Είμαι φοιτητής του Τμήματος Μηχανικών & Πληροφοριακών Συστημάτων της Σάμου και εχθές είδα με έκπληξη να ψηφίζεται πλειοψηφία της κατάληψης εν μέσω Ιουνίου τινάζοντας την εξεταστική μου στον αέρα. Ο λόγος είναι το "κρυφτούλι" στο οποίο επιδίδεται η Διοίκηση του Πανεπιστημίου τις τελευταίες εβδομάδες με τις Συγκλήτους , προσπαθώντας να ψηφίσει τον Εσωτερικό Κανονισμό.
- Γιατί διαλέγετε ημερομηνίες μέσα στην εξεταστική κύριε Πρύτανη ? Είστε υπεύθυνος που διακόψαμε την πορεία της εκπαίδευσης μας , εξεταστική μέσα στο Ιούνη για να κυνηγάμε φαντάσματα. Νομίζατε οτι εάν απλά το κάνατε ενώ δίναμε μαθήματα θα είχατε μια ήρεμη Σύγκλητο ?
- Γιατί διαλέγετε πορεία σύγκρουσης Διοίκησης - Φοιτητών κυριε Πρύτανη ? Οι ενέργειες σας απο ποιόν καθορίζονται ? Γνωρίζατε ναί ή οχι οτι θα τινάξετε την εξεταστική μας στον αέρα εαν βάζετε Συγκλήτους για να περάσετε κανονισμούς που δεν θέλουμε , μέσα στην εξεταστική?
- Θέλω να μου εξηγήσετε γιατι δέν σας έχω δεί ποτε στη Σάμο κυριε Πρύτανη . Γιατί είμαστε το πιο αδικημένο νησί σε αίθουσες , εργαστήρια , εξοπλισμό ....γιατί κανουμε μάθημα σε ενα κτίριο μαζί με το δημοτικό κυριε Πρύτανη ? Γιατί δεν ήρθατε ποτέ να συζητήσετε με μας στη Σάμο ?
Ποιηματάκια για τις ανυσηχίες μου μπορώ να σας γράψω και εγώ όσα θέλετε ,όμως δεν μπορώ να βλέπω τη ζωή μου να πηγαίνει πίσω 6 μήνες επειδή η Διοίκηση του ιδιου μου του πανεπιστημίου το προκάλεσε! Χάσαμε την εξεταστική κύριε Πρύτανη , έχω χάσει ήδη άλλες 2-3 στην φοιτητική μου ζωή αλλα εκείνες ήτανε ενάντια σε ενα κράτος της απαξίωσης του Δημοσίου , δεν είχα εναντίον μου μεθοδεύσεις μεσα στο ίδιο μου το πανεπιστήμιο.