Formula1 στην Ελλάδα?

   
   

 Το στέκι της κουβέντας...

 
Συγγραφέας Formula1 στην Ελλάδα?
 
       
Τετ, 14 Σεπ 2005 10:51 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


inertia
Ανεμοδαρμένος
Ανεμοδαρμένος


Dec 14, 2003
5131


Γεια και χαρά.

Κάπου άκουσα πως υπάρχουν προτάσεις για να δημιουργηθεί πίστα F1 στην Ελλάδα και είπα να δω αν έχουν ακούσει κι άλλοι γι'αυτό!

Ξέρετε κάτι? Άκουσα μάλιστα ότι παίζει να γίνει κάπου Ορχομενό! Confused

     
 
       
Πεμ, 15 Σεπ 2005 4:57 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


Angl
Μικρό Μολύβι
Μικρό Μολύβι


Apr 14, 2005
29


Άσε ρε! Αν δε δημιουργηθεί πρώτα πίστα για τον Παναθηναϊκό και μετά για την ΑΕΚ, βλέπω τη Κωνσταντινούπολη να τρελένεται στην F1 και οι Έλληνες φίλοι του αθλήματος να μένουν με ένα παράπονο πικρό...
Όλες αυτές οι φήμες αποτελούν μάλλον προβοκάτσια Laugh Laugh της κυβέρνησης Wink για να υποχωρήσουν οι ποδοσφαιρόφιλοι Wink Wink οπότε...

     
 
       
Τετ, 05 Οκτ 2005 8:56 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


Unicorn
Ανεμοδαρμένος
Ανεμοδαρμένος


Jan 08, 2004
136


Κορυφώνονται οι επαφές για την πίστα της F1 στο Ελληνικό



«Τρέχει» την πίστα…


Με γοργούς ρυθμούς κινούνται οι διαδικασίες για την κατασκευή πίστας που θα μπορεί να φιλοξενεί αγώνες της Formula 1 στο Ελληνικό, ένα θέμα που αποκάλυψε την Τρίτη η Sportday και προκάλεσε αίσθηση στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η επιθυμία της ελληνικής κυβέρνησης για την υλοποίηση του όλου εγχειρήματος είναι δεδομένη και για το λόγο αυτό ο πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής έδωσε εντολή τόσο στην αναπληρώτρια Υπουργό Πολιτισμού, Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, όσο και τον Υπουργό Τουρισμού, Δημήτρη Αβραμόπουλο, να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες. Η κα.Πετραλιά αναμένεται να έχει την Πέμπτη μια συνάντηση από την οποία θα κριθούν πολλά για την τύχη της ελληνικής προσπάθειας. Αν όλα πάνε καλά και τα αποτελέσματα αυτής της συνάντησης είναι θετικά, η υπόθεση θα μπει στο τελευταίο στάδιο και δεν αποκλείεται ακόμη και μέχρι το τέλος του μήνα να υπάρξουν ανακοινώσεις.

Το κυριότερο εμπόδιο για την επίσπευση των διαδικασιών ως τώρα ήταν σύμφωνα με το δημοσίευμα η άρνηση του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργου Σουφλιά, να γίνει η πίστα στη συγκεκριμένη περιοχή. Κυριότερος λόγος άρνησής του είναι η πρόθεσή του να κατασκευαστεί εκεί μητροπολιτικό πάρκο, αλλά και η ηχορύπανση που θα υπάρχει στην περιοχή από τα μονοθέσια. Τα «μεγάλα κεφάλια» ωστόσο της Formula 1 είναι κάθετοι πως η μόνη περιοχή που πληροί της προδιαγραφές για να κατασκευαστεί η πίστα είναι η συγκεκριμένη (αφού συγκεντρώνει σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους νοσοκομείο, αεροδρόμιο, οδικοί άξονες κα.) και δεν αποκλείεται σε περίπτωση «ναυαγίου» του εγχειρήματος να ρίξουν δημοσίως το βάρος της ευθύνης στον κ.Σουφλιά. Κάτι τέτοιο θα έχει αναμφισβήτητα μεγάλο πολιτικό κόστος για τον ίδιο, αφού οι λάτρες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα είναι χιλιάδες. Παράλληλα ενδεχόμενο κατασκευής της πίστας στο Ελληνικό θα αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο την τεράστια έκταση που υπάρχει και είναι ανεκμετάλλευτη μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες (αλλά και την ανεπιτυχή προσπάθεια της κυβέρνησης να στεγάσει τον Παναθηναϊκό ή την ΑΕΚ στην περιοχή).

Από την πλευρά της το αφεντικό της Formula 1, Μπέρνι Έκλστοουν, φέρεται να έχει δημοσιευθεί στον πρωθυπουργό πως αν παραχωρηθεί η συγκεκριμένη έκταση (1.000-1.500 στρέμματα), μέσα σε 16 μήνες θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει Grand Prix του πρωταθλήματος, ενώ νωρίτερα θα μπορούν να διεξάγονται εκεί μικρότεροι αγώνες ταχύτητας (π.χ Formula 3).Η ελληνική κυβέρνηση αντιμετωπίζει την προοπτική αυτή μια σημαντική επένδυση, που θα αποτελέσει πόλο έλξης για πολυεθνικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό και την ψυχαγωγία.

Τα εμπόδια και τα οφέλη

Καταρχήν ο Μπέρνι Έκλεστον βρίσκεται σε διαμάχη με την Ευρωπαϊκή Ένωση και αυτό είναι σημαντικός παράγοντας. Το αφεντικό της Φόρμουλα 1 βρίσκεται σε ανοικτή κόντρα με την Ε.Ε για τη «μονοπωλιακή» κατάσταση στα τηλεοπτικά του «αθλήματος» και για την απαγόρευση στις διαφημίσεις καπνού. Οι κινήσεις στις οποίες προέβη ο Έκλεστον ως ένδειξη της αντίδρασης του ήταν να μεταφέρει την έδρα της FIA από το Παρίσι στην Γενεύη και στα πλάνα του βρίσκεται η διοργάνωση Γκραν Πρι στην Ελβετία.
Επίσης λόγω της νομοθεσίας που απαγορεύει τη διαφήμιση καπνού βγάζει από το καλεντάρι το Γκραν Πρι του Βελγίου ενώ θα επαναφέρει τον αγώνα της Ολλανδίας στην πίστα του Ζάντβορτ που δεν βρίσκεται στο πρόγραμμα από το 1985. Όπως γίνεται κατανοητό ο Έκλεστον θέλει να βγάλει όσο πιο πολλά Γκραν Πρι μπορεί εκτός κοινοτικών διατάξεων. Εδώ ακριβώς παρατηρείται και το πρόβλημα για την Ελλάδα. Η Ενωμένη Ευρώπη δε θα βρίσκεται στα πλάνα του Έκλεστον όσο ισχύουν οι διατάξεις για την απαγόρευση των διαφημίσεων καπνού και η δικαστική διαμάχη για τα τηλεοπτικά.

