Καλώς ήρθες στο forum! Για να συμμετάσχεις στις συζητήσεις πρέπει να εγγραφείς στην πύλη. Γίνε μέλος τώρα!
Τμήμα Περιβάλλοντος-->Πρωτοετής! |
|
|
τμ. Περιβάλλοντος |
| Συγγραφέας |
Τμήμα Περιβάλλοντος-->Πρωτοετής! |
| |
|

olario
Ψαρούκλα

Aug 25, 2010
5
|
|
Παιδιά καλησπέρα!
Από σήμερα είμαι και επίσημα πλεον φοιτήτρια στο τμήμα Περιβάλλοντος!Καλώς σας βρήκα λοιπόν
Θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου δώσει όμως κάποιες διευκρυνήσεις.
Είμαι εξαιρετικά άσχετη όσον αφορά τα μαθηματικά και επειδη είδα οτι από το πρώτο εξάμηνο το γλεντάμε εκεί,θέλω να ρωτήσω κατά πόσο θα μου είνα εφικτό να παρακολουθήσω.Σαφώς και θεωρούνται κάποια πράγματα δεδομένα,αλλά γίνονται έστω κάποιες επισημάνσεις;
Επίσης,είδα στο site του τμήματος ότι σε κάθε μάθημα έχει θεωρία και εργαστήρια.Από ότι ξερω στα εργαστήρια μπορείς να κάνεις συγκεκριμένες απουσίες.Τι σοι εργαστήρια έχει στα μαθηματικά και στη φυσική;Το μάθημα πως ακριβώς γίνεται;Σχολείο φάση?  Ασκησούλες και τα λοιπα;
Είμαι από Αθήνα και θέλω να πηγαίνω τουλάχιστον μία φορά το μήνα (για συναυλίες μη φανταστείτε:P).To πρόγραμμα δεν είναι στανταρ έτσι;Για να ξέρω πότε θα μπορώ να την κάνω!
Αν κάποιος φοιτητής από αυτό το τμήμα μπορούσε να με βοηθήσει εκτός απο εδώ ας μ στείλει πμ να του δώσω το μσν μου
τενκιου τενκιου τενκιου
|
|
|
|
| |
|
|
|
χαχα πλακα εχεις!!! δεν ειναι λυκειο το πανεπιστημιο!! βασιζομαστε να σου πω πανω στις παρακολουθησεις και τις σημειωσεις! και οι καλυτερες ειναι οι δικες σου!! μην παιρνεις απο τις παραταξεις δεν ειναι καλες. δεν ειμαι περιβαλλον, ειμαι κοινωνιολογια, αλλα οι συμβουλες μου ειναι γενικες!
γνωμη μου ειναι, οτι καλο θα ναι να αφησεις τις συναυλιες, καλη η διασκεδαση, αλλα κοιτα και τα μαθηματα... οι περισσοτεροι ξεγελιουνται και τα αφηνουν, φοιτητικη ζωη και ετσι, και οι σπουδες μενουν πισω....