωρηθεί διαφημιστικό και έτσι ο mail server σας να το «κόψει».

Τέτοια προβλήματα έχουν αναφερθεί από χρήστες με emails του τύπου όνομα@hotmail.com, όνομα@mailbox.gr, όνομα@yahoo.com.
Tι πρέπει να κάνετε:

  1. Βεβαιωθείτε οτι κατά την εγγραφή σας δώσατε το ΣΩΣΤΟ email (μερικές φορές μπορεί να γίνει λάθος στην πληκτρολόγηση).

  2. ΠΡΟΣΟΧΗ: Πριν κάνετε αίτηση για εγγραφή και δηλώσετε το Email σας, σιγουρευτείτε πως το Γραμματοκιβώτιό σας (mailbox) ΔΕΝ είναι γεμάτο! Έχει παρατηρηθεί να μην μπορεί να φτάσει το Email σε χρήστες γιατί το Γραμματοκιβώτιό τους έχει φτάσει στα όρια του χώρου που δίνεται από τον παροχέα.

  3. Περιμένετε 15-20 λεπτά για να σας έρθει το email με τον κωδικό.

  4. Τοποθετήστε στη λίστα των Επαφών/Contacts σας το eMail μας και ύστερα θα λαμβάνετε -λογικά- χωρίς πρόβλημα τα eMail σας. Αυτό πρακτικά υποδεικνύει στον πάροχο της υπηρεσίας email σας πως ο αποστολέας (το MyAegean) είναι έμπιστος σε εσάς.

Αν παρόλα αυτά εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας από τη Φόρμα Επικοινωνίας του site, και θα σας ενημερώσουμε σχετικά!


Δείτε σχετικά...



[ Επιστροφή ]

Μου ήρθε το email με τον κωδικό μου αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ

Στο email που σας στείλαμε, υπάρχουν:
- το όνομα χρήστη και
- ο κωδικός σας.

Στο επάνω μέρος του μενού κάθε σελίδας υπάρχει ένας σύνδεσμος με τίτλο 'Χώρος Μελών'. Εισάγετε εκεί τα στοιχεία που σας στείλαμε και πατήστε το κουμπί 'Σύνδεση'. ΠΡΟΣΟΧΗ: Βεβαιωθείτε πως πληκτρολογήσατε τα σωστά στοιχεία!


[ Επιστροφή ]

Βάζω τον κώδικό μου αλλά λέει οτι είμαι OFFLINE

  Λειτουργία αποδοχής cookies
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο ιστότοπος αξιοποιεί την τεχνολογία cookies (βλ. Όροι Χρήσης πιο πάνω) εγγενώς για την λειτουργικότητά του. Σιγουρέψου πως έχεις ενεργοποιήσει τα cookies για το my.aegean.gr!

Πιθανότατα δεν έχετε ενεργοποιήσει τα cookies! Πρέπει να έχετε ρυθμίσει τον Πλοηγό Διαδικτύου, τον Web-Browser σας δηλαδή (π.χ. Internet Explorer / Edge / Firefox / Chrome κλπ), ώστε να δέχεται τα cookies. Αν έχετε Internet Explorer 5.5 ή 6.0, κάντε το από το μενού του Internet Explorer και από την κατηγορία Tools > Internet Options > Privacy > Advanced. Εκεί επιλέξτε 'Enable Cookies' και στις 2 κατηγορίες. Αν έχετε Internet Explorer 5.0, κάντε το από το μενού του Internet Explorer και από την κατηγορία Tools > Internet Options > Security > Custom Level.

Εκεί επιλέξτε 'Enable Cookies' και στις 2 κατηγορίες.


[ Επιστροφή ]

Πως αλλάζω τον κωδικό μου;

1. Πηγαίνετε στο Προφίλ σας και ύστερα επιλέξτε στην Καρτέλα: Ρυθμίσεις Προφίλ.

Επιλογή καρτέλας: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΡΟΦΙΛ

2. Στο τέλος των βασικών Ρυθμίσεων της σελίδας γράψτε το ΝΕΟ σας κωδικό δύο φορές, μια φορά στο αντίστοιχο από τα δύο πλαίσια.

Αλλαγή Κωδικού


3. Τέλος, πατήστε το κουμπί «Αποθήκευση Αλλαγών» και μπορείτε την επόμενη φορά να συνδεθείτε με το νέο σας κωδικό.

 



[ Επιστροφή ]

Μπορώ να αλλάξω το όνομα μέλους μου (username);

Για τεχνικούς λόγους, κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατό. Σε ειδικές μονάχα περιπτώσεις και αν πληρούνται ορισμένα κριτήρια τεχνικής φύσεως (μπορούν να ισορροπηθούν-επιλυθούν τυχόν επιπλοκές σε υπο-συστήματα της πύλης), μπορείτε να απευθυνθείτε στους υπευθύνους της Ομάδας Ανάπτυξης, ώστε να εξεταστεί το ζήτημα, ανά περίπτωση. Η λογική αλλαγής ονόματος μέλους δεν είναι κοινώς αποδεκτή πρακτική και γενικά, δεν προτείνεται.

Αν επιθυμείτε μπορείτε να ξαναγραφτείτε, αλλά δίνοντας άλλο email, το οποίο πρέπει ασφαλώς να ισχύει / είναι ενεργό. Δεν μπορείτε να ξαναγραφτείτε αν δώσετε το ίδιο email με αυτό που δώσατε κατά την πρώτη εγγραφή.


[ Επιστροφή ]

Ξέχασα τον κωδικό μου!

Βάσει πολιτικών και του συστήματος ασφάλειας, οι κωδικοί των μελών κρυπτογραφούνται με αλγόριθμους μονόδρομης κρυπτογράφησης και δεν μπορούν να ανακτηθούν. Αν λοιπόν έχεις ξεχάσει τον κωδικό σου, πήγαινε ΕΔΩ και ακολούθησε τα βήματα που περιγράφονται και παρακάτω.

Δες στην παρακάτω εικόνα (animated GIF) την αλληλουχία των βημάτων για την ανάκτηση πρόσβασης στο Προφίλ σου, με τη δημιουργία ενός νέου κωδικού:

Δημιουργία νέου κωδικού μέλους στην κοινότητα My.Aegean.gr
Δημιουργία νέου κωδικού μέλους στην κοινότητα



[ Επιστροφή ]





Σου φάνηκε χρήσιμο; Μοιράσου το!