Δεν γίνεται βέβαια να βγάλει από το πρόγραμμα όλα τα ευρωπαϊκά Γκραν Πρι αλλά όσο περισσότερο μειωθούν τόσο περισσότερα θα είναι τα διαφημιστικά έσοδα. Άλλωστε ο άσσος που κρύβει στο μανίκι του το αφεντικό της Φόρμουλα1 είναι τα Γκραν Πρι σε Αυστραλία, Βραζιλία, Ελβετία, Ουγγαρία, Μονακό (οι απαγορεύσεις δεν ισχύουν στο Μόντε Κάρλο), Ινδιανάπολις και Ασία.

Όπως φαίνεται ο στόχος πλέον είναι η δημιουργία ενός ελεύθερου διαφημίσεων και κοινοτικών διατάξεων κόσμου της Φόρμουλα1. Η διαμάχη μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και Έκλεστον δεν καταδικάζει το ελληνικό Γκραν Πρι αλλά είναι σίγουρα ένα μειονέκτημα.

Σήμερα το ραντεβού

Σήμερα θα πραγματοποιηθεί το ραντεβού μεταξύ των στελεχών της κυβέρνησης και του στενού συνεργάτη του Μπέρνι Έκλστον με σκοπό να συζητήσουν όλες τις λεπτομέρειες γύρω από το φιλόδοξο σχέδιο. Για τις αντιρρήσεις που έχει ο κ. Σουφλιάς σε σχέση με το θέμα της κατασκευής πίστας στην περιοχή του Ελληνικού λέγεται πως ίσως υποχωρήσουν, προκειμλενου να μην υπάρχουν έτσι πολιτικές συνέπειες για τον ίδιο σε περίπτωση που δεν υλοποιηθεί το σχέδιο κατασκευής της πίστας στο συγκεκριμένο χώρο.

Όλες οι πλευρές παρουσιάζονται διατεθειμένες να κινηθούν προς υλοποίηση του σχεδίου, αλλά αυτή τη στιγμή οι υπεύθυνοι της Φόρμουλα1 έχουν στο μυαλό τους τη διοργάνωση των Γκραν Πρι σε Νότια Αφρική, Κορέα και Αργεντινή με αυτό της Νοτίου Αφρικής να είναι πρώτο στη λίστα για το 2009.

Τα οφέλη

Όλοι στην Ελλάδα θέλουν να γίνει πραγματικότητα το όνειρο χιλιάδων φιλάθλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού και να έχει πλέον και η Ελλάδα τη δική της πίστα. Μάλιστα η χώρα μας έχει και το επιπλέον πλεονέκτημα ότι διοργάνωσε Ολυμπιακούς Αγώνες με πολύ μεγάλη επιτυχία και απέδειξε ότι είναι ικανή να φιλοξενήσει μεγάλες διοργανώσεις. Πλέον και οι συνθήκες στην Αθήνα έχουν αλλάξει καθώς το πρόβλημα του κυκλοφοριακού δεν είναι τόσο έντονο όσο ήταν, υπάρχει τεχνογνωσία πάνω σε αυτά τα θέματα και η πόλη έχει αλλάξει όψη.

Το κόστος κατασκευής όπως είναι κατανοητό, θα είναι μεγάλο όπως ακριβώς συνέβη και με τους Τούρκους αλλά τα υπολογιζόμενα οφέλη θα είναι τεράστια . Άλλωστε οι δηλώσεις του Πρωθυπουργού της Τουρκίας, Ταγίπ Ερντογάν, αυτό ακριβώς δείχνουν. «Όσα κι αν δώσαμε άξιζε τον κόπο. Το πρεστίζ της χώρας ανέβηκε κατακόρυφα, ενώ τα μακροπρόθεσμα οφέλη από την προβολή της Τουρκίας στο εξωτερικό είναι πολύ μεγάλα». Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών υπολογίζεται πως λόγω Φόρμουλα1 και μόνο τα έσοδα του τουρισμού θα ξεπεράσουν τα 120 εκατομμύρια δολάρια.

Στα χνάρια της Κωνσταντινούπολης

Το Γκραν Πρι σημείωσε τεράστια επιτυχία στη γείτονα χώρα παρά τις αρχικές αμφιβολίες. Μάλιστα τα θετικά σχόλια ήρθαν από τον ίδιο τον Μπέρνι Έκλεστον. «Έστω και στο παρά ένα πρόλαβαν και ο αγώνας ήταν επιτυχημένος οργανωτικά. Η πίστα είναι στα πρότυπα του Σπα στο Βέλγιο. Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Όλοι έλεγαν ότι η Τουρκία είναι τριτοκοσμική, αλλά είδατε ότι τα κατάφεραν. Ο αγώνας ήταν τέλειος. Τόσο εγώ όσο και όλοι όσοι συμμετείχαν στην κούρσα εκφράζουμε την ικανοποίηση μας».

Κάπως έτσι πρέπει να κινηθεί και η Ελλάδα. Στη χώρα μας υπάρχουν πολλοί φίλοι του μηχανοκίνητου και ειδικά της Φόρμουλα1. Οπότε υπάρχει χώρος για νέες επενδύσεις πράγμα που ζητούν οι άνθρωποι της F1. Η Κωνσταντινούπολη είναι η τρίτη χώρα μετά το Μπαχρέιν και την Κίνα που μπήκε πρόσφατα στο καλεντάρι του πρωταθλήματος. Εκτός από την Αθήνα ενδιαφέρον για κατασκευή πίστας έχουν εκφράσει το Κανκούν στην Καραϊβική και το Κέϊπ Τάουν στη Νότια Αφρική. Όσο για το σχόλιο του Έκλεστον για το ενδεχόμενο να ενταχθούν αυτά τα Γκραν Πρι στο καλεντάρι δήλωσε: «Όμορφοι τόποι για αγώνες».




