|
τμ. Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων |
| Συγγραφέας |
Απο πού είστε εσείς οι πρωτοετείς του ΜΠΕΣ? |
| |
|

BloodRusH
Μικρό Μολύβι

Aug 29, 2011
13
Τόπος: Ξάνθη
|
|
nikolis έγραψε:
BloodRusH έγραψε:
Πω πω...Γιναμε Πολλοι οι Νικοι )) Καλως Ηρθατε παιδια! |
Ασε και αρχιζω και τρομαζω!!  |
χαχαχαχα...! θα τα βρουμε με το πως θα φωναζει ο ενας τν αλλον...δν παιζει... 
|
|
|
|
| |
|

Gladi
Ψαρούκλα

Aug 31, 2011
4
Τόπος: Κόρινθος
|
|
Δεν ειχα πει την καλησπερα μου στο τμημα! Νικος κι εγω!  Απο Κορινθο ειμαι παιδια, και αυριο σαλπαρω απο το λιμανι του Πειραια για Σαμο! (ενω ολοι θα πηγαινουν σχολειο....). Και μην ανησυχουμε, τα nicknames θα βγουν μεσα απο την παρεα  Επειδη κ εγω ειμαι στην κατηγορια για εστια, μονιμα με κοβω αρχες Οκτωβρη.
|
|
|
|
| |
|

BloodRusH
Μικρό Μολύβι

Aug 29, 2011
13
Τόπος: Ξάνθη
|
|
Gladi έγραψε:
Δεν ειχα πει την καλησπερα μου στο τμημα! Νικος κι εγω! Απο Κορινθο ειμαι παιδια, και αυριο σαλπαρω απο το λιμανι του Πειραια για Σαμο! (ενω ολοι θα πηγαινουν σχολειο....). Και μην ανησυχουμε, τα nicknames θα βγουν μεσα απο την παρεα Επειδη κ εγω ειμαι στην κατηγορια για εστια, μονιμα με κοβω αρχες Οκτωβρη. |
Καλος Τον! ) Νικος ε?? ωχ ωχ...οσο παει και περισσοτεροι ! Καλα nicknames πιστευω οι περισσοτεροι εχουν ηδη (εγω προσωπικα εχω 3 ) οποτε κατι θα κανουμε 
|
|
|
|
| |
|

Ctef
Μικρό Μολύβι

Aug 31, 2011
28
Τόπος: Πειραιάς
|
|
Gladi έγραψε:
Δεν ειχα πει την καλησπερα μου στο τμημα! Νικος κι εγω! Απο Κορινθο ειμαι παιδια, και αυριο σαλπαρω απο το λιμανι του Πειραια για Σαμο! (ενω ολοι θα πηγαινουν σχολειο....). Και μην ανησυχουμε, τα nicknames θα βγουν μεσα απο την παρεα Επειδη κ εγω ειμαι στην κατηγορια για εστια, μονιμα με κοβω αρχες Οκτωβρη. |
και εσυ για εστια..;;; μια απ τα ιδια... 1-2/10 με βλεπω να κατεβαινω!!! πες μ πως ειναι τα πραγματα για τις εστιες οταν γυρισεις...!! Καλο ταξιδι!!
|
|
|
|
| |
|

Gladi
Ψαρούκλα

Aug 31, 2011
4
Τόπος: Κόρινθος
|
|
Ctef έγραψε:
και εσυ για εστια..;;; μια απ τα ιδια... 1-2/10 με βλεπω να κατεβαινω!!! πες μ πως ειναι τα πραγματα για τις εστιες οταν γυρισεις...!! Καλο ταξιδι!! |
Καλες ειναι! (εαν τις συγκρινω με αυτες που εχουν στην αθηνα ειναι παλατακια!). Τωρα, σε ποιο ξενοδοχειο θα ειμαστε δεν ξερω. Θα δειξει. Παντως γενικα εχω πολυ θετικες εντυπωσεις! 
|
|
|
|
| |
|

panteliss
Μικρό Μολύβι

Aug 30, 2011
11
Τόπος: Κοζανη
|
|
Καλησπερα απο Κοζανη!Τελικα το αποφασισα...Σαμο και εγω!
|
|
|
|
| |
|

hq
Μικρό Μολύβι

Sep 22, 2011
17
|
|
Ctef έγραψε:
Bασικα νμζ αποφασιστηκε οτι πλεον εαν δεν τελειωνει καποιος την σχολη του σε συγκεκριμενα χρονια θα διαγραφεται.. Πχ εαν καποια σχολη ειναι 4 χρόνια εαν δεν την τελειωσεις σε 6 σε διαγραφουν
Η δικη μας, επειδη ειναι πολυτεχνικη νομιζω οτι ειναι στα 7,5 χρονια |
ειναι ν+2 ,
ανεξαρτητα των ετων τις σχολης .

|
|
|
|
| |
|

hq
Μικρό Μολύβι

Sep 22, 2011
17
|
|
αααα...
ειμαι ο μπιλης απο αθηνα , ειμαι πρωτοετης , κανω το 2ο πτυχιο μου και φετος μπηκα στο μπες !
εχω βρει απο πολυ νωρις σπιτι , και κυριακη ερχομαι στο νησι μονιμα .
προβλεπεται καμια συναντηση ακομα για τους πρωτοετεις ?
|
|
|
|
| |
|
|
|
Καλησπερα απο Ρεθυμνο,φετος περασα και εγω και την αλλη βδομαδα ερχομαι για εγγραφη
|
|
|
|
| |
|

hq
Μικρό Μολύβι

Sep 22, 2011
17
|
|
καλως τον . ποια μερα λες να πας για εγγραφη ?
|
|
|
|