Σημείωση: 2005

δημοσιεύτηκε στις 08 Σεπ 2005, ώρα 08:05 PM GMT

Πηγή:
http://www.viotiasports.gr/



Έγινε επεξεργασία από τον/την Unicorn στις Τετ, 05 Οκτ 2005 9:19 pm, 2 φορές συνολικά
     
 
       
Τετ, 05 Οκτ 2005 9:18 pm
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


Unicorn
Ανεμοδαρμένος
Ανεμοδαρμένος


Jan 08, 2004
136


F1 στην Ελλάδα!!!

Ένα άρθρο του kamgr ΣΤΟ in ΤΕΛΕΙΑ gr

Κατά καιρούς έχει συζητηθεί, το μεγάλο ζήτημα της κατασκευής πίστας, προδιαγραφών Formula1 στην Ελλάδα. Στο παρελθόν, αλλά και πρόσφατα δημοσιεύματα του τύπου αναφέρουν, διάφορες πληροφορίες για την μοναδική πίστα, η οποία, με πολύ λογικές σκέψεις και θα μπορούσε και θα μπορέσει τελικά, να διοργανώσει στην Ελλάδα αγώνες Formula1, GP Moto, κα, μετά την ολοκλήρωσή της και δεν είναι άλλη, από το "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας", στην περιοχή Ρέντες Χαλανδρίτσας, 20χλμ έξω από την Πάτρα.



Μιλάμε για μια έκταση, στην οποία έχουν γίνει, εδώ και πολύ καιρό (τουλάχιστον δυο χρόνια) όλα τα απαραίτητα που χρειάζονται για να ξεκινήσει η κατασκευή, και αναφέρομε στις απαλλοτριώσεις, στις διάφορες κατασκευαστικές και περιβαλλοντικές μελέτες, την εξασφάλιση της απαραίτητης άδειας από το Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε, για την έναρξη των εργασιών κατασκευής, αλλά και την έγκριση για διεθνείς αγώνες (GP MOTO & GP F1, κ.α.) από την FIA, κάτι πάρα πολύ σημαντικό. Από ότι μπορείτε να καταλάβετε μιλάμε για ένα έργο το οποίο είναι αρκετά ώριμο, και που υπάρχει στην πραγματικότητα και όχι για ένα έργο που υπάρχει μέσα μόνο σε προεκλογικές υποσχέσεις και λόγια του αέρα. Όμως παρόλα αυτά, κανένα από τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια, δεν έχει αναφερθεί ποτέ στο σημαντικό αυτό γεγονός που ονομάζετε Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας και το οποίο, θα είναι Αυτοχρηματοδοτούμενο και άρα θα γίνει.

Επίσης άλλο ένα στοιχείο που μας δίνει απάντηση, στο ερώτημα, κατά πόσο όλα αυτά αληθεύουν, βρίσκεται στον τεχνικό διευθυντή της πίστας της Monza, Giorgio Bartoli, του οποίου και του ζητήθηκε από μια αντιπροσωπεία από την Ελλάδα (το ΔΣ της Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας), που τον επισκέφτηκε στα μέσα του καλοκαιριού, να αναλάβει την διαχείριση του αυτοκινητοδρομίου Πάτρας, μετά, αλλά και κατά την κατασκευή του έργου. Ο ίδιος αφού δέχθηκε με χαρά την πρόταση αυτή, υποσχέθηκε και δεσμεύθηκε ότι τουλάχιστον για την πρώτη χρονιά, μετά την ολοκλήρωση του έργου, να φέρει έναν αγώνα GP Μoto.

Δυστυχώς όμως, το έργο αυτό, αρκετές φορές στο παρελθόν, δέχθηκε και συνεχίζει να δέχεται ακόμα, πολύ μεγάλο πόλεμο, από ανθρώπους, που θέλουν να λένε ότι είναι φίλαθλοι του μηχανοκίνητου αυτού σπορ (GP Μoto, F1, κα). Το τελευταίο ανέκδοτο έλεγε για το ενδεχόμενο κατασκευής πίστας F1 στον Ορχομενό, (αφού πρώτα το Ελληνικό και τα Μέγαρα δεν συγκίνησαν κανέναν) ή όπου αλλού εκεί γύρο από την Αθήνα (καθώς όποιο άλλο μέρος έξω από την Αθήνα δεν είναι Ελλάδα για πολλούς), αλλά η πραγματικότητα λέει άλλα. Σκεφτείτε μόνο, το κόστος που θα πρέπει να καταβάλει το Ελληνικό Δημόσιο όχι για την κατασκευή της πίστας (μελέτες, απαλλοτριώσεις ,κατασκευή) αλλά για τα έργα υποστήριξης (Δρόμοι, Λιμάνι, Αεροδρόμιο, Νοσοκομείο, Ξενοδοχεία, κ.α).

Επισυνάπτονται δημοσiεύματα των εφημερίδων "ΤΑ ΝΕΑ" και "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ" στα οποίο αναφέρονται μερικές από τις τελευταίες εξελίξεις, γύρω από το έργο αυτό, διώχνοντας και το τελευταίο σύννεφο, που υπήρχε εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια, για την εκκίνηση των εργασιών κατασκευής της πίστας.

Ενδιαφέρον από μεγάλες κατασκευαστικές για την υλοποίηση αλλά και τη διαχείριση του έργου

Επτά εταιρείες διεκδικούν το Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας.

ΤΑ ΝΕΑ
Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2005
ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ


Το πράσινο φως για τη δημιουργία στην περιοχή του Ορχομενού Βοιωτίας της πρώτης αγωνιστικής πίστας αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας προδιαγραφών Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα, άναψε η κυβέρνηση, πυροδοτώντας ωστόσο νέα επεισόδια στον «πόλεμο» με την πόλη της Πάτρας, που επίσης διεκδικεί τη δημιουργία πίστας!

Οι δύο περιοχές βρίσκονται στα «χαρακώματα» εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς κάθε μία διεκδικεί για λογαριασμό της την κατασκευή αυτοκινητοδρομίου, που θα ανοίγει δρόμο στον μαγικό κόσμο της Φόρμουλα 1, ώστε στο άμεσο μέλλον να μπορεί να έρθει και στη χώρα μας.

Όμως, εδώ και λίγες ημέρες το «πάνω χέρι» στην υπόθεση της πίστας πήρε ο Ορχομενός. Συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτουν σήμερα «TA NEA», με απόφαση των υπουργών ΠΕΧΩΔΕ και Οικονομίας, στις 17 Ιουλίου 2005, το αυτοκινητοδρόμιο Ορχομενού εντάχθηκε στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και θα επιχορηγηθεί αρχικά με το ποσό των 500.000 ευρώ.

Με το ποσό αυτό θα προκηρυχθεί η μελέτη για τους δρόμους που θα οδηγούν από και προς την πίστα της Κωπαΐδας, τόσο απευθείας από την Εθνική Οδό όσο και από τον δρόμο ανάμεσα σε Ορχομενό και Λιβαδειά. Η συγκεκριμένη μελέτη, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ελληνικής Λέσχης Περιηγήσεων και Αυτοκινήτου (ΕΛΠΑ) Βασίλη Δεσποτόπουλο, αναμένεται να προκηρυχθεί πολύ σύντομα.

Πρόσκληση. Την ίδια στιγμή, οι τοπικοί φορείς της Πάτρας που προωθούν την κατασκευή πίστας στην περιοχή της Χαλανδρίτσας προχώρησαν πρόσφατα σε πρόσκληση ενδιαφέροντος για την εξεύρεση της τεχνικής εταιρείας που θα αναλάβει το έργο κατασκευής της δικής τους πίστας.

Συγκεκριμένα, ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από τις εταιρείες Άκτωρ A.E., Ιντρακάτ ATE, Μηχανική ATE, Μοχλός ATE, ΔΙΕΚΑΤ ATE, Ιόνιος ATE και Τρίαινα ATE, που απέστειλαν σφραγισμένες προτάσεις. Από τους ενδιαφερομένους κατασκευαστές, όλοι ανέφεραν ότι θέλουν να αναλάβουν την κατασκευή του έργου με συγχρηματοδότηση, ενώ η Μηχανική ATE και η Ιντρακάτ ATE, ενδιαφέρονται να αναλάβουν και τη διαχείρισή του.


ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ THN ΕΛΛΑΔΑ

Από την πλευρά των οδηγών που μετέχουν σε αγώνες αυτοκινήτου-μοτοσυκλέτας επισημαίνεται ότι μια πίστα προδιαγραφών Φόρμουλα 1 είναι απαραίτητη στην Ελλάδα, κυρίως για την άνοδο των αθλημάτων, αλλά και για τη συνεχή εκπαίδευση των ειδικών κατηγοριών οδηγών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών των Σωμάτων Ασφαλείας.

Οι ίδιοι αναφέρουν ότι η Ελλάδα έχει καθυστερήσει σημαντικά στον τομέα αυτό, τονίζοντας ότι την ίδια στιγμή στη γειτονική Τουρκία κατασκευάστηκε ήδη αντίστοιχη πίστα (στην Κωνσταντινούπολη), η οποία έχει μπει στο καλεντάρι της FIA και σε λίγες ημέρες θα φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα Φόρμουλα 1.

Πάντως, όσον αφορά την ένταξη της ελληνικής πίστας στους επίσημους αγώνες Φόρμουλα 1, υποστηρίζουν ότι κάτι τέτοιο θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς οι συγκεκριμένοι αγώνες φαίνεται να εγκαταλείπουν σιγά σιγά την Ευρώπη, λόγω των απαγορεύσεων που μπαίνουν συνεχώς, κυρίως στη διαφήμιση των τσιγάρων (βασικοί χορηγοί τους είναι οι καπνοβιομηχανίες).

Εκτός αυτού και τα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων, που έχουν αρχίσει να μπαίνουν δυναμικά στη Φόρμουλα 1, ενδιαφέρονται να πάνε σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, όπως για παράδειγμα είναι η Κίνα (ήδη λειτουργεί υπερσύγχρονη πίστα στη Σαγκάη).

ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ: Φουλ οι μηχανές για να ξεκινήσει

H πίστα του Ορχομενού αναμένεται να κατασκευαστεί σε μια έκταση 1.366 στρεμμάτων στην αποξηραμένη λίμνη της Κωπαΐδας και θα καλύπτει όλες τις προδιαγραφές που έχει θέσει η FIA (Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού) για τη διεξαγωγή αγώνων Φόρμουλα 1 (αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας).

Τη δημιουργία της πίστας έχει αναλάβει η εταιρεία του Κέντρου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και Ερευνών Ορχομενού Βοιωτίας (KEMAE), στην οποία μετέχουν κατά 30% η ΕΛΠΑ, κατά 40% η Νομαρχία Βοιωτίας και κατά 30% ο Δήμος Ορχομενού.

Ήδη, από 1998 έχει βρεθεί και ο κατασκευαστής της πίστας, που είναι η κοινοπραξία Αυτοκινητοδρόμιο Ορχομενού (Εργοδομή Μακεδονίας ATE - Γεωμετρική A.E. - Lemna International Incorporation), η οποία έχει υπογράψει σχετική σύμβαση με την KEMAE και τη Νομαρχία Βοιωτίας.

Στις 27 Ιουλίου 2005, μετά την κυβερνητική απόφαση για ένταξη της πίστας του Ορχομενού στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, η KEMAE κάλεσε την κατασκευάστρια κοινοπραξία να εγκατασταθεί άμεσα στο έργο.

Στόχος της KEMAE είναι τα έργα κατασκευής της πίστας να ξεκινήσουν άμεσα, ενώ παράλληλα θα καταβληθούν προσπάθειες για ένταξη του ελληνικού Γκραν Πρι στο καλεντάρι της FIA.

H πρόταση δημιουργίας του σύγχρονου circuit, είχε κατατεθεί εδώ και χρόνια στην ελληνική κυβέρνηση, όμως η έγκριση του όλου σχεδίου καθυστερούσε λόγω διάφορων προβλημάτων, που τελικά φαίνεται ότι ξεπεράστηκαν.

Την έκταση των 1.366 στρεμμάτων παραχώρησε το υπουργείο Γεωργίας στην KEMAE τον Νοέμβριο του 2003, για διάστημα 50 χρόνων.

ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑ : Ξενοδοχεία και πάρκο αναψυχής

H πίστα της Πάτρας σχεδιάζεται να κατασκευαστεί σε μια έκταση 1.200 στρεμμάτων στην περιοχή της Χαλανδρίτσας και θα καλύπτει όλες τις προδιαγραφές που έχει θέσει η FIA (Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού) για τη διεξαγωγή αγώνων Φόρμουλα 1 (αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας).

Επικεφαλής της προσπάθειας αυτής είναι η εταιρεία Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας A.E., μια εταιρεία λαϊκής βάσης στην οποία μετέχουν επτά τοπικοί φορείς της αυτοδιοίκησης και 420 ιδιώτες. Στόχος της εταιρείας είναι τα έργα κατασκευής της πίστας να ξεκινήσουν άμεσα, ενώ παράλληλα θα καταβληθούν προσπάθειες για ένταξη του ελληνικού Γκραν Πρι στο καλεντάρι της FIA.

Η αξία του αυτοκινητοδρομίου υπολογίζεται στα 4 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το συνολικό ύψος της επένδυσης εκτιμάται ότι θα ανέλθει περίπου στα 500 εκατομμύρια ευρώ. Εκτός από το αυτοκινητοδρόμιο, με πίστα μήκους 5.243 μέτρων, προβλέπεται και η κατασκευή δύο ξενοδοχείων και πάρκου αναψυχής.

Το έργο θα περιλαμβάνει την κατασκευή μιας πίστας αγώνων προδιαγραφών Φόρμουλα 1, των δρόμων που θα οδηγούν στο αυτοκινητοδρόμιο και των υποστηρικτικών υποδομών του (κεντρικό κτίριο με καταστήματα, ξενοδοχεία, ιατρείο, πυροσβεστικό σταθμό, εστιατόριο και άλλους χώρους που χρειάζονται για να λειτουργήσει σωστά το αυτοκινητοδρόμιο, εξυπηρετώντας τους αγωνιζόμενους, συνοδούς και θεατές).


ΤΑ ΝΕΑ
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2005
ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ


Στην εκκίνηση οι μεγάλες κατασκευαστικές της χώρας για την Πίστα F1 στην Πάτρα

Σε «πόλεμο» δισεκατομμυρίων μπαίνουν οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας, που ενδιαφέρονται για την κατασκευή και διαχείριση της πρώτης αγωνιστικής πίστας αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας προδιαγραφών Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα.

Την κατασκευή ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρομίου - στα πρότυπα της ιταλικής Μόντσα - προωθούν με εντατικούς ρυθμούς τοπικοί φορείς της Πάτρας, προσδοκώντας να ανοίξουν τον δρόμο ώστε ο μαγικός κόσμος της Φόρμουλα 1 να έχει τη δυνατότητα στο άμεσο μέλλον να έρθει και στη χώρα μας.

H υπερσύγχρονη πίστα σχεδιάζεται να κατασκευαστεί σε μια έκταση 1.200 στρεμμάτων στην περιοχή της Χαλανδρίτσας και θα καλύπτει όλες τις προδιαγραφές που έχει θέσει η FIA (Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού) για τη διεξαγωγή αγώνων Φόρμουλα 1 (αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας).

Επικεφαλής της προσπάθειας αυτής είναι η εταιρεία Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας A.E., μια εταιρεία λαϊκής βάσης στην οποία μετέχουν επτά τοπικοί φορείς της Αυτοδιοίκησης και 420 ιδιώτες. Στόχος της εταιρείας είναι τα έργα κατασκευής της πίστας να ξεκινήσουν άμεσα, ενώ παράλληλα θα καταβληθούν προσπάθειες για ένταξη του ελληνικού γκραν πρι στο καλεντάρι της FIA.

Η αξία του αυτοκινητοδρομίου υπολογίζεται στα 4 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το συνολικό ύψος της επένδυσης εκτιμάται ότι θα ανέλθει περίπου στα 500 εκατομμύρια ευρώ. Εκτός από το αυτοκινητοδρόμιο, με πίστα μήκους 5.243 μέτρων, προβλέπεται και η κατασκευή δύο ξενοδοχείων και πάρκου αναψυχής.

Ήδη, σε πρόσφατη πρόσκληση ενδιαφέροντος της εταιρείας Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ανταποκρίθηκαν επτά μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες, που δηλώνουν πρόθυμες να συμμετάσχουν στην υλοποίηση του έργου, καταθέτοντας σχετικές προσφορές.

Συγκεκριμένα, ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από τις εταιρείες Άκτωρ A.E., Ιντρακάτ ATE, Μηχανική ATE, Μοχλός ATE, ΔΙΕΚΑΤ ATE, Ιόνιος ATE και Τρίαινα ATE, που απέστειλαν σφραγισμένες προτάσεις, ενώ η εταιρεία Helix, που συνεργάζεται με την Αθηνά ATE, δηλώνει πως εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για το έργο αυτό και ότι θα καταθέσει τα σχέδιά της «μόλις εξασφαλιστούν τα απαιτούμενα κεφάλαια».

Από τους ενδιαφερόμενους κατασκευαστές όλοι δηλώνουν πως θέλουν να αναλάβουν την κατασκευή του έργου με συγχρηματοδότηση, ενώ η Μηχανική ATE και η Ιντρακάτ ATE ενδιαφέρονται να αναλάβουν και τη διαχείρισή του.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ τα επόμενα βήματα, η διοίκηση της εταιρείας Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας αναφέρει ότι σύντομα θα είναι σε θέση να παραδώσει σε όλους τους ενδιαφερομένους το επιχειρηματικό σχέδιο του αυτοκινητοδρομίου, καθώς και την κατασκευαστική μελέτη, ενώ θα τους γνωστοποιήσει τους όρους ανάθεσης, προκειμένου και εκείνοι - γνωρίζοντας όλα τα δεδομένα - να μπορέσουν να κάνουν τις τελικές τους προτάσεις.

Από την οικονομική προσφορά που θα κάνει κάθε εταιρεία, θα εξαρτηθεί ποιος θα είναι ο τελικός ανάδοχος του έργου. Όσον αφορά την καταληκτική ημερομηνία παράδοσης των προσφορών, αυτή θα καθορισθεί σε συνεννόηση με τους ενδιαφερομένους.

Το έργο θα περιλαμβάνει την κατασκευή μιας πίστας αγώνων προδιαγραφών Φόρμουλα 1, των δρόμων που θα οδηγούν στο αυτοκινητοδρόμιο και των υποστηρικτικών υποδομών του (κεντρικό κτίριο με καταστήματα, ξενοδοχεία, ιατρείο, πυροσβεστικό σταθμό, εστιατόριο και άλλους χώρους που χρειάζονται.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας, πρόκειται για ένα «εύκολο» έργο που δεν παρουσιάζει κατασκευαστικές δυσκολίες. H ένταξή του στον αναπτυξιακό νόμο και η χρηματοδότησή του από αυτόν κατά 45%, σύμφωνα με κυβερνητικές δεσμεύσεις, θα δώσει τη δυνατότητα ολοκλήρωσης του έργου μέσα σε 18 μήνες.


Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2005 07:00
ΓΩΓΩ ΚΑΡΑΛΗ


ΣΤΗΝ αφετηρία μπήκαν επτά ισχυρές κατασκευαστικές εταιρείες για να συμμετάσχουν σε αγώνα δρόμου με έπαθλο το Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας, αφού διεκδικούν να είναι οι ανάδοχοι του έργου, η υλοποίηση του οποίου θα σημάνει μια διαφορετική ανάπτυξη για την Πάτρα και τη Δυτική Ελλάδα γενικότερα.

Το διοικητικό Συμβούλιο της "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε." δέχθηκε επτά προσφορές στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, που έχει κάνει, και με τις οποίες δήλωναν την πρόθεσή τους να συμμετάσχουν στην υλοποίησή του.

Συγκεκριμένα, εξεδήλωσαν ενδιαφέρον οι εταιρείες Ακτωρ [AKTr.AT] Α.Ε. (του Γιώργου Μπόμπολα), Ιντρακάτ ΑΤΕ (του Σωκράτη Κόκκαλη), Μηχανική ΑΤΕ (του Πρόδρομου Εμφιετζόγλου), Μοχλός ΑΤΕ (του Κώστα Στέγγου), η Διεκάτ [DIEr.AT] ΑΤΕ, η Ιόνιος ΑΤΕ και η Τρίαινα ΑΤΕ πατρινών κατασκευαστών, που απέστειλαν σφραγισμένες προτάσεις ενώ μία ακόμα, η εταιρεία Helix, με επιστολή που απέστειλε στο δ.σ. της "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε." μαζί με τη συνεργαζόμενη κατασκευαστική εταιρεία Αθηνά ΑΤΕ, δηλώνει πως εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για να αναλάβει το έργο αυτό και ότι θα επανέλθει στην πρότασή της για εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών, αμέσως μόλις εξασφαλιστούν τα απαιτούμενα κεφάλαια.

Από τους ενδιαφερομένους, όλοι δηλώνουν πως θέλουν να αναλάβουν την κατασκευή του έργου με συγχρηματοδότηση, ενώ δύο από αυτούς, η Μηχανική ΑΤΕ και η Ιντρακάτ ΑΤΕ, δηλώνουν πως θέλουν να αναλάβουν και τη διαχείριση του.

"Είναι περίπου αυτό που περιμέναμε και εμείς", δήλωσε ο πρόεδρος της Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε., Ευάγγελος Φλωράτος, καθορίζοντας και τη διαδικασία που από εδώ και περά θα ακολουθηθεί.

"Εμείς τους δεχόμαστε όλους", είπε, "και προτιθέμεθα να τους το ανακοινώσουμε. Παράλληλα, θα τους παραδώσουμε το επιχειρηματικό σχέδιο του Αυτοκινητοδρομίου, καθώς επίσης και την κατασκευαστική μελέτη, ενώ θα τους γνωστοποιήσουμε όλους τους όρους ανάθεσης, προκειμένου και εκείνοι, γνωρίζοντας όλα τα δεδομένα, να μπορέσουν να μας κάνουν τις τελικές τους προτάσεις. Από την οικονομική προσφορά που θα μας κάνει η κάθε εταιρεία, θα εξαρτηθεί και ποιος θα είναι ο ανάδοχος του έργου".

Σε ό,τι αφορά την καταληκτική ημερομηνία, κατά την οποία θα πρέπει να παραδοθούν οι προσφορές, ο Ευάγγελος Φλωράτος είπε πως αυτή θα καθορισθεί κατόπιν συνεννοήσεως με τους ενδιαφερόμενους.

"Θέλουμε να τους δώσουμε το χρόνο να προετοιμαστούν με τον καλύτερο τρόπο, για να κάνουν την οικονομική τους προσφορά. Θεωρούμε δε πως η συμμετοχή όλων αυτών των εταιρειών και ιδιαίτερα των δύο που εκτός από τη συγχρηματοδότηση προτείνουν να αναλάβουν και τη διαχείριση του έργου, αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι μια επένδυση με μέλλον, που ενδιαφέρει τους επιχειρηματίες", πρόσθεσε.

"Μιλώντας για το έργο", διευκρίνισε ο πρόεδρος της Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε., Ευάγγελος Φλωράτος, "εννοούμε την πίστα αγώνων με προδιαγραφές Φόρμουλα Ι, τους δρόμους που οδηγούν στο Αυτοκινητοδρόμιο αλλά και τις υποστηρικτικές υποδομές, δηλαδή το κεντρικό κτήριο με τα καταστήματα, το ιατρείο, τον πυροσβεστικό σταθμό, το εστιατόριο και εκείνους τους χώρους που χρειάζονται για να λειτουργήσει σωστά ένα αυτοκινητοδρόμιο και θα εξυπηρετήσει τόσο τους αγωνιζόμενους και τους συνοδούς τους όσο και εκείνους που θα θελήσουν να παρακολουθήσουν τους αγώνες ταχύτητας.

Με άλλα λόγια, πρόκειται για ένα "εύκολο" έργο για κατασκευαστικές εταιρείες όπως είναι αυτές που εκδήλωσαν ενδιαφέρον. Δεν έχει δυσκολίες π.χ. τούνελ κ.λπ. που θα δημιουργούσαν προβλήματα χρόνου και χρημάτων, δεδομένου δε ότι υπάρχει ο Αναπτυξιακός Νόμος, που χρηματοδοτεί το έργο με 45%. Η ένταξή του σε αυτόν μας δίνει τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε το έργο μέσα σε 18 μήνες".

Να σημειωθεί πως υπάρχει κυβερνητική δέσμευση πως θα ενταχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο η κατασκευή του Αυτοκινητοδρομίου που είναι ώριμο και μπορεί να ξεκινήσει. Και αυτό γιατί αντίστοιχο έργο με της Πάτρας διεκδικεί και ο Ορχομενός της Βοιωτίας.

Οι "μνηστήρες"
* Ακτωρ Α.Ε.
* Ιντρακάτ ΑΤΕ
* Μηχανική ΑΤΕ
* Μοχλός ΑΤΕ
* Διεκάτ ΑΤΕ
* Ιόνιος ΑΤΕ
* Τρίαινα ΑΤΕ
* Helix

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
4 Ιουλίου 2005 07:00
ΓΩΓΩ ΚΑΡΑΛΗ


Συναντήσεις για την πίστα Formula 1 της Πάτρας

Ο πρόεδρος της "Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε." στη Μόντζα της Ιταλίας
ΤΗ ΜΟΝΤΖΑ της Ιταλίας επισκέπτονται σήμερα Δευτέρα ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της "Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ" κ. Ευάγγελος Φλωράτος και ο διευθύνων σύμβουλος κ. Μάρκος Καπετανάκης προκειμένου να συναντηθούν με τον κ. Μπαρτόλι, για να συζητήσουν μαζί του το ενδεχόμενο να αναλάβει η "Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ" την κατασκευή της πίστας Φόρμουλα 1 στην περιοχή Ρέντες του δήμου Φαρρών.
Αυτό γνωστοποιήθηκε στην τελευταία γενική συνέλευση των μετόχων της "Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ", που έγινε στην Πάτρα την περασμένη εβδομάδα. Όπως τονίστηκε κατά τη συνέλευση υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον για την πίστα προδιαγραφών Φόρμουλα 1 της Πάτρας.
Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της "Αυτοκινητοδρόμιο ΑΕ" τέως δήμαρχος Πατρέων κ. Ευάγγελος Φλωράτος, είπε πως η εταιρεία Helix διατηρεί την πρόθεση να επενδύσει στο έργο και στο προσεχές δίμηνο θα μπορεί να προσκομίσει απόδειξη κατάθεσης εγγύησης, της τάξης των 200.000 ευρώ.
Ο κ. Φλωράτος, επεσήμανε πως το διοικητικό συμβούλιο δεν μπορεί να απορρίψει τίποτα, αξιολογώντας την κάθε πρόταση ξεχωριστά. Πέραν τούτου, είπε πως επενδυτικό ενδιαφέρον για την κατασκευή του έργου, έχει εκφράσει η κατασκευαστική εταιρεία "Μοχλός", αλλά και άλλες εταιρείες, των οποίων η επίσημη εκδήλωση ενδιαφέροντος αναμένεται στα μέσα του Ιουλίου.

Σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος πρόσθεσε πως η τελική αξιολόγηση και εισήγηση του διοικητικού συμβουλίου για την εταιρεία που θα μπορεί να αναλάβει την ευθύνη κατασκευής του έργου, αναμένεται να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της επομένης γενικής συνέλευσης, που προγραμματίζεται για το Σεπτέμβριο. Επανέλαβε, πάντως, πως το μεγάλο "όπλο" της προσπάθειας, είναι η ένταξή του στο νέο αναπτυξιακό νόμο.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης, εγκρίθηκε το νέο δ.σ., το οποίο αποτελούν ο κ. Ευάγγελος Φλωράτος, ο κ. Μάρκος Καπετανάκης, ο κ. Γιώργος Καλαπόδης, ο κ. Παναγιώτης Χελάς, εκπρόσωποι του δήμου Πατρέων, της νομαρχίας Αχαΐας, της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων, του Επιμελητηρίου Αχαΐας και της ΕΛΠΑ, ενώ μελλοντικά θα προστεθούν ο πρώην δήμαρχος Φαρρών Θάνος Καρπής που είναι από τους πρωτεργάτες του έργου και εκπρόσωπος του δήμου Φαρρών μέσα στα διοικητικά όρια του οποίου βρίσκονται οι Ρέντες, περιοχή όπου θα γίνει το αυτοκινητοδρόμιο.
ΓΩΓΩ ΚΑΡΑΛΗ

Το σχέδιο του αυτοκινητοδρομίου

Η πιστοποίηση και έγκριση των προδιαγραφών της μελέτης για το διεθνές αυτοκινητοδρόμιο της Πάτρας έγινε από τη Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) αρχές του 2003 η οποία έτσι έδωσε το πράσινο φως για τη κατασκευή της πίστας, στον ιδιόκτητο χώρο 1.250 στρεμμάτων της πολυμετοχικής ΑΕ "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας" στις Ρέντες Χαλανδρίτσας του Νομού Αχαΐας. Οι εργασίες για την κατασκευή του διεθνούς αυτοκινητοδρομίου πρόκειται να πραγματοποιηθούν από την "Ippocampos Racing Track Ltd", με αρχικό κόστος κατασκευής 6 εκατ ευρώ.

Στην πίστα, αρχικού μήκους 3.943μ. με δυνατότητα επέκτασης στα 5.243μ., θα μπορούν να διεξάγονται εθνικοί αγώνες αυτοκινήτου, μοτοσικλέτας, και δοκιμές ομάδων Formula 1. Απώτερος στόχος η φιλοξενία αγώνων του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 και GP μοτοσικλετών. Τη μελέτη της πίστας έχει συντάξει ο Giorgio Bartoli (τεχνικός υπεύθυνος της πίστας F1 στη Μόντσα), και την αρχιτεκτονική μελέτη ο αρχιτέκτων Χριστόφορος Σακελλαρόπουλος και οι συνεργάτες του. Η επιφάνεια των κτιρίων στήριξης θα είναι αρχικά 5.700τ.μ. με δυνατότητα ανάπτυξης στα 15.300τ.μ., και το έργο θα συμπληρώνεται με εκθεσιακούς χώρους, μουσείο αυτοκινήτων, εμπορικό κέντρο, ανοιχτό θέατρο 7.000 θέσεων, πίστα αγώνων καρτ, σχολή ασφαλούς οδήγησης και κέντρο εκπαίδευσης νέων οδηγών. Επίσης θα υπάρχει η δυνατότητα φιλοξενίας πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων, συναυλιών, καθώς και εκδηλώσεων μοντελισμού και αεραθλητισμού.

Πηγή:
http://www.f1action.gr/afierwmaF1stinEllada.htm

     
 
       
Παρ, 07 Οκτ 2005 9:30 am
Φατσοβιβλίο  Τουίταρε  μοιράσου το...  
  Δημοσίευσηlink παραπομπής 


JonnyCycler
Μεγάλο μολύβι
Μεγάλο μολύβι


Aug 12, 2005
94
Τόπος: Athens


Exclamation{Πάντως, όσον αφορά την ένταξη της ελληνικής πίστας στους επίσημους αγώνες Φόρμουλα 1, υποστηρίζουν ότι κάτι τέτοιο θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς οι συγκεκριμένοι αγώνες φαίνεται να εγκαταλείπουν σιγά σιγά την Ευρώπη, λόγω των απαγορεύσεων που μπαίνουν συνεχώς, κυρίως στη διαφήμιση των τσιγάρων (βασικοί χορηγοί τους είναι οι καπνοβιομηχανίες).

Εκτός αυτού και τα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων, που έχουν αρχίσει να μπαίνουν δυναμικά στη Φόρμουλα 1, ενδιαφέρονται να πάνε σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, όπως για παράδειγμα είναι η Κίνα (ήδη λειτουργεί υπερσύγχρονη πίστα στη Σαγκάη).} Exclamation

-------------------------------------------------------------------------------------

Μήπως η Ελλάδα δεν είναι έτοιμη να δεχθεί ένα τέτοιο έργο υποδομής;
Πόσο μάλλον όταν το μέλλον της F1 είναι εκτός Ευρώπης.

Μπορεί η HELIX να προσφέρει κάποια χρήματα για να αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών ( όταν δημιουργηθεί ) της "Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε." που σημαίνει ότι χρηματοδοτεί το έργο σε ένα μεγάλο βαθμό , αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο Ελληνικός λαός δεν θα πληρώσει. Γιάτι επειδή θα είναι συγχρηματοδοτηση θα υπάρχουν και εταιρίες, μετοχές των οποίων κατέχει το δημόσιο και επιπλέον το γεγονός ότι το έργο θα το αναλάβουν ως επί των πλείστων εταιρίες ιδιωτικού δικαίου
αυτό θα εκτοξεύσει τις τιμές των εισητηρίων για εκδηλώσεις όπως F1 και moto GP, αλλά και για τοπικούς αγώνες , στα ύψη! Sad
(Και ξέρουμε όλοι μας πολύ καλά ότι όταν οι κατασκευαστικές θέλουν να κάνουν απόσβεση δεν δείχνουν έλεος , βλέπε διόδια της " ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ Α.Ε." 2.50!!!)
Η γνώμη μου είναι ότι η Ελλάδα δεν έχει την ανάγκη να προβληθεί με μία πίστα F1 εφόσον έχει άπειρες ομορφιές σαν χώρα , ομορφιές που δεν υπάρχουν στην Τουρκία ούτε κατά διάνοια.
Επιπλέον δεν νομίζω ότι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στην χώρα είναι τόσο μεγάλος και ούτε έχει προοπτικές διόγκωσης στο μέλλον ( ΔΕΝ μπορούμε να είμαστε σε όλα πρώτοι ρε παιδιά!! ) έτσι ώστε να χρειάζεται κάτι περισσότερο από το Ακρόπολις τα Μέγαρα( λίγο βελτιωμένα ίσως ) και τις Σέρρες .
Τέλος εγώ θα προτιμούσα τα χρήματα που θα ξοδευτούν από το δημόσιο , να ξοδευτούν για την βελτίωση των συνθηκών στα πανεπιστήμια της χώρας μας ή αν αυτό δεν είναι εφικτό να χρησιμοποιθούν για την καλυψη των αναγκών των οικονομικά ασθενέστερων ( ούτε επίδομα θέρμανσης ρε παιδιά!!? αν είναι...).

     
   
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες (ώρα Ελλάδας)


   


 
Μετάβαση στη:  
 

Σχετικές συζητήσεις - topics

Θεματική Ενότητα Πληροφορίες Δημοσιεύθηκε
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Π.Μ.Σ. στην "Ιστορία, Ηθική και ...

από Bio-Tech
Συζήτηση: Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές σπουδές Απαντήσεις: 0

Τετ, 24 Μάϊ 2023 6:18 pm Τελευταίο Μήνυμα
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Summer School «Spinalonga 2023. Το στ...

από Bio-Tech
Συζήτηση: Ημερίδες - Συνέδρια - Ακαδημαϊκές Εκδηλώσεις Απαντήσεις: 0

Σαβ, 01 Απρ 2023 11:31 am Τελευταίο Μήνυμα
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Ερωτηματολόγιο για τις νέες τάσεις στ...

από dimikoup
Συζήτηση: Ερωτηματολόγια-Questionnaires - Επιστημονική έρευνα Απαντήσεις: 0

Παρ, 30 Δεκ 2022 4:34 pm Τελευταίο Μήνυμα
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Ερωτηματολόγιο για την επιχειρηματικό...

από Sofia92
Συζήτηση: Ερωτηματολόγια-Questionnaires - Επιστημονική έρευνα Απαντήσεις: 0

Δευ, 07 Νοέ 2022 1:51 pm Τελευταίο Μήνυμα
Δεν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις Εφαρμογές της Γενετικής στην Διατροφή...

από Bio-Tech
Συζήτηση: Μεταπτυχιακές και Διδακτορικές σπουδές Απαντήσεις: 0

Κυρ, 10 Ιαν 2021 4:54 pm Τελευταίο Μήνυμα


Πρόσφατες συζητήσεις - topics